Camping Trois Frontières

120 reviews over Camping Trois Frontières

• 2017
    8lenie21-05-2017

leuke kleine camping

mooi goed onderhouden camping vriendelijke eigenaar als je ergens mee zit is hij altijd bereid om te helpen

• 8Fam Van den Sande16-04-2017

Prettig vertoeven!

Een week tijdens de paasvakantie op Camping Trois Frontières verbleven. Mooi gelegen aan de rand van het dorpje Lieler. Plekken zijn zeker ruim genoeg; mooi en modern sanitair. Sterk punt van de camping is het overdekt zwembad waardoor je met minder weer toch nog met de kids kan ravotten. Eigenaars doen er alles aan om je verblijf aangenaam te maken. Veel mogelijkheden tot wandelen / MTB'en in de buurt (mooie vallei van de Our is een aanrader). Genoeg info voor uitstappen op de camping. Ook de resto-kaart is zeker een aanrader. Kortom deze eigenaars verdienen alle respect voor hun inspanningen!

• Oude reviews

8Hardenberg21-08-2016

leuke camping

kleine camping eigenaren vriendelijk een warm welkom geen grote plek en sanitair is goed wordt 3 keer per dag schoongemaakt zwembad is goed ,water is goed op temperatuur hier en daar kun je op de camping zien dat het in opbouw is wifi is goed en gratis , douchen is gratis

• 4Anoniem15-08-2016

Nooit meer

Kleine camping met slecht internet. Regelmatig valt de stroom uit. Douche- en toiletruimte zijn niet schoon. Veel vaste gasten met veel overlast. Camping ligt aan een drukke weg waar veel verkeer langs komt. Gastheer en vrouw zijn niet altijd even vriendelijk. Restaurant aanwezig, niet geweldig wel hoge prijzen. Al met al niet voor herhaling vatbaar.

• 4Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden

• 8Fam. van Toor07-05-2016

Gezellige kleine camping

De eigenaars zijn bijzonder klantvriendelijk en doen hun best om het de gasten zo aangenaam mogelijk te maken. Ze zijn overigens Nederlandstalig. De meeste campingplaatsen zijn flauw hellend, maar dat is voor een caravan goed op te vangen zonder extra maatregelen (zoals bijvoorbeeld levelers of oprijblokken). De plaatsen zijn gelegen op kleine veldjes zonder afscheiding. Ze zijn niet breed, maar wel diep. Het restaurant is werkelijk prima. Het sanitair is bijna uniek. Er zijn meer dan voldoende douches, toiletten en afwasplaatsen. En er is de hele dag door zeer warm kraanwater. Het zwembad is klein, overdekt en verwarmd. Er zijn voor kinderen een speeltuintje en een balveldje. De omgeving is prachtig en leent zich prima voor wandeltochten. De camping ligt in een klein plaatsje waar geen winkels zijn. Voor boodschappen moet je een paar kilometer rijden.

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

• 8Johan01-08-2011

Klein maar prijzig, goed zwembad en sanitair

Waarom WEL deze camping: - uitstekend sanitair - prima verwarmd (on)overdekt zwembad - mooie omgeving (wandelen!) - wifi op gehele terrein

Waarom NIET deze camping: - prijs-kwaliteit: hoge prijzen, m.n. voor gezinnen met tieners - zelfs rond 20 juli camping circa 50% leeg: weinig speelkameraadjes voor tieners - relatief veel vaste gasten: dominant gedrag + veel bezoek + honden - mager en prijzig animatieprogramma (te commercieel: 22 euro pp kano, workshop zeepslingers 7.50 excl. materiaal)

Verbeterpunten: - schoonmaaktijden sanitair tijdens ochtendspits - ontbreken van sanitair voor handwasjes en slechts 1 wasmachine voor hele camping - interactief boekingsprogramma op website doet camping veel voller overkomen dan deze in werkelijkheid is (´bezette´ plekken blijven massaal leeg). - ladende en lossende vrachtwagens blokkeren langdurig ingang-uitgang camping

• 8Fam. de Sadeleer15-08-2010

een geweldige camping

Wij zijn 2 weken op de camping geweest en we hebben genoten, mooie omgeving, hele aardige campinggasten en zeer vriendelijke gastvrouw en heer en geweldig personeel!!! Mooi zwembad, sportgelegenheid, lekker eten, echt fantastisch. Fam. de Sadeleer

• 9Eetgelegenheden

• 7Jolanda02-08-2010

goed verzorgde camping

overzichtelijke niet te grote camping. er waren afgelopen weken kinderen met gevarieerde leeftijden, die zich samen goed konden vermaken. (met en zonder animatie).

• 9Fam van Bun14-05-2010

Een ideale plek even over de grens

Wij komen hier al jaren en de camping is in die tijd alleen maar vooruitgegaan Nieuw sanitair, zwembadoverkoepeling, voetbalveldje en speeltuintje; Voor ons de meeste geschikte plaats om in het voorseizoen en naseizoen vele wekenden te vertoeven. Martin en familie mogen trots zijn op hun camping

• 9Eetgelegenheden

• 7E.Roorda31-08-2009

te kleine plekken , voor ons nooit meer

We zijn na een nacht vertrokken de beloofde grote plekken met uitzicht heb ik alleen gezien voor de mensen die een vaste plaats hebben. meeste plekken konden we amper staan met onze caravan van bijna 8 meter. dus ook geen plek voor een bijzettentje die we nog wilden neerzetten , geen of weinig privacy. de weg naast de camping hoor je ook wel. Heel veel irritante vliegen (22 augustus)toiletgebouw netjes maar bij mijn bezoek direkt na aangekomen te zijn geen toitetpapier. Je kunt 8 uur s morgens van de camping vertrekken. In Weisswampach voordelig tanken en supermarkt. Omgeving is heuvelachtig

• 7Staat v/h sanitair

3 tips over Camping Trois Frontières

• M. van Eert, 19-09-2012

Wandel absoluut de "Cactus route". Hier geen cactussen maar pure natuur met prachtige uitzichten. Bezoek Clervaux, Vianden, Knauf (shoppingcenter) allemaal binnen 35KM. Ook Plopsa Coo in Belgie op nog geen 45KM is goed te doen.

Zendamateur? neem een HF radio mee. De camping ligt op 550M boven NAP....

• Richard Hesse, 17-05-2015

Dit is een super locatie dicht bij Nederland en toch anders. Alles voor de wandelaar de race/ mountainbike en ook voor het vissen.

• ten Have, 20-05-2015

leuke wandelroute vanaf de camping. Met de trein voor € 4,-- pp naar Luxemburg stad, kids gratis. Bezoek kasteel Bourscheid of het Muhlertall. Vanaf de camping in ca. 10 minuten bij Knauf winkelcentrum waar alles te koop is.

4 vragen over Camping Trois Frontières

• k v d linden, 13-03-2018

camping plaats

wij willen graag een jaarplaats is dat mogelijk bvd

• Esmee, 21-07-2014

afstand tot dorp

Is er een dorpje met supermarkt op loopafstand? Of is het te fietsen? Is er iets te doen in dat dorpje, een restaurant/ cafe?

ten Have, 20-05-2015

afstand tot supermarkt is te ver om te lopen, fietsen kan, maar wel heuvelachtig. Er is een restaurant / cafe op de camping, gezellig ingericht en vriendelijk personeel.

• sabrina, 15-07-2012

logeren bij gasten op de camping in een kleine ten

hoeveel kost het om als gast van een camping gast te blijven logeren?

M. van Eert, 19-09-2012

Wij hebben een stacaravan gehuurd. Geen idee wat logee kosten zijn per nacht.

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig