Camping Trois Frontières

116 reviews over Camping Trois Frontières in het Nederlands

geweldig

Dennis,
30-11-2018

mooie en nette camping met hele aardige eigenaren.

Zalig genieten !

Peggy,
17-9-2018

Erg leuke camping met de meest vriendelijke eigenaars ooit. Voorzien van (overdekt) zwembad, de toiletten en (gratis) douches zijn zeer proper en het afwaswater lekker heet, iets wat op de meeste campings wel eens te wensen over laat. Het restaurant heeft een eenvoudige kaart, maar het eten is supervers en erg lekker bereid. Ruime porties ook. De omgeving is zalig om met de motor te verkennen en de Luxemburgse wegen zijn zo vlak als een biljart. Twee winkelcentra, tal van benzinestations en een Colruyt op een goede 4 km (Weiswampach)

Laatste avond een domper

Ilse,
10-8-2018

Erg leuke week gehad, echt enthousiast, tot de laatste avond.. We hadden gegeten en we waren de portemonnee vergeten, dus die gingen we ophalen om daarna netjes te gaan betalen.. Even bjj de tent met de kinderen mijn vriend al op weg om te betalen... Komen ze ineens met twee man sterk.. Eigenaresse en een man om polshoogte te nemen waar mijn vriend blijft.. Maar die waren elkaar ondertussen ergens misgelopen.. Maar vervolgens wel waar mijn kids bij zijn doen of we slechte mensen zijn en zouden weggaan zonder te betalen... Echt kids in shock en bang.. Geen leuke laatste avond voor hun

Een 10 op een schaal van 10, toppie!

Henny & Henk.,
31-7-2018

Fijne Camping, lieve en goede eigenaars. Schone toiletten/douches/camping en een heerlijk zwembad. Schitterende omgeving om te wandelen, fietsen (voor de sportieveling ) en te motoren.

Relaxen, voor herhaling vatbaar

Jolande,
22-6-2018

Gastvrije eigenaren, schone nette camping, (overdekt) zwembad en heerlijk avondeten. Het ligt wel wat afgelegen, wel een leuk wandelpad (5,5 km lang).

Super ! Echt een aanrader

Rene,
22-4-2018

Op aanraden van een van onze motormaatjes afgelopen weekend 20/22 aprl met 8 motorvrienden in de twee trekkershutten verbleven. Ideaal verblijf voor twee nachtjes. Van alle gemakken voorzien. Twee stapelbedden, klein keukenblokje met gascomfort, serviesgoed, bestek, eethoek, koelkastje, koud stromend water en bij koud weer kan er een straalkacheltje aangesloten worden. Buiten staat er ook nog een picknicktafel en een paar tuinstoelen.

Sanitairgebouw is keurig schoon en heeft heerlijk warme douches, wastafels en zelfs een vriezer om evt koelelemeten in te vriezen. De eigenaren zijn bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Eén van onze motoren had een lekke band. Corrine heeft wat telefoontjes voor ons gepleegd en op 10 minuten afstand was er een bandenservice die ons uit de brand heef geholpen. Eten kan ook in het bar/restaurant. Eenvoudige kaart met lekkere maaltijden. Een duik in het overdekte zwembad is heerlijk na een dag rijden.

Vrouwen met lekke band!

Tineke van veen,
15-8-2017

2016 laat ik mijn vriendin de steengroeve zien en tijdens het naar beneden rijden voel ik mijn stuur trekken en denk nog dat ik hier geen lekke band wilde rijden. Het kwaad was al geschied en wil de auto keren. Ging met moeite. Er moest na gedacht worden over hoe ik weer een andere band erom heen kreeg. Ik dacht alleen maar door naar boven te rijden naar de camping waar mijn zus een huisje heeft. Toen ik het terrein op reed hoopte ik iemand te vinden en jawel, de kroeg zat vol mannen dus probleem opgelost. De eigenaar, een kanjer, heeft mij uit de brand geholpen door mijn complete vastgeroeste reserve wiel uit mijn auto te krijgen. En dat lukte, heeft hem er ook voor mij er op gezet en wij konden weer met een gangetje van 80 naar Wiesembach. Toppie ,drie zoenen voor de eigenaar!

Heerlijke familie camping.

Fam. Vd Berghum,
12-8-2017

Geweldige familie camping. Ook erg geschikt met kleine kinderen. Fijn zwembad met ligweide. En ook bij slecht weer lekker zwemmen.veel aninmatie voor kinderen Bij wat slechter weer kunnen de kinderen zich prima vermaken op de hooizolder..En ook veel feestavonden voor volwassenen. Wij hebben erg genoten op deze camping vriendelijke eigenaars.En mooi schoon sanitair.Een echte aanradar deze camping wij komen hier zeker nog eens terug!

Leuke Familie camping

A. Sprenger,
29-7-2017

Dit is een leuke, kleine knusse familie-camping waar we het reuze naar onze zin hadden. We waren er twee weken en de drie kinderen hebben zich prima vermaakt. De animatie voor de kinderen was heel leuk en ze wilden er altijd weer naar toe. We zullen deze camping zeker aanbevelen

Echt een vakantie!

Dietie Taekema,
22-7-2017

Wat een fijn onthaal hadden we. Ik vond het fijn dat ik 'gewoon' Nederlands kon praten. Onze dochter werd ziek en nadat ik contact had opgenomen met onze huisarts in Nederland, wilde hij graag dat ik foto's stuurde. Dit mocht gewoon met de laptop van de campingbeheerders omdat mijn telefoon het niet aankon. Toen bleek dat we toch beter daar naar een huisarts konden gaan, werd de huisarts gebeld en konden we gelijk naar het inloopspreekuur.

Diezelfde dochter was ook nog jarig en er was ook nog gedacht aan een aardigheidje voor haar.

Een fijne kleine camping met veel vaste gasten, maar je kan er prima tussen komen als je dat wilt. Je voelt je niet een buitenstaander.

Wat beter kan/kon?: de WiFi. Die was regelmatig wat aan de krappe kant doordat een ieder hierop zit.

Maar al met al: een fantástische vakantie gehad!

Doetips:

- Prachtige boswandelingen in de omgeving te maken.

- watervallen van Coo

- Luxemburg stad met de trein.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Trois Frontières in Lieler, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Trois Frontières zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.