Camping Kautenbach

• Onvoldoende: 1 - 5

Heel leuke camping

Tim
14-5-2018

Met de fiets op vakantie op de camping. Verbleven in een pod voor 4 personen. Heel leuk. Lekkere bistro.

Heerlijk genoten!

Fam Verlijsdonk
8-5-2018

Prachtige camping en vooral met goed weer de ideale camping met jonge kinderen. Onze dochter van 4 heeft zich uitstekend vermaakt in het beekje (waterschoenen!) en de speeltuintjes. Schoon sanitair, vriendelijke mensen en een meer dan prachtige omgeving met veel wandeltochten in de buurt, zelfs voor de allerkleinsten! Kortom: wie gruwelt van een glijbanenparadijs en houdt van prachtige natuur, is dit een top camping. Wij gaan morgen naar huis maar komen zeker nog eens terug!

Ja, dit is vakantie

Eric Pierlo
8-3-2018

Een mooie camping waar hard gewerkt wordt. Mooi sanitair in hoofdgebouw. Camping heeft een super mooie ligging, nog niet zo gezien. Bistro is gezellig en goed.

Ik denk dat negatieve review hieronder een wel erg vreemde situatie schetst. Je kunt natuurlijk ook gaan kijken waar je gaat staan. Wij stonden bij plaats 31, echt een grote nette plaats, ook met honden, ideaal om daar de natuur in te gaan. Kinderen kunnen veilig over de camping. Eigenaren werken hard en denken mee met problemen. Kampvuurtje maken bij de tent met een stromend beekje en een uitzicht op de natuur, dat is vakantie!! Daarbij hele grote plaatsen. Wij willen zeker weer naar deze camping.

We hebben een aantal aanbieders voor Kautenbach voor je op een rij gezet:

3 dagen betalen binnen 48 uur weer thuis!

de jong
16-11-2017

Sanitair was in het hoofdgebouw prima in orde, en daar houd het voor ons helaas op:( de aankomst was rommelig, onvriendelijk ontvangen in de stromende regen, zoek het maar uit op het modderige trekkersveld, de volgende dag de gunst gekregen om een zeer grote plaats te krijgen van maar liefst 120 vierkante meter, en prettig, maar dan niet kennis mogen maken met de door andere gasten ook vermelde, jaargasten, vaste campingklanten die anders zijn dan wij.. Tof dat je een kampvuur mag maken op de camping, nog toffer om een gepensioneerde aarderijkskunde leraar in de regen, groen hout ziet zagen, wat dan s avonds opgefikt gaat worden met veel gevloek en lawaaai omdat vers hout in de regen niet heel best wil branden... Ja je mag honden meenemen, dat hadden wij ook, maar je ziet de stamgasten loeren, of je ze wel precies binnen je lijntje houd, of je scheerlijntjes wel recht staan, of je wel precies om kwart over tien smorgens je koffie drinkt, niet mijn idee van vakantie... snel naar huis

Prima camping!

Familie Wiltjer
23-8-2017

Wij zijn hier op de heenweg naar Frankrijk 1 nacht geweest. Aardige eigenaren, camping zag er goed uit. Mooi plekje aan het riviertje. Sanitair oké, lekker eten in het restaurant, leuke speeltuin waar de kinderen zich prima vermaakt hebben.

Zeker voor herhaling vatbaar

Cees van Dijk
4-8-2017

Een echte familiecamping. Heel veel gezinnen met kleine kinderen, maar ook oudere mensen. Iedereen houdt rekening met elkaar. De camping is erg netjes. Ook het sanitair is schoon. Het personeel van ee camping is erg vriendelijk en behulpzaam. Ook de eigenaren ( fam in 't Groen) zijn zeer vriendelijk. Het eten in de bistro is werkelijk fantastisch. Kortom camping Kautenbach is een leuke camping om te staan en een fijne uitvalsbasis voor de omgeving

Geweldige camping

ASijtsma
23-7-2017

Zeer fijne camping. Prachtige omgeving. Prima sanitair en schoon. Lekker eten. Aardige beheerders.

Zeer mooie camping in erg mooie omgeving.

W. Waggel
16-7-2017

De camping is erg mooi en ruim opgezet liggend aan een beekje. De bosrijke omgeving is erg geschikt om te wandelen of te gaan picknicken. De camping is schoon en netjes verzorgd. Sanitair is erg schoon en goed voorzien van alle benodigdheden. Gewoon topcamping. Enige dikke - is de aangeboden gratis WIFI. Deze is slechts na inloggen 20 min. beschikbaar en echt zeer langzaam. Je moet dan weer opnieuw inloggen om weer te kunnen internetten. ( moet je niet willen in deze tijd)Dit systeem ligt er ook regelamatig uit, en het eventueel betaald internetten is schrikbarend duur. Maw topcamping met één minpunt.

Zeker weer

Eric
10-7-2017

Schitterende locatie, hardwerkend en meedenkend personeel. Eigenaar Hielp me uit de problemen met de stroom toen caravan kortsluiting maakte, erg fijne man. Eten in Bistro erg goed en leuk dat je bijvoorbeeld de tour kunt kijken. Sanitair ouder en nieuw gebouw, goed verzorgd. Maar boven alles wat een grote plaatsen en toplocatie. Prachtig landschap en fietsroutes. Veilige camping voor mijn kinderen. Beslist weer.

Gezellige camping

Sven
9-7-2017

Gezellige camping waar je prima en rustig je vakantie kan doorbrengen, ligging is perfect!

We hebben een aantal aanbieders voor Kautenbach voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kautenbach in Kautenbach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kautenbach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Kautenbach scoort een 7.93 uit 10 op basis van 129 reviews.