Sorteren

Reviews over Michelau

Geweldig!

de Bruin
    11-3-2018

Wij mochten de heropening meemaken van dit hotel, nu gerund door nieuwe Nederlandse eigenaren. We hebben heerlijk geslapen in de nieuwe bedden. Comfortabele kamer met goede douche en alles goed verwarmd. Alle kamers zijn op de boven verdiepingen met trap (geen lift). Fantastisch gegeten in het restaurant en borrelen kan men in de gezellige bar en bij mooi weer buiten op het terras. Voldoende parkeer gelegenheid en aan de overkant van de weg aan de Sure een speelplaats voor de kinderen. Men heeft duidelijk flink geïnvesteerd om van dit hotel weer een mooie accommodatie te maken. Chapeau!

Gezellig, gemoedelijk en rustig gelegen

Marijke van de Veerdonk
    13-9-2011

Een lang weekend met vrienden gelogeerd in dit hotel.

Het was eten was goed en het personeel was erg vriendelijk en zorgzaam.

Het hotel is niet nieuw, maar de kamers zijn zeer netjes, schoon en verzorgd.

Het hotel ligt in een natuurrijk gebied, bij de bossen en aan de Sure.

Het was een geweldig weekend

super plek om lekker rustig op vakantie tegaan

Eva
    5-11-2010

een echte plek waar je bij kan tanken !!!

na 24 jaar nog altijd het mooiste plekje op aarde en de beheerders (Y) super mensen

aan te bevelen voor groepen

Hans Janssen
    14-9-2010

Gelegen in een dal en rustige omgeving. Het hotel is een uitstekende uitvalbasis voor sporters zoals wielrenners, mountainbikers en wandelaars. Het hotel staat daarbij garant voor een prettig verblijf waarbij de groep veel vrijheid geniet met ondersteuning van het vriendelijke personeel. Een echte aanrader voor mensen met conditie. Hans Janssen

kleinschalig, mooie omgeving, vriendelijk

Henriëtte
    13-9-2010

Kleinschalig hotel in een prachtige omgeving. De kamers zijn na de verbouwing weer up te date. Het eten was goed verzorgd, ontbijt, lunch en avondeten. Vriendelijk personeel. Het weekend met 25 personen (hardlopers) geweest, het was supergezellig.

Komen hier elk jaar. Voor de motorrijders is er een schuur waar je de motor kunt binnenzetten.

Michelau scoort een 9 uit 10, op basis van 2 reviews