Géén boekingskosten

Camping Trois Frontières

LuxemburgDiekirchLieler

We hebben de beste aanbieders voor Camping Trois Frontières voor je op een rij gezet:

8.4FantastischScore uit 125 reviews

Meer camping info

125 Reviews over Trois Frontières

• 9Ewoud en Marry Blauwebus28-05-2022

Het was weer genieten.

Na enkele jaren niet geweest te zijn kwamen we weer op deze mooie camping. We werden hartelijk ontvangen door Erwin en Corrinne. Nadat we een leuk plekje hadden uitgezocht was het weer genieten. Schone toiletten en heerlijk warme douches welke bij de prijs inbegrepen zijn. Speciaal voor 55+ ers korting waar we blij mee waren. In het campingrestaurant hebben we heerlijk gegeten en dat is zeker aan te bevelen. Heerlijke bruine broodjes welke s'morgens voor de deur bezorgd werden. Ondanks dat de camping boven op een berg ligt zijn er vanuit de camping toch wel mogelijkheden om te fietsen wat we ook gedaan hebben. In ieder geval verheugen wij ons er op om daar nog een keer terug te komen.

• 7Cor Reiters24-08-2021

Bedenkelijk, alleen leuk buiten hoofd seizoen!!

De foto's op de site zijn verouderd, er is geen kinderbadje ,het zwembad heeft een update nodig , gestutte muren enz.Het douchen moet je wel betalen 20€ borg voor de sleutel.Het speeltuintje wordt ongeveer de gehele dag door schreeuwende teenagers bezet. tot laat in de avond.De goede dingen zijn de vriendelijke eigenaars en het restaurant , die zijn dik i.o.!!!.

• 6Staat v/h sanitair
  • 9N. Offerman12-07-2021

Zeer vriendelijke en behulpzame campingeigenaren

Zeer behulpzame lieve eigenaren van deze camping. Onze zoon had een ongelukje gehad en alles werd geregeld qua vervoer (wij stonden met een camper) zodat we naar het ziekenhuis konden. S'avonds laat werd de keuken nog voor ons geopend zodat we nog een hapje konden eten. Waar vind je zoiets tegenwoordig nog? Verder ondanks het ongelukje van onze zoon hebben we op deze camping en omgeving genoten. De cactus route is ook een echte aanrader. Super schoon sanitair en heerlijk eten. Wij komen hier zeker nog een keer terug

• 9Fam. Akkermans30-04-2021

Heerlijk verblijf!

Je voelt je hier meteen welkom door de gastvrije en vriendelijke eigenaars. De camping is rustig gelegen en er zijn volop wandel- en fietswegen. De corona maatregelen worden goed opgevolgd. Het zwembad en eetgelegenheid kon daarom nog niet open zijn in april maar zag er prima uit. Er is een gloednieuwe speeltuin en binnenkort ook verhuur van appartementen. Voor ons de eerste, maar niet de laatste keer.

• 9Eetgelegenheden
  • 8M.A. Mulder16-09-2020

Heerlijk rustig verblijf.

We hebben hier gestaan met onze camper en mochten meteen een plaatsje uitzoeken Erg vriendelijk welkom geheten door Nederlands sprekende eigenaren. Lekkere broodjes smorgens die ze bij je komen brengen. Heerlijk rustig. Goed en zeer nette sanitair gebouw. Wij hebben het erg naar de zin gehad.

• 7Eetgelegenheden
  • 10Blauwe bus Ewoud en Marry02-10-2019

Fantastische camping

Wat een leuke camping, we werden bij aankomst hartelijk ontvangen en konden zelf een plekje uitzoeken. Er is een keuze uit beschutte plaatsen en plaatsen in de zon. De toiletten zijn superschoon en ook heerlijke douches welke bij de prijs inbegrepen zijn. Er is een leuk zwembad bij waar we geen gebruik van gemaakt hebben. Maar wel hebben we heerlijk gegeten in het restaurant bij de camping, dat was geweldig. De camping is gelegen op 520 meter boven zeeniveau, dus het was ideaal voor de hobby als radiozendamateur. Mooie verbindingen gemaakt met Nederland via de repeater van Botrange in België. Fietsen dat is er een ander verhaal omdat je op het hoogste punt zit gaat bergaf vanzelf, maar je moet ook weer terug. Al met al een heerlijke camping waar het goed vertoeven is en we zeker nog een keer terug gaan komen.

• 7Van Brummelen12-08-2019

Kleinschalige camping met veel vaste gasten

Camping is rustig gelegen en heeft een mooi uitzicht over de omgeving. De camping bestaat voor een groot gedeelte uit vaste plekken die tijdens ons verblijf veelal afwezig waren. Hierdoor gaf de camping een verlaten en ongezellige indruk. Het zwembad en de speeltuin zijn verouderd en hebben een opknapbeurt nodig (roest bij de roosters, gladde tegels, kapotte schommels, oude zandbak). Het peutergedeelte van het zwembad was tijdens ons verblijf niet te gebruiken en het zwembad was dus minder geschikt voor jonge kinderen. Ook wel erg fris! Het toiletgebouw ziet er netjes uit met een aparte familyroom.

• 8Staat v/h sanitair
  • 6Fam Brouwer04-08-2019

Geef aan dat er heel veel vaste plaatsen zijn

De camping is over genomen door de vaste gasten, van de 80 plaatsen wel 65 jaarplaatsen!!!!! Niet dat het geen aardige mensen zijn. maar geen doorstroom van gasten. Er zijn ongeveer 10 plaatsen waar geen vaste gasten staan. Verder mag er aan de camping wel wat onderhoud gebeuren, de foto's van de site zijn verouderd. Het zwembad heeft enig groot onderhoud nodig. De omgeving is mooi om te wandelen en te genieten vd natuur. Gelukkig hebben de kinderen genoten. En tip voor de camping kies voor de vaste gasten en laat dit weten op de site!!!!! Of maak de omslag en ga voor een seizoens camping, de ligging is goed en het personeel is aardig.

• 6Staat v/h sanitair
  • 10Jacqueline en Ger03-07-2019

Leuke gemoedelijke schone camping

Gemoedelijke schone camping, ideaal om het noorden van Luxemburg te verkennen. Wandel (ook vanaf de camping) en fiets mogelijkheden (Vennbahn) genoeg. In Lieler zijn geen winkels maar er is een groot luxe Winkelcentrum op 5 minuten rijden. Restaurant op de camping is goed.

• 10Dennis30-11-2018

geweldig

mooie en nette camping met hele aardige eigenaren.

Camping Trois Frontières info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar