Camping Trois Frontières

120 reviews over Camping Trois Frontières

• 2017
    10Tineke van veen15-08-2017

Vrouwen met lekke band!

2016 laat ik mijn vriendin de steengroeve zien en tijdens het naar beneden rijden voel ik mijn stuur trekken en denk nog dat ik hier geen lekke band wilde rijden. Het kwaad was al geschied en wil de auto keren. Ging met moeite. Er moest na gedacht worden over hoe ik weer een andere band erom heen kreeg. Ik dacht alleen maar door naar boven te rijden naar de camping waar mijn zus een huisje heeft. Toen ik het terrein op reed hoopte ik iemand te vinden en jawel, de kroeg zat vol mannen dus probleem opgelost. De eigenaar, een kanjer, heeft mij uit de brand geholpen door mijn complete vastgeroeste reserve wiel uit mijn auto te krijgen. En dat lukte, heeft hem er ook voor mij er op gezet en wij konden weer met een gangetje van 80 naar Wiesembach. Toppie ,drie zoenen voor de eigenaar!

• 6Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Alleenreizend

• Oude reviews

10j.kok10-08-2010

geweldige plek

het is gewoon helemaal een perfecte camping vooral het personeel is geweldig en goed aan spreekbaar en voor al heel erg aardig

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

Alleenreizend

3 tips over Camping Trois Frontières

• M. van Eert, 19-09-2012

Wandel absoluut de "Cactus route". Hier geen cactussen maar pure natuur met prachtige uitzichten. Bezoek Clervaux, Vianden, Knauf (shoppingcenter) allemaal binnen 35KM. Ook Plopsa Coo in Belgie op nog geen 45KM is goed te doen.

Zendamateur? neem een HF radio mee. De camping ligt op 550M boven NAP....

• Richard Hesse, 17-05-2015

Dit is een super locatie dicht bij Nederland en toch anders. Alles voor de wandelaar de race/ mountainbike en ook voor het vissen.

• ten Have, 20-05-2015

leuke wandelroute vanaf de camping. Met de trein voor € 4,-- pp naar Luxemburg stad, kids gratis. Bezoek kasteel Bourscheid of het Muhlertall. Vanaf de camping in ca. 10 minuten bij Knauf winkelcentrum waar alles te koop is.

4 vragen over Camping Trois Frontières

• k v d linden, 13-03-2018

camping plaats

wij willen graag een jaarplaats is dat mogelijk bvd

• Esmee, 21-07-2014

afstand tot dorp

Is er een dorpje met supermarkt op loopafstand? Of is het te fietsen? Is er iets te doen in dat dorpje, een restaurant/ cafe?

ten Have, 20-05-2015

afstand tot supermarkt is te ver om te lopen, fietsen kan, maar wel heuvelachtig. Er is een restaurant / cafe op de camping, gezellig ingericht en vriendelijk personeel.

• sabrina, 15-07-2012

logeren bij gasten op de camping in een kleine ten

hoeveel kost het om als gast van een camping gast te blijven logeren?

M. van Eert, 19-09-2012

Wij hebben een stacaravan gehuurd. Geen idee wat logee kosten zijn per nacht.

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig