4 vragen over Camping Trois Frontières

• k v d linden, 13-03-2018

camping plaats

wij willen graag een jaarplaats is dat mogelijk bvd

• sabrina, 15-07-2012

logeren bij gasten op de camping in een kleine ten

hoeveel kost het om als gast van een camping gast te blijven logeren?

M. van Eert, 19-09-2012

Wij hebben een stacaravan gehuurd. Geen idee wat logee kosten zijn per nacht.

• Reinie Jansen (vriendin van Hans Windmulder), 10-07-2010

kabelaansluiting

Hallo Martin en Esther, Wij komen volgende week woensdag (14 juli) naar jullie toe om te kamperen. Onze vraag is: is er tv kabelaansluiting op de camping aanwezig? Ik hoor het graag van jullie.

Met vriendelijke groeten,

Reinie Jansen tot volgende week woensdag

M. van Eert, 19-09-2012

Volgens ons enkel satelliet ontvangst.

• Esmee, 21-07-2014

afstand tot dorp

Is er een dorpje met supermarkt op loopafstand? Of is het te fietsen? Is er iets te doen in dat dorpje, een restaurant/ cafe?

ten Have, 20-05-2015

afstand tot supermarkt is te ver om te lopen, fietsen kan, maar wel heuvelachtig. Er is een restaurant / cafe op de camping, gezellig ingericht en vriendelijk personeel.