Camping Kautenbach

Camping Kautenbach
7,8

134 reviews over Camping Kautenbach in het Nederlands

Met jonge kinderen

Camping leuk, safaritent nooit meer

Kim Iding
2-9-2018

Mooie camping, aan een riviertje veel speelplezier! Veel activiteiten op de camping. Wij hadden een safaritent gehuurd. Viel tegen heel minimalistisch keukengerei alleen bestek servies, plastic bekers, zelf de wijnglazen waren van plastic, 2 kookpannen, 2 mini grof gebruikte koekenpannen waar je een 1 ei in kan bakken. Tenten stonden dicht tegen elkaar aan geplaats met de achterkant waar je slaapt. Hierdoor ben je erg afhankelijk wat je achterburen zijn. Helaas hadden wij het niet getroffen hierdoor weinig nachtrust. Geen zitkussen voor de houten banken na 2 dagen was je dit ook wel zat. Sanitair verouderd wel schoon, het stuk waar wij stonden 4 douches. Je kon wel naar de andere kant van de camping om te douchen. Als we terug komen dan met onze eigen campeermiddelen voor ons geen tent meer. Kost een stuk minder geld.

Prachtige ligging, veel vaste gasten

Marjolein
1-9-2018

Super mooie ligging, bij een klein rustig dorpje waar verder niks te beleven valt. Midden in de bossen, mooi natuurgebied vol haarspeld bochten onderweg. Wandelen en mountainbiken kan goed vanaf de camping. Veel kampeerplaatsen aan de ondiepe rivier, waar kinderen dammen kunnen bouwen en visjes kunnen vangen. Sanitair ligt wat hoger, bereikbaar via trappen, wel netjes. Eten in bistro is prima.

We kwamen aan in naseizoen, de vaste gasten waren grotendeels vertrokken. Het leek heerlijk rustig. Helaas een klein groepje vaste gasten overdag en s'avond laat samen hangen, met veel luid praten, keihard lachen en andere herrie maken. Herdershonden die continu langdurig aan het blaffen zijn, los langs je tent rennen, wordt niks mee gedaan, meerdere mensen klaagden hierover. Jammer van zo'n mooie plek.

Denk in hoogseizoen erg druk met alle vaste gasten in de stacaravans, lijkt mij dan geen aanrader. Buiten seizoen mooi, mits geen aso's..

Wij komen hiet nooit meer!!

Patrick
18-8-2018

Camping geschikt voor families met kleine kinderen. Camping hanteert veel kinderachtige regels maar op het moment dat een groep campinggasten na 22:00 uur luidruchtig is wordt er niet daadkrachtig opgetreden. Slappe leiding van de eigenaren die bovendien niet erg vriendelijk overkomen. Wij hebben hiet 2 slapeloze nachten gehad en dat voor een familiecamping met kleine kinderen.

We hebben een aantal aanbieders voor Kautenbach voor je op een rij gezet:

Mooie groene camping in en dal

Marion
13-8-2018

Wij hebben 5 dagen een safari tent gehuurd in augustus. We hadden prachtig weer dus dat was al top. Omgeving is super mooi en groen en een beekje die langs de camping loopt.

Kinderen konden zich best vermaken er werd best veel georganiseerd en het beekje bracht verkoeling. Dagje naar een kasteel, Luxemburg boswandelingen..genoeg te doen.

De safaritent stond wel erg dicht op de andere tent waardoor je echt alles hoorde bij elkaar dat was wat minder. Ook op de camping zelf geen heggetjes/bosjes/groen die ruimtes afschermen dus niet veel privacy.

Onze kinderen zijn 6 en 9, denk voor oudere kinderen wat lastiger te vermaken op de camping zelf.

Maar al met al leuke mooie camping!

Oke, maar niet nog een keer.

Martine
5-8-2018

Safaritent is erg mooi en uitgerust met goede bedden. Alleen erg jammer dat deze erg dicht op de achterbuurten staat waardoor je heel dicht bij elkaar slaapt. Twee meter ertussen. Ook geen afscheiding tussen de campeerplekken. Je zit op 1 groot veld. Goede friet bij de bistrot om mee te nemen om te eten niet gezellig en lange wachttijden.

Omgeving prachtig.

Voor ons geen tweede keer Kautenbach, zijn ook eerder weggegaan

Laatste keer

Annet
5-8-2018

De camping staat bomvol in het hoogseizoen. Erg veel lawaai en onrustig. Prachtige locatie maar veel te vol.

Heel leuke camping

Tim
14-5-2018

Met de fiets op vakantie op de camping. Verbleven in een pod voor 4 personen. Heel leuk. Lekkere bistro.

Heerlijk genoten!

Fam Verlijsdonk
8-5-2018

Prachtige camping en vooral met goed weer de ideale camping met jonge kinderen. Onze dochter van 4 heeft zich uitstekend vermaakt in het beekje (waterschoenen!) en de speeltuintjes. Schoon sanitair, vriendelijke mensen en een meer dan prachtige omgeving met veel wandeltochten in de buurt, zelfs voor de allerkleinsten! Kortom: wie gruwelt van een glijbanenparadijs en houdt van prachtige natuur, is dit een top camping. Wij gaan morgen naar huis maar komen zeker nog eens terug!

Ja, dit is vakantie

Eric Pierlo
8-3-2018

Een mooie camping waar hard gewerkt wordt. Mooi sanitair in hoofdgebouw. Camping heeft een super mooie ligging, nog niet zo gezien. Bistro is gezellig en goed.

Ik denk dat negatieve review hieronder een wel erg vreemde situatie schetst. Je kunt natuurlijk ook gaan kijken waar je gaat staan. Wij stonden bij plaats 31, echt een grote nette plaats, ook met honden, ideaal om daar de natuur in te gaan. Kinderen kunnen veilig over de camping. Eigenaren werken hard en denken mee met problemen. Kampvuurtje maken bij de tent met een stromend beekje en een uitzicht op de natuur, dat is vakantie!! Daarbij hele grote plaatsen. Wij willen zeker weer naar deze camping.

3 dagen betalen binnen 48 uur weer thuis!

de jong
16-11-2017

Sanitair was in het hoofdgebouw prima in orde, en daar houd het voor ons helaas op:( de aankomst was rommelig, onvriendelijk ontvangen in de stromende regen, zoek het maar uit op het modderige trekkersveld, de volgende dag de gunst gekregen om een zeer grote plaats te krijgen van maar liefst 120 vierkante meter, en prettig, maar dan niet kennis mogen maken met de door andere gasten ook vermelde, jaargasten, vaste campingklanten die anders zijn dan wij.. Tof dat je een kampvuur mag maken op de camping, nog toffer om een gepensioneerde aarderijkskunde leraar in de regen, groen hout ziet zagen, wat dan s avonds opgefikt gaat worden met veel gevloek en lawaaai omdat vers hout in de regen niet heel best wil branden... Ja je mag honden meenemen, dat hadden wij ook, maar je ziet de stamgasten loeren, of je ze wel precies binnen je lijntje houd, of je scheerlijntjes wel recht staan, of je wel precies om kwart over tien smorgens je koffie drinkt, niet mijn idee van vakantie... snel naar huis

We hebben een aantal aanbieders voor Kautenbach voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kautenbach in Kautenbach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kautenbach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.