Tijdelijk €25 aanbetaling

• 6.7Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

We hebben de beste aanbieders voor Camping Kautenbach voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

165 Reviews over Kautenbach

• 10Eric Pierlo04-10-2022

Komen zeker terug

Hier verbleven met EJ Rally, met een grote groep, Bistro is top, service geweldig, camping schitterend uitzicht, sanitair prima, komt zelfs nieuw gebouw.

• 9Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden
  • 8Jeroen19-08-2022

Heerlijk verblijf

Wat een pareltje; verscholen in een dal met prachtige bergen omringd. Enorm genoten van de mooie wandelmogelijkheden, de rivier waar je heerlijk met je klapstoel middenin kon zitten, boekje erbij, koelbox mee en genieten. Forelletjes vissen, lekkere broodjes in de ochtend en de supermarkt op 20 minuten rijden (10 km door de bergpaden). De toiletgebouwen zijn prima, eentje wat ouder en de rest mooi en ogen nieuw. 6 minuten douchen per keer is helemaal prima en als je langer wenst, heb je 2 min wachttijd. De bistro is luxe voor een camping, lekker eten, iets prijzig maar ach. Je bent wel recht uit eten op je eigen camping. Wij verbleven in de 4-p Pod (trekkershut). Lekker ruim en de luxe van prima bedden. Geen last gehad van honden, mopperende eigenaren of asociale gasten waar ik over las. Alleen maar vriendelijkheid.

Herken wel de opmerking over de eigenaresse; die ons vroeg tijdens het afrekenen bij de bistro : Geen fooi?!

• 7Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 6Jolien08-08-2022

Mooie omgeving maar camping valt tegen

De omgeving is prachtig en voor onze kinderen was de camping erg leuk (beekje, veel speelgelegenheden). Onze zoon heeft coeliakie en er zou glutenvrije aanbod in het restaurant zijn, maar dat bleek alleen de patat te zijn. Gelukkig konden we onze eigen glutenvrije frikadellen laten frituren zodat onze zoon toch mee kon eten. Het sanitairgebouw waar wij het dichtstbij zaten was vrij nieuw, maar werd slecht schoongemaakt, er was regelmatig geen wc papier en het stikte er van de vliegen en andere insecten. Er waren weinig douches, wc's en afwasplekken; er stond vaak file om af te wassen. Het andere sanitairgebouw is gedateerd en de schimmel staat op de muren. Van de animatie die er zou moeten zijn was weinig te merken en wat er was, was voor kinderen vanaf 8 jaar. Wat verder opviel was het ruziënde schoonmaakpersoneel en vreemde opmerkingen van medewerkers naar mijn kinderen en andere campinggasten. Niet erg klantvriendelijk of gastvrij!

• 2Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 3Jeroen haaijer25-07-2022

Administratie niet in orde

zijn van de camping afgestuurd Vanwege een administratie fout bij hun. En wouden eerst geen geld terug geven voor de dagen dat wij er nog zouden staan wij hebben toen onse spullen ingepakt en daarna alles netjes uitgelegd aan de receptie en na veel moeite geld toch terug gekregen

• 3Staat v/h sanitair
  • 6Pierre03-07-2022

Natuur vergoedt veel

Een leuke camping midden in de natuur. Kregen wel steeds meer een gevoelen van een camping met ge en verboden...jammer ! We komen zeker nog weleens terug, maar hopen dat men de onbevangenheid die het eerst had terug weet te vinden. De ontvangst was uitermate formeel en afstandelijk. ( stress-personeelstekort ? )Als je lekker uit eten wilt op de camping kan dat, en je maakt er graag een uitje van en verwacht niet na 45 minuten zonder echt contact met de bediening weer buiten te staan. Een tip; Als iemand biefstuk besteld vraag je altijd hoe men deze wenst te gebruiken , medium of well done. Voorst rekening houden met een slechte ontvangt wifi en geen wifi na 20 uur in de avond. De natuur heeft alles ruimschoots vergoedt voor ons, dus komen we nog zeker weleens terug. Hopen van harte dat men iets doet met onze opmerkingen.

• 7Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden
  • 7Jansen16-08-2021

Echt een familie camping

Weinig tieners, ook niet veel voor tieners te doen.

• 6Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 4Johanna10-08-2021

Geboekt op de reviews, maar het viel zwaar tegen!

Laat ik vooropstellen dat wij al ruim 30 jaar kamperen, dus wij hebben wel wat vergelijkingsmateriaal. Onze plek was voor het mooie nog te modderig. Ontvangst receptie viel tegen, de vriendelijkheid vanuit de reviews ben ik nog aan het zoeken. Ons toiletgebouw, dus niet die bij de receptie, is echt gedateerd. Dat hebben meer campings, maar die zijn WEL schoon. Vrouwen toiletten waren nog niet beschikbaar. De wisser waarmee je de douche na afloop schoon trekt is zwaar verroest alsmede de haken, dus dan maak je het alleen maar erger. De toon waarop je wordt aangesproken, echt alsof je de grootste zonde begaat. We zijn dus ook eerder vertrokken. Op een gegeven moment ga je nog twijfelen aan jezelf. Maar één dag later kwam er een gezin met caravan en drie kinderen. Die hebben ook rechtsomkeer gemaakt, de vader gaf aan ik kan hier toch geen tent plaatsen, waar mijn kinderen moeten slapen. Totaal geen hulp of interesse vanuit de eigenaren.

• 5Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair
  • 8Ilona10-08-2021

Superleuke camping met leuke eigenaars

Hartelijk ontvangen op deze camping, mochten zelf een plekje uitzoeken omdat het nog niet druk was. Heerlijk plekje aan het riviertje. Sanitair prima wel jammer dat je in het restaurant alleen friet en snacks kon bestellen omdat de kok ziek was. Wel heerlijk schepijs.Eigenaresse was zo vriendelijk om ons in de stromende regen op te halen bij het treinstation. Al met al een hele fijne ervaring.

• 7Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 10Jeroen04-08-2021

Top! Komen zeker terug!!

Anders dat wat Piet Zomeren meld, is camping Kautenbach een prachtige camping aan de rivier de Clerve. De sanitaire voorzieningen zijn super netjes en de onlangs geplaatste nieuw voorzieningen prachtig en schoon. Alles word keurig schoongehouden.. ondanks dat de meeste gasten zich als beesten gedragen.. complimenten!! De bistro is betaalbaar en het eten meer dan goed, het personeel erg vriendelijk en behulpzaam. De eigenaar is vriendelijk en behulpzaam, ondanks dat ze erg druk zijn met zaken omtrent recente overstromingen in en rondom Kautenbach, meneer Piet zoekt spijker bij laag water en moet zijn volgende vakantie maar fijn all- inclusief naar Turkije gaan in plaats van kamperen

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 5Piet Zomeren30-07-2021

Prachtige camping met aandachtspuntjes.

De Camping is heerlijk gelegen en heeft mooie ruime plekken. Er is volop gelegenheid tot wandelen, relaxen en vissen. Het sanitair is echter onder de maat en niet meer van deze tijd. Men schermt op de website dat men gratis kan douchen. In de praktijk blijkt dit een systeem te zijn welke na 6 minuten afslaat. Op zich geen probleem, maar dan mag je wel verwachten dat je warm water hebt. Dat is in negen van de tien gevallen helaas niet het geval. Tevens komt er wel erg weinig water uit de sproeier. Dit zelfde geldt voor het water uit de wasbakken. Een lauw slap straaltje als je geluk hebt. Bij de wasbakken ontbreekt steevast een haakje om je handdoek op te kunnen hangen. Kortom dit kan en moet beter. Er is een bistro waar je iets kunt eten. Hier vraagt men echter de hoofdprijs voor een maaltijd die te kwalitatief vergelijkbaar is met een gemiddelde cafetaria. Eigenaren zijn stuurs en niet vriendelijk. Jammer!

• 3Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair