• Type accommodatie

Reviews over Kautenbach

Echt vakantie

Eric
    13-3-2018

Een heel leuk en klein plaatsje aan een mooi riviertje. Leuk terrasje en bij de camping kan heerlijk gegeten worden in de Bistro. Leuk om te fietsen en in Juli 2018 is er weer de rally van Luxemburg. Echt een aanrader. Via treinstation Kautenbach naar Luxemburgstad is een aanrader.

Aanrader! Rustige camping met gezellige sfeer!

majong76
    24-7-2015

Aanrader! Kinderen spelen heerlijk! Genieten van de natuur, het water, van het vissen, de speeltoestellen, het kampvuur de spooktocht. Gezelligheid ten top! Echt goede sfeer ook onderling. Leuk!!

lief dorp

pieternella
    4-10-2014

Kautenach is een dorpje waarvan uitje mooie wandelingen, heerlijke fietstochten kunt maken.

Bij Huberty is het gezellig buiten zitten.

Altijd erg leuk

Marilou
    22-9-2014

Erg geschikt voor families met kleine kinderen. Prachtige mountainbike en racefietsroutes. Mooie grote plaatsen aan het water en er komt zelfs een 2e speeltuin. Erg mooie natuur

Rustig dorpje met een mooie ligging.

Martin
    29-6-2014

Een keer gasgeven en je bent er doorheen. Maar als uitvalsbasis een prima stek om het land te verkennen.

Kautenbach scoort een 8,2 uit 10, op basis van 39 reviews