Lellingen

Reviews over Lellingen

Mooie omgeving,prachtige bossen en leuke dorpjes!

John en Marja
    26-9-2010

Als je van de natuur houdt is dit zeker een plek om naar toe te gaan, je waant je in een sprookje als je s'morgens vroeg de bossen ingaat, in 1 woord prachtig! Wij waren er in september heerlijk rustig en als je gaat wandelen moet je eens opletten hoeveel verschillende paddenstoelen er staan! Dit dorpje heeft een kroegje waar men de locale bevolking tegen komt en een praatje met je maakt. Kortom wij gaan zeker nog eens terug naar Lellingen!

Gereisd Met partner in september 2010

een plek om terug te komen

Anna
    3-7-2010

Via google vonden we Rozengeur en Maneschijn, een heerlijk oord,zo ontdekten we al snel, mede door onze gastvrouw Yvonne, die van Nederlandse afkomst is. We waren daar begin juni, het was er koud, doch een grote houtkachel stond te snorren. s'Avonds zaten we met familie, die een paar deuren verder in Doornroosje verbleven, gezellig bij elkaar rondom een grote houten tafel, en dan de roep van Yvonne: "wie wil er koffie?" verhoogde de sfeer. Het werd heel mooi weer, dus zaten we buiten. We gingen letterlijk met de kippen op stok, je kon alleen maar in bed komen via een trapje naar een vide,waar je dan s'morgens gewekt werd door het getjilp van de mussen aan het raam Wil iemand op zichzelf zijn, geen probleem: op de gastenkamer staat een waterkoker een senseo-apparaat, flesjes water enz enz. Kortom een heerlijk oord, met heerlijk uitgebreid ontbijt ! want Vincent (onze gastheer) kan toch goed eieren bakken.

Gereisd Met partner in juni 2010
Lellingen scoort een 9 uit 10, op basis van 7 reviews