Camping Trois Frontières

Camping Info

Meer campinginfo

120 reviews over Camping Trois Frontières

• 7Van Brummelen12-08-2019

Kleinschalige camping met veel vaste gasten

Camping is rustig gelegen en heeft een mooi uitzicht over de omgeving. De camping bestaat voor een groot gedeelte uit vaste plekken die tijdens ons verblijf veelal afwezig waren. Hierdoor gaf de camping een verlaten en ongezellige indruk. Het zwembad en de speeltuin zijn verouderd en hebben een opknapbeurt nodig (roest bij de roosters, gladde tegels, kapotte schommels, oude zandbak). Het peutergedeelte van het zwembad was tijdens ons verblijf niet te gebruiken en het zwembad was dus minder geschikt voor jonge kinderen. Ook wel erg fris! Het toiletgebouw ziet er netjes uit met een aparte familyroom.

• 8Staat v/h sanitair

• 6Fam Brouwer04-08-2019

Geef aan dat er heel veel vaste plaatsen zijn

De camping is over genomen door de vaste gasten, van de 80 plaatsen wel 65 jaarplaatsen!!!!! Niet dat het geen aardige mensen zijn. maar geen doorstroom van gasten. Er zijn ongeveer 10 plaatsen waar geen vaste gasten staan. Verder mag er aan de camping wel wat onderhoud gebeuren, de foto's van de site zijn verouderd. Het zwembad heeft enig groot onderhoud nodig. De omgeving is mooi om te wandelen en te genieten vd natuur. Gelukkig hebben de kinderen genoten. En tip voor de camping kies voor de vaste gasten en laat dit weten op de site!!!!! Of maak de omslag en ga voor een seizoens camping, de ligging is goed en het personeel is aardig.

• 6Staat v/h sanitair

• 2018
    9Ilse10-08-2018

Laatste avond een domper

Erg leuke week gehad, echt enthousiast, tot de laatste avond.. We hadden gegeten en we waren de portemonnee vergeten, dus die gingen we ophalen om daarna netjes te gaan betalen.. Even bjj de tent met de kinderen mijn vriend al op weg om te betalen... Komen ze ineens met twee man sterk.. Eigenaresse en een man om polshoogte te nemen waar mijn vriend blijft.. Maar die waren elkaar ondertussen ergens misgelopen.. Maar vervolgens wel waar mijn kids bij zijn doen of we slechte mensen zijn en zouden weggaan zonder te betalen... Echt kids in shock en bang.. Geen leuke laatste avond voor hun

• 2017
    8Fam. Vd Berghum12-08-2017

Heerlijke familie camping.

Geweldige familie camping. Ook erg geschikt met kleine kinderen. Fijn zwembad met ligweide. En ook bij slecht weer lekker zwemmen.veel aninmatie voor kinderen Bij wat slechter weer kunnen de kinderen zich prima vermaken op de hooizolder..En ook veel feestavonden voor volwassenen. Wij hebben erg genoten op deze camping vriendelijke eigenaars.En mooi schoon sanitair.Een echte aanradar deze camping wij komen hier zeker nog eens terug!

• 10A. Sprenger29-07-2017

Leuke Familie camping

Dit is een leuke, kleine knusse familie-camping waar we het reuze naar onze zin hadden. We waren er twee weken en de drie kinderen hebben zich prima vermaakt. De animatie voor de kinderen was heel leuk en ze wilden er altijd weer naar toe. We zullen deze camping zeker aanbevelen

• 7Eetgelegenheden

• 8Dietie Taekema22-07-2017

Echt een vakantie!

Wat een fijn onthaal hadden we. Ik vond het fijn dat ik 'gewoon' Nederlands kon praten. Onze dochter werd ziek en nadat ik contact had opgenomen met onze huisarts in Nederland, wilde hij graag dat ik foto's stuurde. Dit mocht gewoon met de laptop van de campingbeheerders omdat mijn telefoon het niet aankon. Toen bleek dat we toch beter daar naar een huisarts konden gaan, werd de huisarts gebeld en konden we gelijk naar het inloopspreekuur. Diezelfde dochter was ook nog jarig en er was ook nog gedacht aan een aardigheidje voor haar. Een fijne kleine camping met veel vaste gasten, maar je kan er prima tussen komen als je dat wilt. Je voelt je niet een buitenstaander. Wat beter kan/kon?: de WiFi. Die was regelmatig wat aan de krappe kant doordat een ieder hierop zit. Maar al met al: een fantástische vakantie gehad! Doetips: - Prachtige boswandelingen in de omgeving te maken. - watervallen van Coo - Luxemburg stad met de trein.

• 8Staat v/h sanitair

• Oude reviews

9Martine16-08-2016

Een gezellige niet te grote camping.

Deze camping was voor ons een prima plek om Luxemburg te leren kennen met onze dochter. Een net sanitair waar je met gezin de ruimte hebt om te douchen, afwassen of toilet. De animatie vond onze dochter erg leuk. En voor ons was er live muziek van Take This. De absolute meerwaarde vonden wij echter het verwarmde zwembad met de glijbaan wat bij slechter weer overdekt word en bij zon open gaat.

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

• 10Frank15-08-2016

Heel mooi!

Gezellige, mooie camping met behulpzame eigenaren. Lekker eten en een gezellige ambiance. De campingplaatsen zijn ruim en schoon. Ondanks twee slechtere dagen konden onze kinderen zich prima vermaken op de speelzolder en het zwembad wat bij regen dicht kan. De omgeving is prachtig!

• 8Gezin met jonge kinderen.15-08-2016

Geweldige camping!

Wij hebben 2 weken in aug op deze camping gestaan.Zeer vriendelijke eigenaren mooie over zichtelijke camping. Heerlijk zwembad voor de kinderen ook met slechtweer.schoon sanitair. Veel aninmatie voor de kinderen. Ook voor volwassen super leuke avonden met optredens. Er is ook een leuke hooizolder waar de kinderen met slecht/of minder weer zich prima kunnen vermaken.Al met al een camping waar wij zeker naar terug gaan.De kinderen willen ook graag terug naar deze camping!Kan me ook totaal niet vinden in de negatieve reactie,s die hier ook geschreven zijn.

• 5Gwen13-08-2016

Nooit meer

Wij hebben hier een paar dagen gestaan. Ik werd hartelijk begroet. Na het zien van de kampeerplek werd ik minder blij. Wij stonden op een plek met alleen maar bloodliggende wortels van een boom. De plaatsen zijn heel klein. Je staat echt met je kont tegen de volgende caravan aan. Geen plaats voor een extra tentje. Ook voor de auto is geen plaats. Er zijn heel veel vaste campinggasten die al jaren op de camping staan. Eigen schuurtjes en afgebakerde tuintjes. Deze mensen denken ook dat de camping van hun is. Ze lopen over jouw campingplaats heen. Volgens mij is er een ongeschreven regel dat je om andermans plek heel loopt. De honden lopen los en plassen gewoon op het gras. Het sanitair is wel goed. Erg fijn was de familiedouche. Op de website staat dat er alleen maar toeristen plaatsen zijn. Je wordt dus misleid. Als we dat wisten hadden we niet geboekt. Wij gaan niet meer terug naar deze camping.

• 7Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

3 tips over Camping Trois Frontières

• M. van Eert, 19-09-2012

Wandel absoluut de "Cactus route". Hier geen cactussen maar pure natuur met prachtige uitzichten. Bezoek Clervaux, Vianden, Knauf (shoppingcenter) allemaal binnen 35KM. Ook Plopsa Coo in Belgie op nog geen 45KM is goed te doen.

Zendamateur? neem een HF radio mee. De camping ligt op 550M boven NAP....

• Richard Hesse, 17-05-2015

Dit is een super locatie dicht bij Nederland en toch anders. Alles voor de wandelaar de race/ mountainbike en ook voor het vissen.

• ten Have, 20-05-2015

leuke wandelroute vanaf de camping. Met de trein voor € 4,-- pp naar Luxemburg stad, kids gratis. Bezoek kasteel Bourscheid of het Muhlertall. Vanaf de camping in ca. 10 minuten bij Knauf winkelcentrum waar alles te koop is.

4 vragen over Camping Trois Frontières

• k v d linden, 13-03-2018

camping plaats

wij willen graag een jaarplaats is dat mogelijk bvd

• Esmee, 21-07-2014

afstand tot dorp

Is er een dorpje met supermarkt op loopafstand? Of is het te fietsen? Is er iets te doen in dat dorpje, een restaurant/ cafe?

ten Have, 20-05-2015

afstand tot supermarkt is te ver om te lopen, fietsen kan, maar wel heuvelachtig. Er is een restaurant / cafe op de camping, gezellig ingericht en vriendelijk personeel.

• sabrina, 15-07-2012

logeren bij gasten op de camping in een kleine ten

hoeveel kost het om als gast van een camping gast te blijven logeren?

M. van Eert, 19-09-2012

Wij hebben een stacaravan gehuurd. Geen idee wat logee kosten zijn per nacht.

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig