Camping Trois Frontières

9Langerak20-01-2017

Het zwembad en Verder heel de Camping en Sanitair

• Oude reviews

9Hub & Annemie Lotz06-10-2016

Gastvrij, gezellig en in een prachtige omgeving,

Prima camping prachtige bosrijke omgeving, mooi en schoon sanitair. Binnenbad, speeltuin super gastvrouw Corinne Goed restaurant prima kok lekker eten en weinige regeltjes.

• 10karel07-09-2016

aanrader

dit was onze eerste maar zeker niet laatse keer op deze camping. heel gastvrij echtpaar die alles voor je doen. het sanitair is vrij nieuw en super schoon. camping terrein ligt in een mooie omgeveing waar je goed kunt wandelen. er is een overdekt zwembad bij, dat bij mooi weer ook open kan. voldoende ligstoelen erbij. de kaart is eenvoudig maar het eten is heerlijk kortom een aanrader zelfs de wifi werk

• 10anoniem07-09-2016

super camping

super leuke camping met heel vriendelijk en gastvrij personeel / eigenaar sanitair is heel erg mooi en schoon de mensen zijn heel behulpzaam zeker een aanrader lekker gegeten

snap niets van de negatieve berichten!! heb niets negatiefs kunnen vinden !! voor mij een dikke 10 waard en zeker een plek om nog eens terug te komen

• 10Eetgelegenheden

• 8Hardenberg21-08-2016

leuke camping

kleine camping eigenaren vriendelijk een warm welkom geen grote plek en sanitair is goed wordt 3 keer per dag schoongemaakt zwembad is goed ,water is goed op temperatuur hier en daar kun je op de camping zien dat het in opbouw is wifi is goed en gratis , douchen is gratis

• 8Staat v/h sanitair

Met oudere kinderen

• 9Looij21-08-2016

FORMIDABEL

Ben hier voor de eerste keer geweest en erg tevreden. Sanitair schoon (is weleens anders), mooi zwembad waar je niet aan tijden gebonden bent, om 20.00 uur kan je nog zwemmen. Vriendelijke beheerders/eigenaren. Keuken is goed, maar beperkt. Er zijn inderdaad wat wortels van de bomen, maar dat is overal, anders kunnen die bomen niet groeien en heb je last van de zon. Je kan niet alles hebben.

• 9Martine16-08-2016

Een gezellige niet te grote camping.

Deze camping was voor ons een prima plek om Luxemburg te leren kennen met onze dochter. Een net sanitair waar je met gezin de ruimte hebt om te douchen, afwassen of toilet. De animatie vond onze dochter erg leuk. En voor ons was er live muziek van Take This. De absolute meerwaarde vonden wij echter het verwarmde zwembad met de glijbaan wat bij slechter weer overdekt word en bij zon open gaat.

• 10Eetgelegenheden

• 4Anoniem15-08-2016

Nooit meer

Kleine camping met slecht internet. Regelmatig valt de stroom uit. Douche- en toiletruimte zijn niet schoon. Veel vaste gasten met veel overlast. Camping ligt aan een drukke weg waar veel verkeer langs komt. Gastheer en vrouw zijn niet altijd even vriendelijk. Restaurant aanwezig, niet geweldig wel hoge prijzen. Al met al niet voor herhaling vatbaar.

• 4Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden

Met oudere kinderen

• 10Frank15-08-2016

Heel mooi!

Gezellige, mooie camping met behulpzame eigenaren. Lekker eten en een gezellige ambiance. De campingplaatsen zijn ruim en schoon. Ondanks twee slechtere dagen konden onze kinderen zich prima vermaken op de speelzolder en het zwembad wat bij regen dicht kan. De omgeving is prachtig!

• 8Gezin met jonge kinderen.15-08-2016

Geweldige camping!

Wij hebben 2 weken in aug op deze camping gestaan.Zeer vriendelijke eigenaren mooie over zichtelijke camping. Heerlijk zwembad voor de kinderen ook met slechtweer.schoon sanitair. Veel aninmatie voor de kinderen. Ook voor volwassen super leuke avonden met optredens. Er is ook een leuke hooizolder waar de kinderen met slecht/of minder weer zich prima kunnen vermaken.Al met al een camping waar wij zeker naar terug gaan.De kinderen willen ook graag terug naar deze camping!Kan me ook totaal niet vinden in de negatieve reactie,s die hier ook geschreven zijn.

3 tips over Camping Trois Frontières

• M. van Eert, 19-09-2012

Wandel absoluut de "Cactus route". Hier geen cactussen maar pure natuur met prachtige uitzichten. Bezoek Clervaux, Vianden, Knauf (shoppingcenter) allemaal binnen 35KM. Ook Plopsa Coo in Belgie op nog geen 45KM is goed te doen.

Zendamateur? neem een HF radio mee. De camping ligt op 550M boven NAP....

• Richard Hesse, 17-05-2015

Dit is een super locatie dicht bij Nederland en toch anders. Alles voor de wandelaar de race/ mountainbike en ook voor het vissen.

• ten Have, 20-05-2015

leuke wandelroute vanaf de camping. Met de trein voor € 4,-- pp naar Luxemburg stad, kids gratis. Bezoek kasteel Bourscheid of het Muhlertall. Vanaf de camping in ca. 10 minuten bij Knauf winkelcentrum waar alles te koop is.

4 vragen over Camping Trois Frontières

• k v d linden, 13-03-2018

camping plaats

wij willen graag een jaarplaats is dat mogelijk bvd

• Esmee, 21-07-2014

afstand tot dorp

Is er een dorpje met supermarkt op loopafstand? Of is het te fietsen? Is er iets te doen in dat dorpje, een restaurant/ cafe?

ten Have, 20-05-2015

afstand tot supermarkt is te ver om te lopen, fietsen kan, maar wel heuvelachtig. Er is een restaurant / cafe op de camping, gezellig ingericht en vriendelijk personeel.

• sabrina, 15-07-2012

logeren bij gasten op de camping in een kleine ten

hoeveel kost het om als gast van een camping gast te blijven logeren?

M. van Eert, 19-09-2012

Wij hebben een stacaravan gehuurd. Geen idee wat logee kosten zijn per nacht.

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig