Reviews over Lellingen

Heel mooi

Piet en Joke Koops,
    13-8-2018

Het is een mooie plek en mooi schoon huisje met vriendelijke eigenaren .

Het was ook met de warmte heerlijk koel binnen .

De reeën en vossen waren s,avonds te zien wij vinden het een aanrader.

Alleen fietsen in de buurt valt tegen .

keer op keer op keer terug naar Lellingen...

Tonny Bijstra-Huijbens,
    11-4-2018

wij kwamen voor de 2e keer bij deze gezellige B&B van Yvonne en Vincent, de vorige keer was goed bevallen. nu kregen we bericht dat de Via Botanica in bloei stond en dat was voor ons de reden om weer terug te gaan naar het kleine plaatsje Lellingen. we hebben, net als de vorige keer, heel erg genoten van de gastvrijheid en warmte van Yvonne en Vincent en viervoeter Jacobje. wederom voor herhaling vatbaar.

Erg romantisch

Joy Broekema,
    12-6-2017

Leuk huisje, erg schattig en heel romantisch voor mij en mijn partner. Alles is aanwezig in het huisje: wifi, tv, vaatwasser etc. Inrichting is wel een beetje ouderwets, had iets moderner gekund maar is daarentegen wel weer erg lief en knus.

TOP met hoofdletters !

Ed Hendrix,
    2-4-2017

Bij aankomst voel je je meteen thuis. Yvonne en Vincent stralen rust en vriendelijkheid uit. Het ontbijt is geweldig en meer als voldoende. In de avond uren hebben we lekker geklets in de woonkamer onder genot van een glaasje bier en een heerlijk borreltje (wat we vergeten zijn af te rekenen) Ze geven je tips wat er in de omgeving te zien is (en dat is echt de moeite waard !) Kort om we komen beslist nog terug !!!

Fijn huisje in een mooie omgeving

Hans,
    9-9-2016

Doornroosje is een knus huis in een mooie omgeving. Wij vonden het huis overigens groter dan we van te voren hadden ingeschat. Wij waren met z'n tweeen en dan heb je ruimte genoeg. We hadden erg mooi weer en hebben vooral in de tuin gezeten. Fijn dat je meerdere terrassen hebt. Er zijn voldoende tuinstoelen en twee tafels aanwezig. Prima geregeld. Binnen was ook alles goed voor elkaar. Prettig dat er nu 'ns niet maar 4 messen en 3 kopjes aanwezig waren, zoals in veel vakantiehuisjes, maar alles is volop aanwezig. Grote koelkast, diepvriezer, oven, magnetron, vaatwasser en ruim voldoende bestek, servies en pannen. Prima! Op de 1e verdieping de eenvoudige maar complete badkamer en 2 slaapkamers. Omdat deze kamers met louvredeurtjes aan elkaar grenzen is dit huis minder geschikt voor bijvoorbeeld 2 stellen, maar voor een gezin of zoals wij met 2 personen heb je voldoende ruimte. De omgeving is mooi. Heerlijk gewandeld en paar leuke stadjes verkend.

Lellingen scoort een 9 uit 10, op basis van 7 reviews