Lieler

vakantie Lieler

Reviews over Lieler

Rustiek dorp in een schitterende omgeving.

Peter
    28-4-2017

Lieler is een rustiek dorp dat ligt in een erg mooie omgeving. Heel mooi wandelgebied met goed aangegeven, goed te belopen wandelroutes. Wat winkels betreft moet je een paar kilometer naar een gigantisch shoppingcentre. Buiten een voortreffelijk restaurant/bar op de camping Trois Frontieres is in Lieler vrijwel niets voor handen. Dit zo laten want Lieler is een leuk dorpje om een paar dagen tot rust te komen

Gereisd Met partner in april 2017

Veel cultuur en natuur!

Boersma
    13-7-2015

Een familiebestemming vanwaar je prima Luxemburg, de Belgische Ardennen en een flink stuk van Duitsland kunt verkennen. Zonder auto of fiets een prachtige bestemming voor wandelaars en natuurliefhebbers

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2015

Een zeer mooie omgeving met veel cultuur.

O.van hinsbergen
    26-7-2013

Als je van kastelen houdt dan is dit de uitgelezen plek om je hart op te halen. Die zijn hier genoeg te bezien. Tevens wordt er alles aan gedaan om ook in die sferen te komen doormiddels de ridderweken. Erg leuk om naar toe te gaan.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

rustige sfeervole camping

J. Eikelenboom
    14-7-2010

we hebben twee nachten in een trekkershut geslapen. Prima locatie.

Op de camping ook dochter met gezin in eigen caravan. Ze hebben genoten van de rust en animatie voor de kinderen. Heerlijk warm zwembad.

Gereisd Met partner in Wed Jul 14 2010 22:25:30 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

een fantastische plek

G. Koper
    13-4-2009

wij zijn met de pasen weer op deze camping geweest. en we moeten zeggen wat hebben de eigenaren er deze winter weer wat moois van gemaakt. er is nu een nieuw toiletgebouw waar maar 1 cijfer van toepassing is namelijk een dikke tien. het oude toiletgebouw was aan vervanging toe dat klopt,maar we denken dat de eigenaren vorig jaar een keuze hebben gemaakt en de prioriteiten heb verlegd door het zwembad aan te pakken en te overdekken. en zoals bekend kan men het toch iedereen niet naar haar/zijn zin maken. onze duidelijke mening is deze; de camping wordt met jaar mooier. nu hebben de kids een mooie speeltuin en een overdekt zwembad, en is het niet zo dat als de kids vakantie hebben hebben de ouders dat ook. tevens zijn er nu stacaravans te huur voor een redelijk bedrag waar wij zeker een keer gebruik van gaan maken. eigenaren martin en hester we wensen jullie veel succes en ga zo door op deze voet om jullie camping elk jaar op een hoger level te brengen. groetjes Fam G.Koper

Gereisd Met jonge kinderen in april 2009
Lieler scoort een 7,2 uit 10, op basis van 20 reviews