Vakantiepark Domaine de la Sapinière

Vakantiepark Domaine de la Sapinière

• Onderkomen7,9
  • Activiteiten7,1

Omschrijving
Wie graag in de natuur verblijft zit goed bij het kleinschalige Domaine de la Sapinière. Hier zijn de huisjes comfortabel ingericht en voorzien van goede bedden. Domaine de la Sapinière (Hosingen, Luxemburg) heeft een restaurant en buitenzwembad. In koudere periodes mag je gebruik maken van het naastgelegen binnenzwembad. Ga eens naar Clervaux.

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine de la Sapinière voor je op een rij gezet:

Laatste review

Zeer aangenaam

Tim,
15-11-2018
  • Activiteiten10

Heel fijn verblijf gehad met veel voordelen. Heeft een goed restaurant en een groot pluspunt is dat je twee uur per dag in het zwembad er tegenover mag gaan we zwemmen. Ook en zeer mooie regio.

Kenmerken

Zeer aangenaam

Tim,
15-11-2018
  • Activiteiten10

Nooit meer! Misleiding en oplichterij.

Denise Kruis,
22-9-2018
  • Activiteiten1
  • Activiteiten1

Dit park voldoet niet aan de verwachtingen.

De voorstelling op internet is alles behalve realistisch. Het is dat wij aan de "nette" kant van het park zaten, anders hadden we direct na aankomst rechtsomkeert gemaakt. Het park is zwaar verouderd, faciliteiten slecht en de service verre van klantvriendelijk. De dag van aankomst zijn wij direct het huisje gaan opfrissen, schoon is anders... Iedere dag gestofzuigd en regelmatig schoongemaakt. Na thuiskomst duurde het wel heel lang voor we de borg terug kregen. Wat bleek, we kregen de borg niet terug omdat het huisje niet schoon genoeg was achtergelaten. Het heeft er alle schijn van dat ze het feit dat wij twee honden bij ons hadden misbruiken om onze borg vast te houden. Niet alleen onrechtmatig, maar ook misdadig. Wij voelen ons belazerd en opgelicht. Inmiddels hebben wij bezwaar gemaakt, en aangegeven stappen tegen te ondernemen om deze absurde praktijken te stoppen.

Leuke omgeving, simpel maar prima park

Hannah,
19-8-2018
  • Activiteiten6
  • Activiteiten6

We hebben hier een prima vakantie gehad (2 wkn). Luxemburg is een mooi land en qua reistijd goed te doen. Op basis van reviews hebben wij voor een groter huisje gekozen omdat wij van privacy houden. Deze huisjes zijn prima. Nadeel is wel dat er aan die kant van het park maar 1 klein speeltoestel staat en dat er een openbare weg dwars door het park loopt. Wij vonden het daardoor geen fijn idee om onze kleuter alleen naar de andere speelgelegenheid te laten gaan.

Ander nadeel was de trap: afgesleten verflaag en niks van anti-slip. Beide kinderen zijn uitgegleden, terwijl ze rustig liepen. Gemeld bij de receptie, maar die wekte niet de indruk het van belang te vinden. Kan toch je vakantie verpesten.

We hebben geen gebruik gemaakt van de animatie was en maar 1 keer in het restaurant gegeten. Over die dingen kan ik dus niets zeggen. Het zwembad waar je gebruik van kunt maken is erg leuk. Ze wisselen af met de dingen die er te doen zijn.

Voordeeluitjes.nl

Fijn park, echte aanrader !

Toinie van Rutten,
11-8-2018
  • Activiteiten7

Een heerlijk, niet te groot park met mooie, moderne huisjes/ appartementen met veel voorzieningen. WiFi gratis en toegankelijk voor huisdieren. Ideaal voor gezinnen met kleine kinderen of mensen die van hier uit Luxemburg willen bekijken. Minder voor gezinnen met tieners/pubers. Wel WiFi maar daarnaast is er niet zo veel te doen. Ben er nu 2 keer geweest en kom beslist terug wanneer onze dochter niet meer met ons op vakantie gaat. Ik vind Luxemburg een prachtig land en zeker de moeite waard om nog eens te bezoeken.

Andy Mattheus,
10-8-2018
  • Activiteiten7

Voor een weekje rustig uit te blazen de ideale vakantie

Je moet er van houden of niet

Claas,
25-7-2018
  • Onderkomen6
  • Onderkomen6

De huisjes liggen aaneengeschakeld. Dus voor, achter, naast, boven, onder en tegenover buren en het is gehorig.

De bovenverdieping is mooi ruim van opzet, met een tweede badkamer en w.c.

Beneden is de slaapkamer en de woonkamer niet te ventileren. Er zit geen raam in de beneden slaapkamer. De keuken is minimaal. Een blokje van drie kastjes breed. Geen afzuigkap. Geen vaatwasser, geen waterkoker en vooral geen ruimte. Misschien hadden ze het beter bij één badkamer kunnen laten. Die rest aan ruimte gebruiken voor een keuken met iets meer comfort. Het zwembad op het terrein is klein. Tegenover het park zit wel een luxe zwembad waar je beperkt gebruik van mag

maken.

Je kan voor je huisje zitten. Maar daar loopt wel iedereen langs. Wil je privacy, dan moet je hier niet zijn. Hou je van mensen om je heen en wil je dat je kinderen voor de deur kunnen spelen, dan heb je hier een prima plek. Aardig personeel dat graag met je meedenkt.

Hele fijne vakantie gehad - mooi park - fijne tijd

Judith de Groot,
22-7-2018
  • Onderkomen10
  • Onderkomen10
  • Activiteiten9

We hebben een hele fijne vakantie gehad. Park is erg goed onderhouden. Veel faciliteiten zoals mooie midgetgolfbaan, zwembad en speeltuintjes voor de kids. Gratis wifi en we hebben heerlijk gegeten in de brasserie.

Fijn dat we in het Nederlands aangesproken werden op receptie en in de brasserie.

Mochten ook elke dag 2u gratis gebruik maken van het overdekte zwembad direct naast het park. Mooie ligging om uitstapjes te maken en lekker te fietsen.

Zullen dit park zeker aanraden bij onze vrienden en komen zeker weer terug.

Zeer tevreden, goede prijs kwaliteitverhouding.

Fam Leunis,
12-5-2018
  • Onderkomen8

Na het lezen van de enkele slechte recensies ga je toch twijfelen, maar het is 1000% meegevallen. Leuk voor kids, kleinschalig, vriendelijke receptie, broodjesservice, huisjes in prima staat, nette meubels, goede bedden en van alle gemakken voorzien, wel klein tuintje en klein tafeltje voor 4 personen. De grasheuvel met picknicktafels maakt dat weer goed. Buitenbad was helaas nog dicht maar het aan te lopen zwembad Aqua Nat'Our is Super! Veel te zien in de omgeving. Aanraders: Clervaux, Vianden, Esch Sur Sure en Brandenbourg. Aldi, Action en Cactus-supermarkt op 15 minuten rijden en genoeg eettentjes in de omgeving en brood en kleine boodschapjes heeft de Gulf (Shoppi) ook. Wij waren in een rustige week. Wij hebben het erg naar ons zin gehad. Als je luxe verwacht moet je duurder gaan zitten. Wij zouden zo weer terug gaan. Klein puntje van belang voor ons, we misten een rookmelder in de accommodatie. Die hebben we bij de Action gehaald.

Mooi park

Mark van Hoek,
2-5-2018
  • Activiteiten8
  • Activiteiten8

Huisjes waren klein, maar wel up to date. Voorzien van alle gemakken. Verder zag het park er mooi onderhouden uit. Zowel receptie als brasserie waren erg netjes. Dat we dagelijks gebruik mochten maken van het naastgelegen zwembad was een fijne bijkomstigheid. Het uitzicht over de vallei was adembenemend.

Compleet vakantiepark met leuke zwembad

Linda,
15-4-2018
  • Activiteiten9

Erg genoten van het vakantiepark diverse uitjes mogelijk naar Luxemburg stad, klein Zwitserland(wandel paradijs), Moezel gebied Duitsland en de omliggende dorpjes. De vakantiewoning was comfortabel en alle servies voorzien. Het restaurant op het park is ook een aanrader ;) en de zwembaden maken het compleet.

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Domaine de la Sapinière in Hosingen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Domaine de la Sapinière zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.