Tijdelijk €25 aanbetaling

• 8.7Staat v/h sanitair
  • 8.1Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

181 Reviews over Woltzdal

• 10Annette21-06-2022

Heerlijke dagen hier doorgebracht!

Rustig, prachtige omgeving, aardige eigenaren, zowel zon- als schaduw plekken om te staan. Schnitzel super lekker 😀

• 5H & C31-10-2021

Teleurstelling

In juni is ook ons de toegang geweigerd. Wij hebben hier 13 jaar met plezier gekampeerd. Bij vertrek hadden wij "commentaar" dat het niet zo rustig was als normaal en zijn in goede harmonie vertrokken. Helaas kregen wij vlakbij de camping pech. We kregen een motorstoring. We moest zsm een garage opzoeken en konden niet ver meer rijden. We gingen terug om een garage te zoeken zonder caravan. Op de camping werd ons door de eigenaar de toegang geweigerd. Ik gaf aan dat de auto defect was, maar hij was onvermurwbaar, we mochten hier nooit meer overnachten. Dit blijkbaar door door het "commentaar" wat wij smorgens hadden bij het afrekenen. Ongelofelijk na 13 jaar heerlijk gestaan te hebben. Ik kan sommige negatieve berichten over de eigenaar uit ervaring bevestigen. We kregen een excuusmail, wat terecht was, maar dit gedrag is voor een gastheer ongekend. We zullen hier nooit meer heengaan. Er zijn alternatieven in de omgeving genoeg.

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 9Henry de Graaf29-10-2021

Gewoon goede camping

Wij komen al jaren regelmatig op deze camping. Het bevalt ons altijd prima. In september waren de gevolgen van overstromingen van dit jaar nog te zien. Het sanitair was als vanouds schoon. Het "oude" sanitair was ook weer schoon. Dat gebouw was vroeger echt oud en is recentelijk heel mooi verbouwd. Het klopt dat er geen douches zijn, maar de douches in het hoofd gebouw zijn uitstekend. Ik begrijp sommige erg negatieve reacties hier niet. Ze hebben, net als heel veel anderen enorm veel last van het water gehad. Op YouTube staat een filmpje van gasten en daarop is te zien dat drie kwart van de camping onder 20 tot 30 cm water staat. Logisch dat je na zo'namp niet meteen in de paden mag staan en alleen langs de weg. Zelfs toen wij er in september waren was de grond tussen en onder de bomen nog drassig er komt weinig zon. De eigenaren hebben het heel moeilijk gehad mede door Corona. Wij kennen ze niet anders als gastvrij en vriendelijk.

• 8Eetgelegenheden
  • 9H.Blok25-10-2021

Leuke rustge camping

Camping ligt mooi . Schoon en mooi nieuw sanitair. Ruime zonnige plaatsen. Goed onderhouden. De omgeving is echt fijn om te wandelen. Een cshnitzel eten op het terras van de camping raden wij zeker aan.

• 10Sjaak en Erna12-10-2021

Fijne en vooral schone camping

De camping is ons goed bevallen. De eigenaren zijn vriendelijk en bezorgen iedere morgen verse broodjes op je kampeerplaats. Het is rustig op de camping. s avonds hoor je een uil en de krekels. Wij hebben 2 E-bikes gehuurd en veel gefietst. De bistro op de camping is erg gezellig. Je kan er goed ( en vooral veel ) eten voor een goede prijs. Het sanitairgebouw is ruim en schoon. Wij komen zeker terug

• 10Esther10-10-2021

Fijne schone camping

Genoten van het nog mooie weer in september. Mooie groene rustige camping . Luxe en schoon sanitair. Vriendelijke eigenaar. Voor wandelaars een aanrader. Deze camping sluit op 1 oktober. Wij komen met Pasen 2022 zeker nog terug.

• 2Kees en Suzanne30-08-2021

Om te janken

Wat een verschrikkelijke ervaring was deze camping: Plekken zijn erg nat en soms erg klein, het sanitair is voor groot deel oud, slecht onderhouden en verre van schoon. Hoge score bij Zoover kan naar ons idee absoluut niet kloppen: het ruikt naar "gekochte" hoge scores. Zgn. bibliotheek op de camping is vies. Wordt nagenoeg niet schoongemaakt. Wifi is zeer, zeer slecht ook bij sanitairblok. Mobiel ben je daar vaak niet bereikbaar. Prijzen op de website blijken ineens excl. allerlei extra's te zijn. Allerergste is nog de onbeschofte manier van reageren van de beheerder af en toe. Hij kan ineens omslaan in een onredelijk, zeer onvriendelijk persoon. (Twee jongedames kwamen uit Nederland met hun camper. Moesten maar plek zoeken en kwamen met de camper vast te zitten op de camping door de zachte, natte grond. Beheerder werd zo onredelijk dat de dames à la de minuut moesten vertrekken. NOOIT MEER DUS!!!

• 2Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden
  • 8Romy30-08-2021

Voor herhaling vatbaar

Mooie groene camping met ruime en rustige plaatsen. Heel leuk dat je zelf een plekje mag kiezen. De camping is vrij basic maar wel goed onderhouden. Met name het sanitair is erg schoon en het nieuwe sanitair gebouw is ook luxe. De camping is wel gelegen tussen een spoorbaan en een redelijk drukke weg. De eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam.

• 9frits de groot25-08-2021

TOP CAMPING, alle respect zeker na de overstroming

Een geweldige camping voor wandelaars, rustzoekers en wielrenners en mountainbikers. Het is een mooi vlak terrein met goed onderhouden plaatsen zelfs na een verschrikkelijke overstroming in juli dit jaar, de fotos in de receptie laten zien dat eigenaren Michelle en Erik keihard hebben gewerkt om ons kampeerders toch nog een fijn verblijf te bieden. Mensen die in zon situatie mopperen over het weer of wat dan ook zouden zelf eens moeten "overstromen". Alle lof voor de eigenaren! Ook met de coronabeperkingen wat betreft bezienswaardigheden gaven Michelle en Erik ons vele goede tips en hoe en wat met de regelgeving in het land. Indien je wilt dagelijks vers brood(jes) op de plaats geleverd, een goede keuken, leuke afhaalmenu`s, top sanitair. werkelijek een TOP camping. De website van de camping is eerlijk, duidelijk en geeft precies aan wat voor een camping het is. Ga zo door Michelle en Erik, wij komen terug en geven jullie door!

• 9Eetgelegenheden
  • 9marcel bultinck24-08-2021

een meevaller

als 75 jarege hadden het naar onze zin mooi plaats schaduw en zon mooi fietstochten gereden rustege en mooi camping goede service vriendelijk uitbaters we komen terug

• 9Eetgelegenheden

Camping Woltzdal info