Camping Trois Frontières

Meer campinginfo

120 reviews over Camping Trois Frontières

• 10Blauwe bus Ewoud en Marry02-10-2019

Fantastische camping

Wat een leuke camping, we werden bij aankomst hartelijk ontvangen en konden zelf een plekje uitzoeken. Er is een keuze uit beschutte plaatsen en plaatsen in de zon. De toiletten zijn superschoon en ook heerlijke douches welke bij de prijs inbegrepen zijn. Er is een leuk zwembad bij waar we geen gebruik van gemaakt hebben. Maar wel hebben we heerlijk gegeten in het restaurant bij de camping, dat was geweldig. De camping is gelegen op 520 meter boven zeeniveau, dus het was ideaal voor de hobby als radiozendamateur. Mooie verbindingen gemaakt met Nederland via de repeater van Botrange in België. Fietsen dat is er een ander verhaal omdat je op het hoogste punt zit gaat bergaf vanzelf, maar je moet ook weer terug. Al met al een heerlijke camping waar het goed vertoeven is en we zeker nog een keer terug gaan komen.

• 10Jacqueline en Ger03-07-2019

Leuke gemoedelijke schone camping

Gemoedelijke schone camping, ideaal om het noorden van Luxemburg te verkennen. Wandel (ook vanaf de camping) en fiets mogelijkheden (Vennbahn) genoeg. In Lieler zijn geen winkels maar er is een groot luxe Winkelcentrum op 5 minuten rijden. Restaurant op de camping is goed.

• 2018
    10Dennis30-11-2018

geweldig

mooie en nette camping met hele aardige eigenaren.

• 10Henny & Henk.31-07-2018

Een 10 op een schaal van 10, toppie!

Fijne Camping, lieve en goede eigenaars. Schone toiletten/douches/camping en een heerlijk zwembad. Schitterende omgeving om te wandelen, fietsen (voor de sportieveling ) en te motoren.

• 2017
    9Julien & Mariette10-07-2017

Leuke familie kamping

De 3 weken dat wij op de kamping verbleven waren voor ons een aangenaam verblijf.vriendelijk onthaal door de eigenaar (mevrouw) was al een eerste + punt.Natuurlijk de maand Juni is wel een aanrader voor mensen zonder kinderen en houden van rust heel mooie omgeving,geen drukke weg langs de kamping wc en wastafels en douche worden alle dagen gekuist warm water zoveel u wilt(6 min)douche vinden wij voldoende aangezien dit mag gebeuren meerdere malen per dag.Een restaurant waar alle dagen s'avond eten opgediend word lekker en prijs bewust,verwarmd overdekt zwembad niet te groot maar kan bekoord worden voor toch maar een kleine familie kamping,de helft van de kamping zijn vaste staanplaatsten maar wij hebben daar geen ginder van ondervonden.Het is een kamping die we zekers nog zullen bezoeken en zekers de prijs is ook goed via Acsi.

• 8Leonard03-06-2017

Een aanrader om zeker nogmaals terug te komen

Rust, ruimte en grenzeloos genieten. In combinatie met een zeer vriendelijke ontvangst. Gastvrij, goede voorzieningen en ruime plaatsen. Gratis wifi, een mooi uitzicht naar het dal en vrolijk kwinkelerende vogels. Hier kom je tot rust. Wij hebben volop genoten en zijn overtuigd dat anderen dat zeker ook doen. We weten dat er nog wensen zijn bij de eigenaren die deze camping nu vijf jaar runnen en dan zal het helemaal een TOP-camping zijn, met nu al prachtig overdekt zwembad. Iets dat nóg beter kan? Nou, vooruit: de douche-/sanitairruimte iets vaker 'luchten', zodat het minder benauwd is.

• 8Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

• 9Rob en An R01-05-2017

Prima

Wij waren hier met de kleinkinderen. Die hebben zich uitstekend geamuseerd in het zwembad en op voetbalveldje. Grote plaatsen helaas op diverse plaatsen iets teveel aflopend. Uitstekende sanitaire voorzieningen. Fijn zwembad Rustig gelegen. Geen verkeerslawaai. Hele vriendelijke en behulpzame eigenaren. Zeker een plek om terug te komen. inkoopgelegeheid op korte afstand.

• 9Peter en Christine24-04-2017

Fijne camping

Vriendelijk en behulpzame eigenaren/personeel. Ruime staanplaatsen. Voldoende, schoon sanitair. Ruime plaatsen. Restaurant wat je heerlijk kunt eten tegen een erg schappelijke prijs. Prachtige omgeving met erg mooie wandelroutes. Kortom, een heel fijne, gastvrije camping in een erg rustige omgeving.

• 9Langerak20-01-2017

Het zwembad en Verder heel de Camping en Sanitair

• Oude reviews

9Hub & Annemie Lotz06-10-2016

Gastvrij, gezellig en in een prachtige omgeving,

Prima camping prachtige bosrijke omgeving, mooi en schoon sanitair. Binnenbad, speeltuin super gastvrouw Corinne Goed restaurant prima kok lekker eten en weinige regeltjes.

3 tips over Camping Trois Frontières

• M. van Eert, 19-09-2012

Wandel absoluut de "Cactus route". Hier geen cactussen maar pure natuur met prachtige uitzichten. Bezoek Clervaux, Vianden, Knauf (shoppingcenter) allemaal binnen 35KM. Ook Plopsa Coo in Belgie op nog geen 45KM is goed te doen.

Zendamateur? neem een HF radio mee. De camping ligt op 550M boven NAP....

• Richard Hesse, 17-05-2015

Dit is een super locatie dicht bij Nederland en toch anders. Alles voor de wandelaar de race/ mountainbike en ook voor het vissen.

• ten Have, 20-05-2015

leuke wandelroute vanaf de camping. Met de trein voor € 4,-- pp naar Luxemburg stad, kids gratis. Bezoek kasteel Bourscheid of het Muhlertall. Vanaf de camping in ca. 10 minuten bij Knauf winkelcentrum waar alles te koop is.

4 vragen over Camping Trois Frontières

• k v d linden, 13-03-2018

camping plaats

wij willen graag een jaarplaats is dat mogelijk bvd

• Esmee, 21-07-2014

afstand tot dorp

Is er een dorpje met supermarkt op loopafstand? Of is het te fietsen? Is er iets te doen in dat dorpje, een restaurant/ cafe?

ten Have, 20-05-2015

afstand tot supermarkt is te ver om te lopen, fietsen kan, maar wel heuvelachtig. Er is een restaurant / cafe op de camping, gezellig ingericht en vriendelijk personeel.

• sabrina, 15-07-2012

logeren bij gasten op de camping in een kleine ten

hoeveel kost het om als gast van een camping gast te blijven logeren?

M. van Eert, 19-09-2012

Wij hebben een stacaravan gehuurd. Geen idee wat logee kosten zijn per nacht.

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig