Hotel Hatz

8FantastischScore uit 13 reviews

8FantastischScore uit 13 reviews
  • 8Waardering

• Rolstoel toegankelijk
Meer hotel infoTonen op kaart

15 Reviews over Hatz

• 0Petra31-08-2011

zonde van ons geld

Na jaren langs het hotelletje in Kautenbach gereden en eindelijk eens daar gegeten. Al bij de ingang staat dat ze genomineerd zijn voor Michelin sterren. Helaas was het eten niet wat we verwacht hadden. Het haantje was nog gedeeltelijk bevroren (!), de eend was taai en smakeloos. De kinderen hadden een rubberzool als schnitzel en de frietjes die daarbij geserveerd waren slap. Uiteindelijk veel te veel betaald: 138 euro weggegooid geld. Echt een domper op onze vakantie!

• 7Peter26-08-2010

Gewoon normaal hotel

Niet veel te doen in de avond. Waren met een gezelschap met motoren dus lusten 's avonds wel een pot bier. Eten gewoon, was dagschotel ivm totaalpakket voor de reservering.

• 7annemieke15-08-2010

prachtige plek en wijnkaart, gedateerd hotel

we weredne zeer vriendelijk ontvangen en de uitbater heeft goed voor ons gezorgd dit weekend! de kamer is groot, ietswat muf en gedateerd. Bedden waren matig. eten was goed en de wijn uitstekend! al met al prima verblijf, al hopen we dat het ontbijt wordt aangevuld met bijv eieren en wat andere broodjes.

• 8Jan en Christien06-02-2010

Ideaal voor wandelaars!

Kautenbach e.o. zijn ideaal voor wandelaars, er zijn prachtige wandelroutes. Luxemburg leent zich ideaal voor lange wandelingen. Het dorpje Kautenbach is het centrum van vele wandelingen en is per trein bereikbaar. Er zijn 2 hotels en een camping. Er is b.v. een prachtige wandeling uitgezet door het dal van de Wiltz beginnende in Kautenbach en eindigend in de stad Wiltz, bestemd voor mensen die houden van rust en natuur. Het hotel en de kamers doen wat ouderwets aan, maar je kunt er ideaal uitrusten na een wandeling.

• 9Fam Duquesne08-11-2009

Een klein paradijs

Na een drukke werkmaanden is hotel Hatz en Kautenbach een verademing. Rust, stilte, de natuur, wandelen, sporten, ideaal voor wie even uit een drukke agenda wil springen.

• 8Tim en Joke09-06-2009

Goed hotel, zéér lekker eten, prachtige service

Zéér goede bediening, lekker eten van de nieuwe chef. Schitterende wijn voorraad voor elk budget. Mooie ligging.

• 7Erika23-07-2008

tja....

Wij waren een weekend in dit hotel, de omgeving is prachtig, je kunt er erg mooi en veel wandelen. Personeel was er vriendelijk, maar de kamers waren erg muf en oud, we mochten drie kamers bekijken voor we er eentje uit mochten kiezen. De kamer die we uit hadden gekozen had net een nieuwe badkamer, dus wie weet zijn ze aan het verbouwen her en der in het hotel. Het ontbijt vonden wij erg karig alleen harde bolletjes en cake' geen eitje of zo... na drie ontbijtjes had je het ontbijt wel gezien, maar gelukkig stonden mijn ouders op de camping in het zelfde dorp (erg goede camping trouwens...) Voor als je aan het door trekken bent, is het wel te doen maar ik zou er geen week willen zitten....

• 9Arik22-07-2007

Geweldige ligging als uitvalsbasis voor wandelingen etc in de natuur. Vriendelijk en gastvrij personeel. Zeer royale kamers.

• 10Van Landschoot Cathy07-03-2007

Het hotel is er heel aangenaam Vriendelijke bediening Lekker eten We gaan er al 9jaar zeker 2maal per jaar op reis Zeker aan te raden wie van de rust houd

• 10De Cremer Lut17-12-2005

Wij komen al sedert 1979 in Hotel Hatz en we zijn dus mega-tevreden, anders keerden we al die jaren niet terug. Het is mee geëvolueerd met de tijd en de eisen van de klanten. Persoonlijk : een paradijsje voor mensen die van wandelen, natuur en stilte houden (stilte hangt natuurlijk af van de klanten!) We hopen binnenkort nogmaals in Hotel Hatz te logeren en te genieten van de rust en het vele groen!!! Prachtig gelegen voor verder bezoek met de wagen aan het ganse prachtige Luxemburg!!!

Hotel Hatz info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV