Reviews over Kautenbach

Rust!

Luc en Greet,
    19-11-2018

Familiale sfeer bij vriendelijke uitbaters!

Eenvoudige, nette kamers, alles wat nodig is is voorzien.

's avonds genieten bij de open haard na 'n superlekker diner!!

Camping leuk, safaritent nooit meer

Kim Iding,
    2-9-2018

Mooie camping, aan een riviertje veel speelplezier! Veel activiteiten op de camping. Wij hadden een safaritent gehuurd. Viel tegen heel minimalistisch keukengerei alleen bestek servies, plastic bekers, zelf de wijnglazen waren van plastic, 2 kookpannen, 2 mini grof gebruikte koekenpannen waar je een 1 ei in kan bakken. Tenten stonden dicht tegen elkaar aan geplaats met de achterkant waar je slaapt. Hierdoor ben je erg afhankelijk wat je achterburen zijn. Helaas hadden wij het niet getroffen hierdoor weinig nachtrust. Geen zitkussen voor de houten banken na 2 dagen was je dit ook wel zat. Sanitair verouderd wel schoon, het stuk waar wij stonden 4 douches. Je kon wel naar de andere kant van de camping om te douchen. Als we terug komen dan met onze eigen campeermiddelen voor ons geen tent meer. Kost een stuk minder geld.

Wij komen hiet nooit meer!!

Patrick,
    18-8-2018

Camping geschikt voor families met kleine kinderen. Camping hanteert veel kinderachtige regels maar op het moment dat een groep campinggasten na 22:00 uur luidruchtig is wordt er niet daadkrachtig opgetreden. Slappe leiding van de eigenaren die bovendien niet erg vriendelijk overkomen. Wij hebben hiet 2 slapeloze nachten gehad en dat voor een familiecamping met kleine kinderen.

Mooie groene camping in en dal

Marion,
    13-8-2018

Wij hebben 5 dagen een safari tent gehuurd in augustus. We hadden prachtig weer dus dat was al top. Omgeving is super mooi en groen en een beekje die langs de camping loopt.

Kinderen konden zich best vermaken er werd best veel georganiseerd en het beekje bracht verkoeling. Dagje naar een kasteel, Luxemburg boswandelingen..genoeg te doen.

De safaritent stond wel erg dicht op de andere tent waardoor je echt alles hoorde bij elkaar dat was wat minder. Ook op de camping zelf geen heggetjes/bosjes/groen die ruimtes afschermen dus niet veel privacy.

Onze kinderen zijn 6 en 9, denk voor oudere kinderen wat lastiger te vermaken op de camping zelf.

Maar al met al leuke mooie camping!

Laatste keer

Annet,
    5-8-2018

De camping staat bomvol in het hoogseizoen. Erg veel lawaai en onrustig. Prachtige locatie maar veel te vol.

Kautenbach scoort een 8,8 uit 10, op basis van 39 reviews