Camping Trois Frontières

120 reviews over Camping Trois Frontières

• 2018
    9Peggy17-09-2018

Zalig genieten !

Erg leuke camping met de meest vriendelijke eigenaars ooit. Voorzien van (overdekt) zwembad, de toiletten en (gratis) douches zijn zeer proper en het afwaswater lekker heet, iets wat op de meeste campings wel eens te wensen over laat. Het restaurant heeft een eenvoudige kaart, maar het eten is supervers en erg lekker bereid. Ruime porties ook. De omgeving is zalig om met de motor te verkennen en de Luxemburgse wegen zijn zo vlak als een biljart. Twee winkelcentra, tal van benzinestations en een Colruyt op een goede 4 km (Weiswampach)

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

• 9Jolande22-06-2018

Relaxen, voor herhaling vatbaar

Gastvrije eigenaren, schone nette camping, (overdekt) zwembad en heerlijk avondeten. Het ligt wel wat afgelegen, wel een leuk wandelpad (5,5 km lang).

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

• 9Rene22-04-2018

Super ! Echt een aanrader

Op aanraden van een van onze motormaatjes afgelopen weekend 20/22 aprl met 8 motorvrienden in de twee trekkershutten verbleven. Ideaal verblijf voor twee nachtjes. Van alle gemakken voorzien. Twee stapelbedden, klein keukenblokje met gascomfort, serviesgoed, bestek, eethoek, koelkastje, koud stromend water en bij koud weer kan er een straalkacheltje aangesloten worden. Buiten staat er ook nog een picknicktafel en een paar tuinstoelen. Sanitairgebouw is keurig schoon en heeft heerlijk warme douches, wastafels en zelfs een vriezer om evt koelelemeten in te vriezen. De eigenaren zijn bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Eén van onze motoren had een lekke band. Corrine heeft wat telefoontjes voor ons gepleegd en op 10 minuten afstand was er een bandenservice die ons uit de brand heef geholpen. Eten kan ook in het bar/restaurant. Eenvoudige kaart met lekkere maaltijden. Een duik in het overdekte zwembad is heerlijk na een dag rijden.

• 9Staat v/h sanitair

• Oude reviews

8Richard Hesse17-05-2015

Leuke Camping

We zijn weer eens terug geweest op de camping in Lieler en ja met de nieuwe eigenaar is er weer sfeer terug. Vriendelijke ontvangen en het gevoel hebben dat men blij is met nieuwe gasten. Het is weer een camping om naar toe te gaan om te genieten. En ja er moet nog wat gebeuren maar al met al prima. Wij komen zeker weer terug.

Hella en Richard Hesse

• 8Staat v/h sanitair

• 9Lisette Labout29-05-2009

Het is hier Fantastisch!

Gemoedelijk, gezellig en goede service! Een perfekte camping voor gezinnen maar ook zonder kinderen een heerlijke plek. Rustig maar als je gezelligheid wilt is dit ook zeker op te zoeken. De bar is een gezellige plek om mede campinggasten te ontmoeten en lekker een drankje te doen. De camping is goed onderhouden, zeker nu met het nieuwe sanitair is er niets meer te klagen. Wij hebben in een stacaravan gezeten. Deze zijn nieuw en staan mooi samen op één veld. Allemaal hebben ze een grote veranda waar je heerlijk buiten kunt eten en van het zonnetje kan genieten (zie foto's) Echt een aanrader dus!!

• 10Staat v/h sanitair

• 6Rebecca06-01-2009

Niet meer in de trekkershut

Wij hebben in de trekkershut gezeten. We kwamen er binnen en werkelijk alles was smerig en hebben eerst moeten schoonmaken totdat we ons ietwat konden neergeven. Ook de bedden zaten onder de vieze vlekken en spinnewebben.

De camping is verder prima, leuk zwembad en goede sanitairvoorzieningen.

Zeker geen aanrader als je in de trekkershut overnacht, met eigen tent/caravan prima camping.

• 7Staat v/h sanitair

• 6marion28-08-2007

Het sanitair is in slechte staat, vooral de doucheruimtes zijn dringend aan vervanging toe. Er hing zowel in de toiletruimtes als in de doucheruimtes een rioollucht, zelfs als er net was schoongemaakt. Beslist geen 4 sterren camping!

• 1Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden

• 8Susanne02-08-2007

Net terug van Luxemburg ... prima camping in Lieler ... zou het sanitair gaan vervangen als ik de eigenaar van de camping was. Ik heb het beter gehad, maar ik begreep dat dat wel de bedoeling was ... dus als dat gedaan is dan is het een topcamping ... niet zo groot en dus erg overzichtelijk voor de kinderen ... ook genoeg te doen ... een leuke en gezellige camping.

• 6Staat v/h sanitair

• 9Ben en Mia Angenent21-06-2007

Lieve behulpzame eigenaren. Gezellig en sfeervol Camping wordt uitstekend onderhouden. Perfect zwembad die bij koudere temperaturen ook te gebruiken is (sub tropisch) Compliment voor de kookkunsten van de kok prima restaurant.

• 8Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

3 tips over Camping Trois Frontières

• M. van Eert, 19-09-2012

Wandel absoluut de "Cactus route". Hier geen cactussen maar pure natuur met prachtige uitzichten. Bezoek Clervaux, Vianden, Knauf (shoppingcenter) allemaal binnen 35KM. Ook Plopsa Coo in Belgie op nog geen 45KM is goed te doen.

Zendamateur? neem een HF radio mee. De camping ligt op 550M boven NAP....

• Richard Hesse, 17-05-2015

Dit is een super locatie dicht bij Nederland en toch anders. Alles voor de wandelaar de race/ mountainbike en ook voor het vissen.

• ten Have, 20-05-2015

leuke wandelroute vanaf de camping. Met de trein voor € 4,-- pp naar Luxemburg stad, kids gratis. Bezoek kasteel Bourscheid of het Muhlertall. Vanaf de camping in ca. 10 minuten bij Knauf winkelcentrum waar alles te koop is.

4 vragen over Camping Trois Frontières

• k v d linden, 13-03-2018

camping plaats

wij willen graag een jaarplaats is dat mogelijk bvd

• Esmee, 21-07-2014

afstand tot dorp

Is er een dorpje met supermarkt op loopafstand? Of is het te fietsen? Is er iets te doen in dat dorpje, een restaurant/ cafe?

ten Have, 20-05-2015

afstand tot supermarkt is te ver om te lopen, fietsen kan, maar wel heuvelachtig. Er is een restaurant / cafe op de camping, gezellig ingericht en vriendelijk personeel.

• sabrina, 15-07-2012

logeren bij gasten op de camping in een kleine ten

hoeveel kost het om als gast van een camping gast te blijven logeren?

M. van Eert, 19-09-2012

Wij hebben een stacaravan gehuurd. Geen idee wat logee kosten zijn per nacht.

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig