Vakantiepark Domaine de la Sapinière

Vakantiepark Domaine de la Sapinière
7,9

• Activiteiten7,3
  • Onderkomen7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine de la Sapinière voor je op een rij gezet:

247 reviews over Vakantiepark Domaine de la Sapinière in het Nederlands

Fijn park, echte aanrader !

Toinie van Rutten
11-8-2018
  • Onderkomen8

Een heerlijk, niet te groot park met mooie, moderne huisjes/ appartementen met veel voorzieningen. WiFi gratis en toegankelijk voor huisdieren. Ideaal voor gezinnen met kleine kinderen of mensen die van hier uit Luxemburg willen bekijken. Minder voor gezinnen met tieners/pubers. Wel WiFi maar daarnaast is er niet zo veel te doen. Ben er nu 2 keer geweest en kom beslist terug wanneer onze dochter niet meer met ons op vakantie gaat. Ik vind Luxemburg een prachtig land en zeker de moeite waard om nog eens te bezoeken.

Andy Mattheus
10-8-2018
  • Onderkomen8

Voor een weekje rustig uit te blazen de ideale vakantie

Je moet er van houden of niet

Claas
25-7-2018
  • Onderkomen6

De huisjes liggen aaneengeschakeld. Dus voor, achter, naast, boven, onder en tegenover buren en het is gehorig.

De bovenverdieping is mooi ruim van opzet, met een tweede badkamer en w.c.

Beneden is de slaapkamer en de woonkamer niet te ventileren. Er zit geen raam in de beneden slaapkamer. De keuken is minimaal. Een blokje van drie kastjes breed. Geen afzuigkap. Geen vaatwasser, geen waterkoker en vooral geen ruimte. Misschien hadden ze het beter bij één badkamer kunnen laten. Die rest aan ruimte gebruiken voor een keuken met iets meer comfort. Het zwembad op het terrein is klein. Tegenover het park zit wel een luxe zwembad waar je beperkt gebruik van mag

maken.

Je kan voor je huisje zitten. Maar daar loopt wel iedereen langs. Wil je privacy, dan moet je hier niet zijn. Hou je van mensen om je heen en wil je dat je kinderen voor de deur kunnen spelen, dan heb je hier een prima plek. Aardig personeel dat graag met je meedenkt.

Hele fijne vakantie gehad - mooi park - fijne tijd

Judith de Groot
22-7-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

We hebben een hele fijne vakantie gehad. Park is erg goed onderhouden. Veel faciliteiten zoals mooie midgetgolfbaan, zwembad en speeltuintjes voor de kids. Gratis wifi en we hebben heerlijk gegeten in de brasserie.

Fijn dat we in het Nederlands aangesproken werden op receptie en in de brasserie.

Mochten ook elke dag 2u gratis gebruik maken van het overdekte zwembad direct naast het park. Mooie ligging om uitstapjes te maken en lekker te fietsen.

Zullen dit park zeker aanraden bij onze vrienden en komen zeker weer terug.

Zeer tevreden, goede prijs kwaliteitverhouding.

Fam Leunis
12-5-2018
  • Onderkomen8

Na het lezen van de enkele slechte recensies ga je toch twijfelen, maar het is 1000% meegevallen. Leuk voor kids, kleinschalig, vriendelijke receptie, broodjesservice, huisjes in prima staat, nette meubels, goede bedden en van alle gemakken voorzien, wel klein tuintje en klein tafeltje voor 4 personen. De grasheuvel met picknicktafels maakt dat weer goed. Buitenbad was helaas nog dicht maar het aan te lopen zwembad Aqua Nat'Our is Super! Veel te zien in de omgeving. Aanraders: Clervaux, Vianden, Esch Sur Sure en Brandenbourg. Aldi, Action en Cactus-supermarkt op 15 minuten rijden en genoeg eettentjes in de omgeving en brood en kleine boodschapjes heeft de Gulf (Shoppi) ook. Wij waren in een rustige week. Wij hebben het erg naar ons zin gehad. Als je luxe verwacht moet je duurder gaan zitten. Wij zouden zo weer terug gaan. Klein puntje van belang voor ons, we misten een rookmelder in de accommodatie. Die hebben we bij de Action gehaald.

Mooi park

Mark van Hoek
2-5-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Huisjes waren klein, maar wel up to date. Voorzien van alle gemakken. Verder zag het park er mooi onderhouden uit. Zowel receptie als brasserie waren erg netjes. Dat we dagelijks gebruik mochten maken van het naastgelegen zwembad was een fijne bijkomstigheid. Het uitzicht over de vallei was adembenemend.

Compleet vakantiepark met leuke zwembad

Linda
15-4-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Erg genoten van het vakantiepark diverse uitjes mogelijk naar Luxemburg stad, klein Zwitserland(wandel paradijs), Moezel gebied Duitsland en de omliggende dorpjes. De vakantiewoning was comfortabel en alle servies voorzien. Het restaurant op het park is ook een aanrader ;) en de zwembaden maken het compleet.

Prima park voor een korte vakantie

Carla
9-4-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9

We verbleven in een zeer keurig 3 persoons huisje met onze baby van 4 maanden. het kleine terrasje voor de deur was goed toeven met uitzicht over het weiland. maar voor langere periode zou het mij wat te benauwend zijn. slaapkamer was ook keurig en comfortabel, maar wel erg gehorig. Wel even opletten voor het ontbijt: er komt een bakker aan het park met een busje, en die is niet altijd even punctueel, soms al vertrokken voor de afgesproken tijd. Het naast gelegen zwembad konden wij wegens onderhoud maar 1 keer gebruik van maken. dit vonden we erg jammer want het was een zeer mooi zwembad, maar ook het openlucht bad op de camping was prima. Verder goede ligging om de omgeving te verkennen en alles netjes verzorgd.

Nooit meer

Paulien
3-4-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen3

De woning was erg koud, de vloer was zo ontzettend koud dat het pijn aan je voeten deed. Er hingen gordijnen in de slaapkamer maar die lieten al het licht door zoals een vitrage, niet handig met slapen zeker niet met kinderen. Service van het park is slecht, je moet zelf de hele inventarisatie lijst van het huis checken en tekenen of het overeenkomt, ook hadden we oa extra service besteld voor bedden opmaken maar moest ze wel zelf allemaal afhalen en in kussenslopen neerleggen evenals dat je achteraf de energie moet gaan betalen waardoor je je borg pas weken later terug mag verwachten. Je moet zelf de meterkast uitdoen en voor 10 uur uit je huis zijn, met 7 personen al deze handelingen uitvoeren

voor 10 uur geeft je niet echt een vakantiegevoel. Wij komen hier niet meer.

Richard Rem - Zaakvoerder domaine "La Sapinière", Zaakvoerder, 8-4-2018

Geachte mevrouw Paulien van Baars,

Wij danken u hartelijk voor uw review, welke wij altijd kunnen gebruiken om ons product en de service waar nodig te optimaliseren.

Hieronder treft u onze reactie aan.

De woning welke u geboekt heeft is voorzien van plavuizen, dit om alles zo goed mogelijk schoon te kunnen maken en houden. Dit is uiteraard kouder dan een woning met vloerbedekking.

Voor wat betreft uw opmerking over onze service, dat deze slecht is omdat u zelf de inventarislijst moest controleren, betreuren wij dat u deze mening heeft.

De reden dat wij iedere gast een inventarislijst geven bij aankomst is om de simpele reden dat wij hierdoor enerzijds kunnen controleren of onze medewerkers alles correct hebben aangevuld en mankementen direct worden opgemerkt, anderzijds om later bij vertrek géén discussie te hebben dat er inventaris niet aanwezig/kapot zou zijn.

Dit is een veiligheid met name voor onze gasten, dat ze niet onterecht zouden moeten betalen voor inventaris dat eventueel bij aankomst al kapot zou zijn.

Spijtig dat u dit als slechte service heeft ervaren.

Bedden-opmaak-service heeft alleen te maken dat u bij aankomst dit niet meer hoeft te doen. Om de gebruikte bedlinnen bij vertrek af te halen, lijkt ons niet een al te grote moeite.

Inderdaad wordt naderhand het energieverbruik verrekend met de borgsom, vandaar dat ook gevraagd wordt om de hoofdschakelaar uit te zetten in de meterkast, zodat u niet onnodig extra energiekosten moet betalen.

Dat u de borgsom pas weken later mag terugverwachten is volledig onjuist.

U had een verblijf geboekt van 30/03/18 tot 02/04/18 en het restant van de waarborgsom is reeds 4 dagen later (op 06/04) overgeschreven naar uw bankrekening.

Over de vertrektijd, inderdaad hanteren wij vóór 10:00 uur, maar als u even bij de receptie was geweest en gevraagd of u iets later mocht vertrekken, was dat ook géén probleem geweest.

Hopelijk heeft u, ondanks uw opmerkingen, wel een fijn verblijf gehad.

Met vriendelijke groet,

La Sapinière is voor mij de rust zelve.

P.D Hoefdraad
7-3-2018
  • Onderkomen8

Voor de tweede keer geweest. Leuke huisjes en vriendelijk personeel. Het restaurant heeft, qua gerechten, veel meer keus gekregen dan de gebruikelijke vette hap. Zwembad is klein maar gezellig. Verder zijn er genoeg uitvalswegen om andere plaatsen te ontdekken. Voor ons (gezin van 4 personen) is een derde keer zeker bespreekbaar.

Richard Rem - Zaakvoerder domaine "La Sapinière", Zaakvoerder, 8-4-2018

Geachte PattyH,

Fijn om te vernemen dat alles naar wens is geweest en dat een overweging om een derde keer weer terug te komen in het verschiet ligt ;-)

Bungalow.net

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Domaine de la Sapinière in Hosingen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Domaine de la Sapinière zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Domaine de la Sapinière scoort een 7.92 uit 10 op basis van 247 reviews.