Bed and Breakfast Rozengeur & Maneschijn

BedAndBreakfast Info

Meer bedandbreakfastinfo

22 reviews over Bed and Breakfast Rozengeur & Maneschijn

• 10Geert Henst26-07-2019

Het was voor de derde keer dat ik er 5 nachten geweest ben en het is iedere keer geweldig bij Yvonne en Vincent te zijn. Het was weer een 10 met een griffel.

Alleenreizend

• 2018
    10Tonny Bijstra-Huijbens11-04-2018

keer op keer op keer terug naar Lellingen...

wij kwamen voor de 2e keer bij deze gezellige B&B van Yvonne en Vincent, de vorige keer was goed bevallen. nu kregen we bericht dat de Via Botanica in bloei stond en dat was voor ons de reden om weer terug te gaan naar het kleine plaatsje Lellingen. we hebben, net als de vorige keer, heel erg genoten van de gastvrijheid en warmte van Yvonne en Vincent en viervoeter Jacobje. wederom voor herhaling vatbaar.

• 2017
    10Ed Hendrix02-04-2017

TOP met hoofdletters !

Bij aankomst voel je je meteen thuis. Yvonne en Vincent stralen rust en vriendelijkheid uit. Het ontbijt is geweldig en meer als voldoende. In de avond uren hebben we lekker geklets in de woonkamer onder genot van een glaasje bier en een heerlijk borreltje (wat we vergeten zijn af te rekenen) Ze geven je tips wat er in de omgeving te zien is (en dat is echt de moeite waard !) Kort om we komen beslist nog terug !!!

• Oude reviews

9Theo29-07-2014

Lekker weg en toch thuis

Lekker plekje in een zeer rustige omgeving, BB zit op een voor auto's dood lopende weg. Hele vriendelijke Nederlands sprekende eigenaren. Goede verzorging van ontbijt, bij de eigenaren aan hun eetkamertafel op de naar ons gewenste tijd. Gezellige slaap/zit gedeelte voor de gasten, Tips voor diner en bezoek mogelijkheden worden door de eigenaren graag en goed gegeven. Maw een bezoek waard geweest. En voor herhaling vatbaar

• 10Jacq en Jani09-10-2013

Thuiskomen in Lellingen

Heerlijke B&B op een mooie locatie waar een ieder zich meteen thuis zal voelen. Fijne bedden een heerlijk ontbijt en thee of koffie wordt er altijd voor je gezet. Goede service en keuze uit de leukste serviezen :-) Kernwoorden: gezelligheid, humor, warmte, sfeer, rust, ontspanning,wifi, natuur, bos, wild, wandelingen, zorg, aandacht, donkere nachten, sterrenhemel, diervriendelijk. Als je een hond als een kind mag beschouwen krijgt het punt kindvriendelijk een 11.

Alleenreizend

• 10blomme katleen04-05-2012

schitterende locatie voor wie van rust houdt

een prachtige plek voor wie de rust opzoekt , en die krijg je er volledig gratis bij zonder moeite. daarvoor zorgt ook Yvonne , Vincent en hun hond Remi er ook voor dat je de volledige rust hebt. het is er zeer verzorgd en niets is hun teveel om iets te doen. met vragen moet je niet zitten want alles antwoorden ze met een glimlach !!! ontbijt is ook picco bello, met elke morgen verse warme broodjes met alles wat je hartje wenst !!! dus niet twijfelen , gewoon boeken en je zal zien dat je niet teleurgesteld bent !!! een dikke pluim voor Yvonne en Vincent !!!!

• 10KATLEEN BLOMME02-05-2012

fantastische plek

een echte aanrader voor elke levensgenieter!!!! een zeer warm onthaal en niets zijn de gastvrouw en gastheer teveel om advies te geven . lekker ontbijt met elke morgen warme verse broodjes. een leuk gezellig huisje met alles wat een mens wilt om tot rust te komen !!!

• 10Th vd Wiel20-08-2011

DOEN!!!

Zowel Rozegeur en Maneschijn als het B&B Doornroosje, beide gerund door Yvonne en Vincent, zijn het beste dat een B&B bezoeker zich kan wensen. In een stil en achteraf dorpje met beschermd stadgezicht liggen deze 2 accomodaties. Huiselijker kan bijna niet. De ene accomodatie is 'zelfstandig' De andere op de eerste etage van het woonhuis. Daar verblijven voelt als een ontmoeting tussen vrienden. Uiteraard is alles gelardeerd met de aanwezigheid van een buitengewoon leuke oude hond.

Wie privacy wil, neemt deze ook. Wie lekker wil kletsen is ook welkom. Het ontbijt is weergaloos en let vooral op het servies!! Yvonne heeft een passie voor porselein en dagelijks wordt er een totaal nieuw serviesje gepresenteerd.

Ik denk dat er niet veel B&B's zijn waar met zoveel passie en warmte een vakantieverblijf wordt gerund.

En er is ook nog draadloos internet. Een 10, zoveel is wel duidelijk !

• 10Joop en Ineke Wiersema-Kuiper19-08-2011

Geweldig!

Een hele gezellige en comfortabele B & B, in een schattig klein dorpje, waar het heerlijk rustig is. Van hieruit kun je vele uitstapjes in de buurt maken, maar bv ook een dagje naar Monschou of Trier. Naar Luxemburg stad kun je met de trein voor 4 euro p.p. en kunt op dat kaartje ook nog met alle bussen mee. Echt een aanrader deze B &B met hele gezellige eigenaars. Wij zijn nu al voor de 4e keer geweest,

• 9Rik & Eva14-08-2010

Net als thuis... maar dan op vakantie

Deze B&B is echt een aanrader. De kamer is erg knus ingericht, met alles wat je maar nodig hebt. Het ontbijt is heerlijk en met liefde gemaakt. De B&B staat in een klein, rustig dorpje, dus de ideale plek om te ontspannen. Maar in de omgeving is ook genoeg te doen. De gastheer en -vrouw zijn bijzonder hartelijk en hebben echt aandacht voor en interesse in hun gasten. Wij komen hier zeker nog eens terug!

1 tip over Bed and Breakfast Rozengeur & Maneschijn

• Jacq en Jani, 09-10-2013

mooie wandelroutes, historische burcht in Koutenbach, loopafstand van het treinstation,

0 vragen over Bed and Breakfast Rozengeur & Maneschijn

Bed and Breakfast info