Vakantiepark Domaine de la Sapinière

7.5Goed

• 6.8Activiteiten
  • 7.4Eetgelegenheden
  • 7Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine de la Sapinière voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Sauna
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

Wie graag in de natuur verblijft zit goed bij het kleinschalige Domaine de la Sapinière. Hier zijn de huisjes comfortabel ingericht en voorzien van goede bedden. Domaine de la Sapinière (Hosingen, Luxemburg) heeft een restaurant en buitenzwembad. In koudere periodes mag je gebruik maken van het naastgelegen binnenzwembad. Ga eens naar Clervaux.

273 reviews over Vakantiepark Domaine de la Sapinière

• 9Fam. Driessen03-01-2020

Voor herhaling vatbaar, prijs/kwaliteit zeer goed

Huisjes waren goed, netjes en schoon, leuke indeling, waren juist een beetje gehorig. Super locatie en omgeving, we hebben heerlijk kunnen wandelen.

• 8Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in december 2019

• 2019
    6Chantal29-12-2019

Omgeving en zwembad geweldig, park mwah

Lang weekend tussen kerst en nieuw doorgebracht op dit park! We waren met 4 personen (2 vw en 2 kids, 10 en 12 jr) en hond.

De omgeving is prachtig ! Op 100 mtr van het park vertrekken 3 wandelroutes tussen de 5-7 km, ook leuk voor de kleintjes. Midgetgolfbaantje op t park (4€ per stok, 2uur). Vrij toegang zwembad voor 2uur per dag, ook op loopafstand. Heel mooi zwembad met 2 peuterbadjes, groot bad met 2 banen vrij voor banen te trekken, glijbaan, 2 springplanken en obstakel baan(tje), warm bubbelbad en koud dompelbad. Verder gratis stoomcabine (groot en schoon). Tegen betaling kun je naar sauna.

Huisje vonden we mwah ..... boven ruim (2 slpkmrs en toilet). Beneden krap met klein bankje en slechte tv ontvangst. Er waren wel ook huisjes met grotere hoekbanken zag ik. Redelijk tot goed schoon. We hebben zelf gekookt, nergens gedineerd. Boodschapje bij Cactus in Marnach prima te doen

• 7Activiteiten
    • 5Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in december 2019

• 9J. van Putten19-12-2019

Heerlijke vakantie gehad

Een heerlijk verblijf gehad op domaine La Sapiniere. Nette en comfortabele woning, goede bedden en gezellig ingericht. Prijs kwaliteit prima in orde. Ligging van het park uitstekend, dicht in de buurt van Duitsland, België en Frankrijk. Hond mocht ook mee. Dus zeker niets op aan te merken.

• 9Onderkomen

Alleen gereisd in oktober 2019

• 9Maaike van Mierlo15-12-2019

mooi vakantiepark met fantastische ligging

Ik ben hier voor de eerste keer geweest samen met mijn man, mooi vakantiepark en fantastische ligging.wij houden van wandelen en fietsen en dat hebben wij hier volop kunnen doen, direct aan het park grenst een bos en konden we direct een aantal wandelroutes volgen. je komt heerljk tot rust hier. ons appartement was zeer smaakvol ingericht. overdekt zwembad met wellness, er waren ook verschillende sauna’s. vriendelijk personeel bij receptie NL talig. het park is goed onderhouden en appartement was goed schoongemaakt. in restaurant hebben we lekker gegeten, prijs was niet duur. wij gaan zeker terugkomen, willen dit ook eens in het voorjaar bekijken want luxemburg is echt mooi.

• 10Activiteiten
    • 10Onderkomen

Gereisd met partner in november 2019

• 9Christel Jansen13-12-2019

Super kijken er nu alweer naar uit

Het is een super leuk park met hele leuke huisjes. Super is ook de mogelijkheid om elke dag 2uur gratis gebruik te maken van het naastgelegen subtropisch zwemparadijs. Park heeft de perfecte ligging om naar alle leuke plekjes in Luxemburg tegaan. Prachtige natuur en super leuke looproute voor gezin met kids vanuit het park. Komende zomer wordt daarom voor ons de 5de keer dat wij gaan.

• 8Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Patrick Jansen13-12-2019

Dit wordt onze 5 keer en elke keer is het weer een feest het is er gezellig, netjes en vooral familiaal. Echt een top plek op een top locatie. Met een subtropisch zwembad op val afstand

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Cindy & Jeroen Kuipers13-12-2019

Mooi en gezellig vakantiepark, ideale ligging

Wij komen al drie jaar op het park en het voelt altijd als thuiskomen. De dames op de receptie zijn altijd erg vriendelijk en behulpzaam. De schoonmaaksters die zorgen er steeds weer voor dat ons huisje weer tip-top schoon is. We hadden dit jaar tijdens de herfstvakantie een type D appartement, daarvoor hebben we ook eens in een type E gezeten. Het is erg knus en gezellig ingericht. Ruim aanbod van veel NL zenders op tv, gratis wifi... en het fijne is dat je elke dag 2u gratis naar het schitterende zwembad naast het park mag. Ook is daar sauna (moet je wel voor bijbetalen), maar dat is heerlijk genieten.
    Op het park is een restaurant, waar je lekker kunt eten. En gezellig bij het openhaardje zitten. Wij zijn in ieder geval enthousiast, kunnen dit park zeker aanraden en komen volgend jaar weer terug.

• 9Onderkomen

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 9Mijke17-08-2019

Prima huisje, mooie omgeving!

Prijs/Kwaliteit prima, de douche is krap en spuit alle kanten op, behalve de goede. Verder prima huisje, goede bedden. In de omgeving is veel te zien en te doen. Het zwembad waar je 2u gebruik van mag maken is fijn overzichtelijk en schoon. Prima uitvalsbasis om het prachtige Luxemburg te ontdekken. Supermarkt op paar km rijden, bakker kan broodjes bij huisje bezorgen maar is niet goedkoop, maar wel handig. Receptie na 18u gesloten, jammer want dan kun je dus niet meer tennissen of midgetgolven. Wel zelf alles meenemen, zoals handdoeken, theedoeken, afwasmiddel, schuursponsje, toiletpapier (je krijgt wel een zakje met 1 rol en alles in het klein) Servies wel aanwezig, maar bijvoorbeeld een waterkoker of senseo zou makkelijker zijn. (Er is wel een fluitketel en koffiezetapparaat) Al met al, een leuk park, veel nederlanders, en voor die prijs (wij betaalde 300 euro voor 5 dagen) was het voor ons een prima mini-vakantie.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Boerema17-08-2019

Fantastisch verblijf om heen te gaan

1e keer Luxemburg maar wat een mooi land, schitterende natuur en goede wegen. Domaine la Sapinera was een prima parkje. Klein overzichtelijk veel Nederlanders, animatie in Nederlands. Prima zwembadje op park met heerlijke ligstoelen, mooie bijkomstigheid gratis 2 uur per dag in aqua N'atour praktisch naast parkje gelegen. Wij zaten in 12F even vreemd beneden slapen en boven wonen maar een prima woning. Warm van zichzelf. Leuk balkon. Heel stil. In de Bistro kun je lekker eten alleen het leven zelf is in Luxemburg niet echt goedkoop ong zelfde als Nederland benzine is er wel goedkoop. Doordat Luxemburg relatief klein land is kun je met ong 30 min rijafstand echt heel veel dingen bekijken. Mooie kastelen, Vianden, klein Zwitserland en de stad Luxemburg. Boodschappen ca 7 min met de auto super grote cactus supermarkt in Marnach. Maar ook nog 10-15 min rijden naar de Mc Donalds in Diekirch

• 7Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Marco Versteeg12-08-2019

Klein land met grote mogelijkheden.

We hadden het appartement type D. Klein maar fijn en alles wat we nodig hadden, was aanwezig. Op de heenreis hebben we het drielandenpunt (DE/BE/LU) bezocht. Verder zijn we een dag met de trein vanuit Clervaux naar Luxemburg Stad geweest. Naast het centrum zijn we ook naar de wijk Kirchberg geweest voor het MUDAM (Musée d'Art Moderne Grand-Duc Jean). Ook heb je hier de Pfaffenthal-lift en een kabeltrein. Verder zijn we naar het kasteel van Bourscheid en Vianden (inclusief stoeltjeslift) geweest en in Rumelange naar het nationale mijnmuseum. Het zwembad "AquaNat'Our" is super de luxe en compleet met glijbaan met tijdwaarneming en een hamam. Een grote supermarkt zit er in Marnach op zo'n 8 km van het park.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

12 tips over Vakantiepark Domaine de la Sapinière

• wendy heijt, 09-06-2013

je mag bbq in je voor tuintje, plaatsje clerveaux en kastelen in omgeving prachtig! ook drie landen punt erg mooi trois points!

• Ron, 08-03-2013

Winkelcentrum Massen met zijn enorme collectie whiskeys!

• gretha, 18-08-2012

Op onze boeking stond 'vakantiepark Domaine de le sapinière'. In Hosingen aangekomen, konden wij geen park vinden met die naam. Toen we na een poosje zoeken wel een vakantiepark vonden, stond nergens de naam hiervan aangegeven. Ook de bebording naar het park toe is erg summier. We zijn met de trein naar Luxemburg Stad geweest (een klein uurtje, voor €4,- heb je een dagkaartje voor de trein, vertrek vanuit Clervaux).

1 vraag over Vakantiepark Domaine de la Sapinière

• Femke, 04-06-2018