Camping Trois Frontières

Camping Info

Meer campinginfo

120 reviews over Camping Trois Frontières

• 10Vos Helga15-08-2006

Echt een super camping. Zeer proper. Om tot rust te komen: ideaal.

• 9Mulder21-11-2005

Wij hebben dit jaar een erg leuke vakantie gehad in Lieler. Het begon al met een leuke ontvangst. Verder was er voor de kinderen( 3,7 en 12) veel te doen en hadden ze veel kameraadjes om met te spelen. Ook hebben we heerlijk gegeten in het restaurant en ook de cafetaria was zeer netjes. We gaan zeker terug

• 10fam C. Veer23-10-2005

Geweldige camping! We hebben vooral van het geweldige personeel genoten! Ontzettend aardige lui! Tot volgend jaar!!!

• 10S. Buca05-09-2005

Na een leuke ontvangst hebben wij een geweldige vakantie gehad. Ook de animatie voor jong en oud was erg goed georganiseerd. Het zwembad was iedere dag heerlijk warm voor onze kinderen. Zeker een aanrader. Vooral omdat volgend jaar het zwembad overdekt is

• 8M. v. Raaij20-03-2005

Het is een nette gezellige camping gelegen in in eem mooi gebied. Het sanitair is heel netjes en word goed onderhouden. Op de camping word in het sijzoen veel georganiseerd voor de jeugd. Op de camping is een zwembad en ligweide. Verder is er een gezellig bar restaurant en terras. De camping word beheerd door een leuke nederlandse familie.

3 tips over Camping Trois Frontières

• M. van Eert, 19-09-2012

Wandel absoluut de "Cactus route". Hier geen cactussen maar pure natuur met prachtige uitzichten. Bezoek Clervaux, Vianden, Knauf (shoppingcenter) allemaal binnen 35KM. Ook Plopsa Coo in Belgie op nog geen 45KM is goed te doen.

Zendamateur? neem een HF radio mee. De camping ligt op 550M boven NAP....

• Richard Hesse, 17-05-2015

Dit is een super locatie dicht bij Nederland en toch anders. Alles voor de wandelaar de race/ mountainbike en ook voor het vissen.

• ten Have, 20-05-2015

leuke wandelroute vanaf de camping. Met de trein voor € 4,-- pp naar Luxemburg stad, kids gratis. Bezoek kasteel Bourscheid of het Muhlertall. Vanaf de camping in ca. 10 minuten bij Knauf winkelcentrum waar alles te koop is.

4 vragen over Camping Trois Frontières

• k v d linden, 13-03-2018

camping plaats

wij willen graag een jaarplaats is dat mogelijk bvd

• Esmee, 21-07-2014

afstand tot dorp

Is er een dorpje met supermarkt op loopafstand? Of is het te fietsen? Is er iets te doen in dat dorpje, een restaurant/ cafe?

ten Have, 20-05-2015

afstand tot supermarkt is te ver om te lopen, fietsen kan, maar wel heuvelachtig. Er is een restaurant / cafe op de camping, gezellig ingericht en vriendelijk personeel.

• sabrina, 15-07-2012

logeren bij gasten op de camping in een kleine ten

hoeveel kost het om als gast van een camping gast te blijven logeren?

M. van Eert, 19-09-2012

Wij hebben een stacaravan gehuurd. Geen idee wat logee kosten zijn per nacht.

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig