Camping Woltzdal

149 reviews over Camping Woltzdal in het Nederlands

Super!

Thijs Janssen
15-7-2019

Nette, rustige camping in een prachtige omgeving. Vriendelijke en behulpzame eigenaren. Voor weinig geld een heerlijk hapje gegeten.

Gereisd Met vrienden in Mon Jul 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ervaar net als ons hoe geweldig het hier is !

Milli
10-6-2019

Zoeken jullie rust en natuur ? Dan ben je bij op deze camping Woltzdal helemaal op zijn plaats!
Wij komen hier voor de 3e achtereenvolgend jaar en het is altijd een feestje om bij Michelle en Erik te gast mogen zijn. Tip: kom eens eten Erik is de barman en gastheer zeer vriendelijk altijd bereid om informatie te geven of hulp te bieden waar mogelijk is. Michelle kan verukkelijk koken,zorg vooral dat je trek hebt je komt niets tekort! Het sanitair is brandschoon zo fijn! Het is heerlijk rustig iedereen hier is vriendelijk en honden zijn ook van harte welkom. Het is hier Ideaal voor wandelaars en iedereen die graag op de fiets erop trekt. Er is in de omgeving voor elk wat wils. Houd je van geluid van de trein,zorg voor een plekje ah water ,fantastisch ! Kortom volgend jaar zijn we graag weer van de partij! Dank jullie wel voor jullie gastvrijheid lieve Michelle en Erik!

Gereisd Met partner in juni 2019

Fantastisch!

Caroline Dragt
24-5-2019

Fijne vlakke camping, schaduw en zon plekken. Keurige wasgelegenheid. Super vriendelijke en behulpzame camping eigenaren. Leuke eenvoudige eetgelegenheid. Fijn om met de hond zo vanaf de camping uit te kunnen laten.

Top vakantie gehad.

Johan
17-1-2019

Mooie camping in een bosrijke omgeving, mooi sanitair en hele vriendelijke eigenaren. Ons zoontje van 5 heeft zich uitstekend vermaakt op de camping.

Schappelijke camping voor de rustzoeker.

H Palma
2-9-2018

Eigenaren zijn gemoedelijk en zeer behulpzaam. Camping is echt voor de rustzoekers, voor enig vertier moet je al met de auto op pad. Wij hadden chalet Sasseltermillen gehuurd voor een week, bedden en kamers zijn klein. Keuken oud en de verwarming viel meerdere malen uit. Sanitair kan ik niet beoordelen omdat we onze eigen hadden. Chalet toe aan vervanging of opknapbeurt.

Heerlijke rustige camping !

Fred
8-8-2018

Goed verzorgde Camping . fijne rustige sfeer . Schoon sanitair. om 22:00 is het heerlijk stil op de Camping. fijne schaduwplek, wat erg fijn was ! Bij aankomst en vertrek heerlijk gegeten in het restaurantje op de Camping, xxl schnitzel met salade, erg lekker en mooie prijs. Wij komen zeker nog eens terug

Gereisd Met partner in juli 2018

Leuke plaats met vriendelijke eigenaars

Inge maes
30-7-2018

Leuke camping met schaduwrijke plaatsen, wat goed van pas kwam bij dit warme weer. Algemeen is er wel wat werk zand de winkel kwestie onkruid en ook het drukke treinverkeer is soms wat hinderlijk. Algemeen wel een gezellige camping met voldoende fietsgelegenheid in de buurt.

Fantastisch.

Huub
15-6-2018

Aardige, zeer gastvrije nederlandse eigenaren runnen een prachtige, mooi gelen camping. Sanitair is uitmuntend. Geen camping voor mensen die op de camping zelf entertainment zoeken. Ook voor tieners niet erg geschikt.

Mooie charmecamping.

Bert van den Brakel
14-5-2018

Mooie camping met ruime plaatsen afgebakend door bomen en struiken Stroom 4 ampere houdt niet te over maar als je de juiste apparaten hebt kan je ermee redden, wel andere apparaten uitzetten waardoor je niet boven de 900 watt uitkomt. Verder schoon en mooi sanitair vooral de doucheruimte. Vriendelijke en behulpzame eigenaren. Camping is aan te raden.

Gereisd Met partner in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

echte aanrader !

connie
23-10-2017

Supercampingewikkeld met goede service. Mooie ligging . Schoon en lux sanitair.ruime rustige groene plaatsen. Heerlijk gegeten in hete restaurantje Er is gratis wiki. Vriendelicten gastvrije eigenaren. Zelfs als het na het hoogseinzien rustig is op de camping konden wel toch iedere dag verse broodjes bestellen. Ook een hapje eten of afhalengte van frites en pizza was geen enkel probleem. Wij hebben een heerlijke week gehad.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Woltzdal in Maulusmuhle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Woltzdal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.