Camping Kautenbach

Camping Kautenbach
7,8

13 tips over Camping Kautenbach

majong76, 24-7-2015
Mullerthal, stoeltjeslift Vianden, Diekirch, dagje met de trein naar Luxemburg stad
Jur_Anita, 12-9-2014
Check het weer, bij regen is bijne de hele camping modderig!
Duma, 18-8-2014

Eerste week op grote veld bij speeltuin gestaan, was heel gezellig maar ook blij met tweede meer rustige plek bij de rivier.

Luxemburg komen we zeker eens terug!

We hebben een aantal aanbieders voor Kautenbach voor je op een rij gezet:

sonja, 17-8-2014
Voor wandel liefhebbers een ideale camping.
MissClover, 11-6-2014
Bij de receptie is een goede wandelkaart te koop en de wandelingen in. De omgeving zijn allemaal even mooi. In pommerloch zit een shopping Mekka! (Tussen wiltz en bastogne)
brenda_5, 24-2-2014

Het kasteel festival in Vianden is echt een aanrader.

Luxemburg stad met de trein bezoeken, kaartje is super goedkoop.

p degens, 19-8-2013
Kies vooral een goeie plek uit, er zijn ook hele drukke plekken tussen
ageeth, 9-1-2013

- Met de trein naar Luxemburg stad, met 2 volw en 2 kinderen voor 8 euro retour dus daar kun je niet voor rijden en parkeren.

- Kasteel Vianden en dan wandelend naar beneden. Ook goed te doen voor kinderen.

- Wandelroute door rotsspleten in Consdorf. Startpunt moeilijk te vinden.

- Grotten van Han in België.

- Muziekroute in Hoscheid. Ook leuk voor de kinderen, wel flinke wandeling met ongeveer laatste 1,5 a 2 km stijl omhoog.

- Burcht Beaufort.

t meedendorp, 10-8-2012
Klimpark in Vianden, op 25 km. afstand vonden wij zeer de moeite waard. Resereveren verplicht!
Pieternella, 22-7-2012
Neem goede wandelschoene mee.

We hebben een aantal aanbieders voor Kautenbach voor je op een rij gezet: