8,8

18 reviews over Camping Trois Frontières in het Nederlands

Een leuke camping

O.van hinsbergen
26-7-2013

Nadat de de camping een nieuwe eigenaar heeft gekregen en maar een maand had om alles weer werkende te krijgen wat de vorige eigenaar heeft laten verslonzen ben ik onder de indruk dat het allemaal soepel loopt. Ze zijn vriendelijk en staan open voor ideeen. Alles wordt netjes bijgehouden en de animatie is goed. De eigenaren doenner alles aan om de gasten tevreden te houden en dat lukt goed.

Gereisd Familie in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

supergoed

diane
9-9-2008

Ik sluit me hierbij aan. Als je echt luxe wil moet je of thuisblijven of een luxere camping nemen, die ook 4 keer duurder is. deze mensen hebben deze camping overgenomen, en elk jaar word er wel iets vernieuwd. Je kan er goedkoop kamperen, eten,douchen kost niets extra. Er is een nieuwe speeltuin, een overdekt zwembad die ook openkan, en als je dan kijkt wat je betaald dan kan ik alleen maar zeggen, super en petjes af voor martin esther en ouders, dat jullie dit allemaal voor elkaar hebben gekregen. En de douches zijn aan vervanging toe maar ze zijn onderweg,. en de mensen die de boel smerig achterlaten in de douches en op de wc. die heb je overal, daar kan de eigenaar niet constant bij gaan staan. volgens mij zijn dat ook de grootste klagers, maar dat mag ik natuurlijkniet zeggen maar alleen denken maar ik zeg het toch~!!!!!!!!!!!!!

Gereisd Familie in mei 2006

Gezellige camping voor de hele familie

r.kauwen
29-8-2008

Wat een gezemel van de fam v/d Brink iedereen weet dat het sanitair vernieuwd wordt ,dit is ook duidelijk aangegeven op de camping. Wij komen hier al 10 jaar en we hebben er nog steeds niet genoeg van ieder jaar als we terug komen zien we dat de Fam van Aalst weer wat vernieuwd hebben op de camping en nu is het sanitair aan de beurt en dat wordt super. Deze camping is een aanrader voor iedereen .!!! Top zwembad (subtropisch) Goed restaurant schone camping top personeel enz enz. er is voor één ieder wat wils van groot tot klein!!!! Wij komen in ieder geval terug op deze gezellige camping en hopen dat het volgend jaar weer net zulk mooi weer is als we nu hebben gehad. Wij uit Zaandam zeggen dan ook Fam van Aalst ga vooral zo door op deze voet want jullie doen het echt uitstekend. Groeten en tot volgend jaar!!!!!!

Fam R.Kauwen Zaandam

Zeker terug!

Fam. de Vries
17-8-2008

zeer gastvrije en gezellige camping. Er wordt veel georganiseerd voor jong en oud. Erg mooi en kan overdekt worden zwembad. een leuke en veilige speeltuin. Zeer goed restaurant. Sanitair was schoon maar verouderd,maar wordt dit najaar nog helemaal vernieuwd. Omgeving erg mooi en genoeg te doen, kortom een perfecte camping om je vakantie te houden

Gereisd Familie in augustus 2008

Topweer top vakantie en een top camping!

familie molema
14-8-2008

Ons gezin heeft heerlijk genoten van deze camping. Wat zijn wij tot rust gekomen hier in Luxemburg. Het overdekte zwembad was echt een uitkomst voor de kids die ook met slechtweer lekker konden zwemmen. Terwijl de kids lekker aan het zwemmen waren konden pa en ma genieten van een borreltje op het gezellige terras. Ook was er elke avond genoeg te doen op de camping van een avondje bingo tot een avondje feesten op beach muziek. De gastvrijheid op deze camping was in grote mate aanwezig en je voelde je eigenlijk meteen thuis. De keuken had zoveel gerechten op de kaart staan dat je eigenlijk de bbq niet eens nodig had. Martin en Esther bedankt voor deze heerlijke 2 weken en wie weet tot volgend jaar.

Groeten de familie Molema.

Na verbeteringen; wie weet

Wiersma
13-8-2008

Mooie ligging, er worden leuke aktiviteiten georganiseerd. Helaas had de eigenaar in 2007 al nieuw sanitair beloofd in voorjaar 2008, alleen in hoogseizoen was dit nog steeds niet gerealiseerd. Getuige de foto van het braakliggend terreintje. Evenals de foto van het toiletgebouw waarvan de voorgevel letterlijk uit zijn voegen hangt en de tegels zijn afgevallen. De douches hebben een héél slechte druk, waardoor je maar moet afwachten of je haren wel gespoeld worden en de zeepresten van je lichaam zijn. Als dit alles eens beter zou zijn, dan zeker een aanrader; nu nog maar afwachten

Gereisd Familie in augustus 2008

leuke camping

Hamers
4-8-2008

Wij,pa,ma en 2 kids hebben ons goed geamuseerd op deze camping.Martin en Ester v Aalst hebben het in orde en zeker als in september de nieuwe sanitair unit klaar is mag de camping een aanrader genoemd worden (is het nu ook eigenlijk al maar ja iedereen klaagt over het huidige sanitait en terecht) Ook het overdekbare zwembad is zeker bij de kids in de smaak gevallen ,alleen daarom willen ze nog wel eens terug,want waar kun je zonder bij te betalen van smorgens 8 uur tot savonds 20 uur zwemmen en spelen zonder dat je iedere keer een kaartje of armband moet laten zien, bij goed(open bad)en slecht (dicht bad)weer. Verder is er een leuk terras waar je een lekker drankje kunt nuttigen en hebben wij ook heerlijk gegeten in het restaurant.Dus het zit er dik in dat wij volgend jaar effe terug gaan om te genieten.

Gereisd Familie in Tue Jul 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dit nooit meer

Willem
4-8-2008

Verschrikkelijk sanitair!! Nog nooit zoiets meegemaakt. Haren uitwassen is een probleem vanwege de waterdruk, de hoeveelheid water uit de kraan en je moet constant de knop ingedrukt houden, want anders heb je helemaal geen water. Je hoort andere douchers tijdens het douchen hierover klagen (zelfs kleine kinderen hebben er commentaar op!) en komen er met een chagrijnig gezicht onderuit! Toiletten worden 1x per dag schoongemaakt en zijn echt te vies! Wel mooie omgeving en luxemburg is heerlijk om kleine stadjes te bezoeken en op terrasjes te zitten. Maar camping is echt geen aanrader! Ik begrijp de beschreven 4 sterren op de site absoluut niet......

Heerlijk wandelen.....

Geert en Anita
31-7-2008

Leuke gezellige camping met aardige eigenaars. Je kunt er goed eten in het restaurant. Het sanitair is absoluut geen 10 waard!!!! In hetzelfde gebouw met de afwas, stinkt, ook is de staat van het sanitair niet geweldig. Er komt een nieuwe toiletgroep en dat is echt absoluut geen luxe. Alleen jammer dat het er niet voor onze vakantie was. Voor rust, wandelen en fietsen ben je hier zeker op de goede plaats.

zeer leuke familie camping

liane
16-7-2008

Wij gaan graag naar deze camping is echt een familie camping niet te groot maar heel gezellig voor de kinderen ook zwembad speeltuin en annematie in het hoogseizoen.Wij gaan nu voor de 5de keer. Dus echt een aanrader ook oudere komen hier graag voor de rust.

Gereisd Familie in Sun Jul 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Trois Frontières in Lieler, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Trois Frontières zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.