Kautenbach

Reviews over Kautenbach

Echt vakantie

Eric,
    13-3-2018

Een heel leuk en klein plaatsje aan een mooi riviertje. Leuk terrasje en bij de camping kan heerlijk gegeten worden in de Bistro. Leuk om te fietsen en in Juli 2018 is er weer de rally van Luxemburg. Echt een aanrader. Via treinstation Kautenbach naar Luxemburgstad is een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Gezellig en rustiek gelegen

Patricia,
    18-7-2010

Zijn er nu al een aantal x geweest, eerst alleen met partner, daarna met het gezin.

Vooral de thema weekenden in de winter zijn erg gezellig.

Nog steeds goed, lekker eten mooie natuur, en heerlijk rustig.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Leuk dorpje in midden van Luxemburgse heuvels

Michel,
    12-1-2010

In het noorden van Luxemburg aan de spoorlijn Luik-Luxemburg ligt het dorpje Kautenbach. Naast de kerk en de plaatselijke kroeg is er in dit dorp niets te vinden (voor boodschappen moet u naar het nabij gelegen Wiltz); echter qua natuur een perfekte plaats. U kunt er heerlijik wandelen en fietsen door de heuvels (eventueel met de trein weer terug). Kautenbach heeft een hotel en een grote camping.

Gereisd met vrienden in Thu May 01 2003 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heel mooi natuurschoon en rust

Sef van Diepe,
    29-12-2009

Je moet er zijn voor de natuurpracht en de rust/wandelen. Gast vrije camping het hele jaar door open. Wij gaan er met de tent oud en nieuw vieren,alles heel rustig op ons af laten komen, genieten van de rust. Zonder vuurwerk/tv etc. rustig 2010 in rollen

Gereisd met partner in december 2009

Mooie en goede camping.

J.J. v. Zoelen,
    12-9-2008

Wij stonden in 2007 bijna achteraan bij de spoortunnel. Een tweede toiletgroep zou een uitkomst zijn. Nu moet je echt naar de WC gaan als je enig aandrang krijgt, want het is nog ver lopen naar het dichtbijzijnde toiletgebouw.

Gereisd familie in juli 2007
Kautenbach scoort een 8,8 uit 10, op basis van 39 reviews