Camping Trois Frontières

Meer campinginfo

120 reviews over Camping Trois Frontières

• 5Gwen13-08-2016

Nooit meer

Wij hebben hier een paar dagen gestaan. Ik werd hartelijk begroet. Na het zien van de kampeerplek werd ik minder blij. Wij stonden op een plek met alleen maar bloodliggende wortels van een boom. De plaatsen zijn heel klein. Je staat echt met je kont tegen de volgende caravan aan. Geen plaats voor een extra tentje. Ook voor de auto is geen plaats. Er zijn heel veel vaste campinggasten die al jaren op de camping staan. Eigen schuurtjes en afgebakerde tuintjes. Deze mensen denken ook dat de camping van hun is. Ze lopen over jouw campingplaats heen. Volgens mij is er een ongeschreven regel dat je om andermans plek heel loopt. De honden lopen los en plassen gewoon op het gras. Het sanitair is wel goed. Erg fijn was de familiedouche. Op de website staat dat er alleen maar toeristen plaatsen zijn. Je wordt dus misleid. Als we dat wisten hadden we niet geboekt. Wij gaan niet meer terug naar deze camping.

• 6Eetgelegenheden

• 4Erik10-08-2016

Viel erg tegen

De folder en Zoover zag er veelbelovend uit, de werkelijkheid is anders. Bij aankomst zagen we een camping die niet onderhouden wordt. Tegels naar zwembad liggen los en speeltuin is niet veilig, onder de schommel ligt bijvoorbeeld een ijzeren putdeksel! Staat waarschijnlijk niet voor niets een bordje spelen op eigen risico. Onze plaats was erg klein, geen ruimte tussen caravans. Veel vaste bewoners die het heel gezellig hebben met elkaar tot laat in de avond, dus veel lawaai en overlast. Zij mogen de honden ook los laten lopen. Naast de camping loopt een drukke verkeersweg met veel landbouw en vrachtverkeer. Bij regen is er veel modder en het terrein lastig begaanbaar. Parkeer terrein was ook niet toegankelijk door modder. Toiletgebouwen zijn vrij nieuw, maar familiedouche is erg klein. Douches stoppen na 6 minuten. Zeer ongastvrije beheerders, die zich tijdens ons verblijf niet op het kampeerterrein hebben vertoond. Toen we aangaven dat we vanwege het weer eerder wilden vertrekken werd de eigenaresse boos, gelukkig hebben we maar een deel aanbetaald. Een uur te laat met opbreken betekent een dag extra met alles er op en eraan betalen. Op de factuur zagen we dat twee keer annuleringsverzekering in rekening is gebracht. Ons zien ze hier nooit weer.

• 6Eetgelegenheden

• 10a.vielvoye31-07-2016

Is na 1 vakantie al mijn favoriete camping!

Prachtig gelegen (uitzicht!) familiecamping met verwarmd, evt overdekt, zwembad, leuke speeltuin, animatie voor groot en klein, o.a. pony rijden, knutselen en wandelen. Ruim en schoon sanitair. Heeft ook twee compleet ingerichte trekkershutten voor wandelaars, fietsers EN campingbezoekers. Er zijn uitsluitend lovende woorden over deze camping te geven. De eigenaars zijn geweldig hulpvaardig, bakken brood voor 's morgens en kunnen 's avonds een heerlijke maaltijd serveren. We zijn inmiddels ook al een keer voor een paar dagen terug geweest in een van de hutten. Een goede gelegenheid om samen te zijn met kinderen en kleinkinderen ( 2< 3 jr); ze hebben net zo genoten als wij.

• 10Eetgelegenheden

• 9Mariëlle Warmerdam29-07-2016

Gastvrijheid top

De eigenaren zijn zeer vriendelijk en wij voelde ons meer dan welkom. Het is een kleine camping met een leuke speeltuin voor kinderen. Wij stonden op een plek met uitzicht op deze speeltuin en met twee jonge kinderen is dat ideaal. De douche en toiletruimtes tevens afwas faciliteiten zijn perfect en zeer schoon. Al met al een prima plek om vakantie te vieren.

• 8Fam. van Toor07-05-2016

Gezellige kleine camping

De eigenaars zijn bijzonder klantvriendelijk en doen hun best om het de gasten zo aangenaam mogelijk te maken. Ze zijn overigens Nederlandstalig. De meeste campingplaatsen zijn flauw hellend, maar dat is voor een caravan goed op te vangen zonder extra maatregelen (zoals bijvoorbeeld levelers of oprijblokken). De plaatsen zijn gelegen op kleine veldjes zonder afscheiding. Ze zijn niet breed, maar wel diep. Het restaurant is werkelijk prima. Het sanitair is bijna uniek. Er zijn meer dan voldoende douches, toiletten en afwasplaatsen. En er is de hele dag door zeer warm kraanwater. Het zwembad is klein, overdekt en verwarmd. Er zijn voor kinderen een speeltuintje en een balveldje. De omgeving is prachtig en leent zich prima voor wandeltochten. De camping ligt in een klein plaatsje waar geen winkels zijn. Voor boodschappen moet je een paar kilometer rijden.

• 10Eetgelegenheden

Met oudere kinderen

• 8A.A.M. van Hout16-10-2015

Gastvrij en kleinschalig

Prettige ontvangst verwarmd zwembad en gezellig restaurant.

Ondanks dat we slechts met zijn tweeen gebruik maakten van het restaurant konden

we a la carte eten en hebben dat ook heel smakelijk gedaan.

Prachtige omgeving leuke pleisterplaats.

• 6Staat v/h sanitair

• 9Boersma13-07-2015

Gezellige camping op prima uitvalbasis!

Wij hebben een week op de camping gestaan. Het restaurant is zeer goed en doet niet onder voor een (duurder) restaurant in de omliggende dorpen. De kok kwam ook keurig een rondje maken of alles gesmaakt heeft. Afhalen kan ook maar was prijzig; later kwamen we erachter dat deze "snackprijzen" echter normaal zijn voor Luxemburg. Het zwembad was een zeer welkome verkoeling en heerlijk op temperatuur. 's-ochtends hadden we het bad voor onszelf! Tot onze verbazing was de start van enkele wandelroutes direct vanaf de camping en bracht ons langs prachtige plekjes. Aardige uitbaters en WiFi op de gehele camping. Voor ons een camping waar we zeker nog eens terug gaan komen. Aanrader!

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

• 8ten Have20-05-2015

Leuke camping !

Leuke camping op mooie locatie, leuke wandelroute vanaf de camping. Zeer aardige eigenares en gastvrij. Ze hebben zeer goede voornemens om de camping op een nog beter niveau te brengen, top ga zo door !

• 8Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

• 8Richard Hesse17-05-2015

Leuke Camping

We zijn weer eens terug geweest op de camping in Lieler en ja met de nieuwe eigenaar is er weer sfeer terug. Vriendelijke ontvangen en het gevoel hebben dat men blij is met nieuwe gasten. Het is weer een camping om naar toe te gaan om te genieten. En ja er moet nog wat gebeuren maar al met al prima. Wij komen zeker weer terug.

Hella en Richard Hesse

• 8Staat v/h sanitair

Met vrienden

• 7m_latta08-10-2014

Overzichtelijke camping

Kampeerplaatsen zijn goed, met een parkeerplaats voor je auto, ruime stroken gras ertussen, overzichtelijk. Redelijk veel vaste jaarplaatsen. Animatie is beperkt. Er wordt regelmatig door vaste gasten iets georganiseerd. Zij doen dit met veel plezier, erg leuk voor jong en oud. Sanitair is voldoende en schoon, de deuren slaan hard dicht (geluids overlast bij plaatsen dichtbij). Trampoline is ingegraven, leuk en makkelijk bereikbaar. Bij de speeltoestellen staat het onkruid knie-hoog, spijkers steken uit en er zit bijvoorbeeld enorm gat in de bodem van de boomhut. Kortom het heeft wel enig onderhoud nodig! Zwembad is simpel maar prima als de trap en de tegels worden gerepareerd. Mooie omgeving, cactuswandeling start tegenover de camping, een leuke tocht om samen met kinderen te lopen. Camping geven we een voldoende maar een 8,1 zoals nu zoover staat, is het op dit moment niet waard.

• 7Eetgelegenheden

3 tips over Camping Trois Frontières

• M. van Eert, 19-09-2012

Wandel absoluut de "Cactus route". Hier geen cactussen maar pure natuur met prachtige uitzichten. Bezoek Clervaux, Vianden, Knauf (shoppingcenter) allemaal binnen 35KM. Ook Plopsa Coo in Belgie op nog geen 45KM is goed te doen.

Zendamateur? neem een HF radio mee. De camping ligt op 550M boven NAP....

• Richard Hesse, 17-05-2015

Dit is een super locatie dicht bij Nederland en toch anders. Alles voor de wandelaar de race/ mountainbike en ook voor het vissen.

• ten Have, 20-05-2015

leuke wandelroute vanaf de camping. Met de trein voor € 4,-- pp naar Luxemburg stad, kids gratis. Bezoek kasteel Bourscheid of het Muhlertall. Vanaf de camping in ca. 10 minuten bij Knauf winkelcentrum waar alles te koop is.

4 vragen over Camping Trois Frontières

• k v d linden, 13-03-2018

camping plaats

wij willen graag een jaarplaats is dat mogelijk bvd

• Esmee, 21-07-2014

afstand tot dorp

Is er een dorpje met supermarkt op loopafstand? Of is het te fietsen? Is er iets te doen in dat dorpje, een restaurant/ cafe?

ten Have, 20-05-2015

afstand tot supermarkt is te ver om te lopen, fietsen kan, maar wel heuvelachtig. Er is een restaurant / cafe op de camping, gezellig ingericht en vriendelijk personeel.

• sabrina, 15-07-2012

logeren bij gasten op de camping in een kleine ten

hoeveel kost het om als gast van een camping gast te blijven logeren?

M. van Eert, 19-09-2012

Wij hebben een stacaravan gehuurd. Geen idee wat logee kosten zijn per nacht.

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig