Weer vandaag16°
8,7

119 reviews over Camping Trois Frontières in het Nederlands

Kleinschalige camping met veel vaste gasten

Van Brummelen
12-8-2019

Camping is rustig gelegen en heeft een mooi uitzicht over de omgeving. De camping bestaat voor een groot gedeelte uit vaste plekken die tijdens ons verblijf veelal afwezig waren. Hierdoor gaf de camping een verlaten en ongezellige indruk. Het zwembad en de speeltuin zijn verouderd en hebben een opknapbeurt nodig (roest bij de roosters, gladde tegels, kapotte schommels, oude zandbak). Het peutergedeelte van het zwembad was tijdens ons verblijf niet te gebruiken en het zwembad was dus minder geschikt voor jonge kinderen. Ook wel erg fris! Het toiletgebouw ziet er netjes uit met een aparte familyroom.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Geef aan dat er heel veel vaste plaatsen zijn

Fam Brouwer
4-8-2019

De camping is over genomen door de vaste gasten, van de 80 plaatsen wel 65 jaarplaatsen!!!!! Niet dat het geen aardige mensen zijn. maar geen doorstroom van gasten. Er zijn ongeveer 10 plaatsen waar geen vaste gasten staan. Verder mag er aan de camping wel wat onderhoud gebeuren, de foto's van de site zijn verouderd. Het zwembad heeft enig groot onderhoud nodig. De omgeving is mooi om te wandelen en te genieten vd natuur. Gelukkig hebben de kinderen genoten. En tip voor de camping kies voor de vaste gasten en laat dit weten op de site!!!!! Of maak de omslag en ga voor een seizoens camping, de ligging is goed en het personeel is aardig.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Leuke gemoedelijke schone camping

Jacqueline en Ger
3-7-2019

Gemoedelijke schone camping, ideaal om het noorden van Luxemburg te verkennen. Wandel (ook vanaf de camping) en fiets mogelijkheden (Vennbahn) genoeg. In Lieler zijn geen winkels maar er is een groot luxe Winkelcentrum op 5 minuten rijden. Restaurant op de camping is goed.

geweldig

Dennis
30-11-2018

mooie en nette camping met hele aardige eigenaren.

Gereisd Met partner in juli 2018

Zalig genieten !

Peggy
17-9-2018

Erg leuke camping met de meest vriendelijke eigenaars ooit. Voorzien van (overdekt) zwembad, de toiletten en (gratis) douches zijn zeer proper en het afwaswater lekker heet, iets wat op de meeste campings wel eens te wensen over laat. Het restaurant heeft een eenvoudige kaart, maar het eten is supervers en erg lekker bereid. Ruime porties ook. De omgeving is zalig om met de motor te verkennen en de Luxemburgse wegen zijn zo vlak als een biljart. Twee winkelcentra, tal van benzinestations en een Colruyt op een goede 4 km (Weiswampach)

Gereisd Met vrienden in september 2018

Laatste avond een domper

Ilse
10-8-2018

Erg leuke week gehad, echt enthousiast, tot de laatste avond.. We hadden gegeten en we waren de portemonnee vergeten, dus die gingen we ophalen om daarna netjes te gaan betalen.. Even bjj de tent met de kinderen mijn vriend al op weg om te betalen... Komen ze ineens met twee man sterk.. Eigenaresse en een man om polshoogte te nemen waar mijn vriend blijft.. Maar die waren elkaar ondertussen ergens misgelopen.. Maar vervolgens wel waar mijn kids bij zijn doen of we slechte mensen zijn en zouden weggaan zonder te betalen... Echt kids in shock en bang.. Geen leuke laatste avond voor hun

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Een 10 op een schaal van 10, toppie!

Henny & Henk.
31-7-2018

Fijne Camping, lieve en goede eigenaars. Schone toiletten/douches/camping en een heerlijk zwembad. Schitterende omgeving om te wandelen, fietsen (voor de sportieveling ) en te motoren.

Relaxen, voor herhaling vatbaar

Jolande
22-6-2018

Gastvrije eigenaren, schone nette camping, (overdekt) zwembad en heerlijk avondeten. Het ligt wel wat afgelegen, wel een leuk wandelpad (5,5 km lang).

Gereisd Met vrienden in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super ! Echt een aanrader

Rene
22-4-2018

Op aanraden van een van onze motormaatjes afgelopen weekend 20/22 aprl met 8 motorvrienden in de twee trekkershutten verbleven. Ideaal verblijf voor twee nachtjes. Van alle gemakken voorzien. Twee stapelbedden, klein keukenblokje met gascomfort, serviesgoed, bestek, eethoek, koelkastje, koud stromend water en bij koud weer kan er een straalkacheltje aangesloten worden. Buiten staat er ook nog een picknicktafel en een paar tuinstoelen. Sanitairgebouw is keurig schoon en heeft heerlijk warme douches, wastafels en zelfs een vriezer om evt koelelemeten in te vriezen. De eigenaren zijn bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Eén van onze motoren had een lekke band. Corrine heeft wat telefoontjes voor ons gepleegd en op 10 minuten afstand was er een bandenservice die ons uit de brand heef geholpen. Eten kan ook in het bar/restaurant. Eenvoudige kaart met lekkere maaltijden. Een duik in het overdekte zwembad is heerlijk na een dag rijden.

Gereisd Met vrienden in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vrouwen met lekke band!

Tineke van veen
15-8-2017

2016 laat ik mijn vriendin de steengroeve zien en tijdens het naar beneden rijden voel ik mijn stuur trekken en denk nog dat ik hier geen lekke band wilde rijden. Het kwaad was al geschied en wil de auto keren. Ging met moeite. Er moest na gedacht worden over hoe ik weer een andere band erom heen kreeg. Ik dacht alleen maar door naar boven te rijden naar de camping waar mijn zus een huisje heeft. Toen ik het terrein op reed hoopte ik iemand te vinden en jawel, de kroeg zat vol mannen dus probleem opgelost. De eigenaar, een kanjer, heeft mij uit de brand geholpen door mijn complete vastgeroeste reserve wiel uit mijn auto te krijgen. En dat lukte, heeft hem er ook voor mij er op gezet en wij konden weer met een gangetje van 80 naar Wiesembach. Toppie ,drie zoenen voor de eigenaar!

Gereisd Alleenreizend in januari 2017

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Trois Frontières in Lieler, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Trois Frontières zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.