Hosingen

We hebben een aantal aanbieders voor Hosingen voor je op een rij gezet:

vakanties Hosingen

We hebben een aantal aanbieders voor Hosingen voor je op een rij gezet:

Reviews over Hosingen

Aardig plaatsje in een mooie omgeving

Fam. Dekker
    18-7-2017

Het dorp Hosingen zelf heeft weinig te bieden. Er zijn nauwelijks nog winkels; voor supermarkten moet je naar Marnach, vijf kilometer verderop. Door het dorp loopt een drukke verkeersweg. Het vakantiepark la Sapiniere ligt op ca. 2,5 kilometer van het dorp.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2017

Onze grootste verrassing...

Gury
    5-11-2016

Vanuit Clervaux (half uurtje rijden van Hosingen) kan je met de trein naar Luxemburg-stad voor een dagkaart van E 4,- (toch een 50-minuten durende reis met geweldige uitzichten) plùs gratis busvervoer in de stad Luxemburg!

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2016

Een vlek op de kaart

Remco Lam
    28-11-2015

Hosingen is niet zo veel. Een winkelcentrum op een paar kilometer afstand, om te fietsen wél een perfecte uitvalsbasis. Het is maar wat je wilt, er is wel een leuk zwembad en een geweldig vakantieparkje!

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2015

niet echt vakantie plek

Nancy Deijkers
    6-9-2014

Omgeving is prachtig!! Hosingen zelf is weinig te beleven. Je moet echt verder gaan om echt het land Luxemburg te zien. Het is echt een prachtig land en komen er al 26 jaar alleen Hosingen is het niet voor ons. Vianden en bv Diekirch is echt top.

Gereisd Anders in Mon Aug 11 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij koen al 32 jaar in Hosingen

Hans de Kok
    4-7-2007

Wij koen al 32 jaar in Hosingen. wij komenr er special voor de rust. het is er heerlijk wandelen. De omgeving is best ruig te noemen. De autopedstere wandeling is stevig, maar er mooi. In het pension zijn we een onderdeel van de familie geworden

Gereisd Anders in juli 2007
Hosingen scoort een 6,8 uit 10, op basis van 41 reviews