Camping Des Ardennes

7.9GoedScore uit 8 reviews
  • 8.5Eetgelegenheden
  • 8.7Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping infoTonen op kaart

8 Reviews over Des Ardennes

• 9Sjaak Kuijpers09-09-2013

Geweldig weekens

Wij waren een weekend op deze camping met onze oldtimer Zundapps. Fantastische ontvangst door Nathalie en haar man. We kregen de sleutel van het opberggedeelte en konden daar onze Zundapps 'snachts onderbrengen. Toen we kapotte bougies hadden, werd er alles aan gedaan om te zorgen dat we de volgende dag veilig op pad konden. Ik had geslapen in een tent en mijn brommermaat in een 1pers. kamer, de 2e nacht ook een kamer genomen ivm de lage temperatuur. We hebben er 2 maal heerlijk gegeten voor een redelijke prijs. Het is daar in die kantine een gezellige boel en lijkt veel op een dorpskroegje. We vonden het fantastisch, hadden alle vrijheid met onze aanhanger en auto. Kortom: een hele fijne gezellige plaats om te vertoeven. O ja, die toiletten: BRANDSCHOON.

• 8Eetgelegenheden
  • 8Ale Sierksma26-08-2010

uitstekende doortrekcamping

Prima doortrekcamping die dichtbij de doorgaande weg naar het noorden ligt. De mensen van de receptie zijn buitengewoon vriendelijk en behulpzaam. De plaatsen zijn ruim. Je staat altijd dicht bij stroom en water. Heel netjes is dat het sanitair alleen met een sleutel toegankelijk is. Alleen is het dan onbegrijpelijk dat er geen toiletpapier beschikbaar is. In het restaurant hebben ze een beperkte kaart. Wat er geleverd wordt, is van prima kwaliteit. In het dorpje Hosingen is niets te beleven. Op de camping is geen kampwinkeltje. Er is een bakker in het dorp, ongeveer 600 m vanaf de camping.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 8milbau12-07-2010

rustig, proper en goede uitbaters

in de cafitaria kan men goed en goedkoop eten. als er problemen zijn kan je altijd bij de uitbaters terecht en iedereen is vriendelijk daar op de camping

• 9Eetgelegenheden
  • 8spoor29-06-2010

fijne kleine camping

de nieuwe eigenaar die er nu is heeft heel veel verbeterd en blijft dit doen zeker de moeite waard om terug te komen mensen echt een gezellige en goed verzorgde camping

• 10Eetgelegenheden
  • 9mueller myriam18-08-2009

super

super camping!!!echt klasse der ganze camping!!!!ideal fuer einen kurz aufenthallt in hossingen!!!!wir sind echt begeistert!!!!wir werden bald wieder zurueck kehren!!!

• 10Eetgelegenheden
  • 3jos van der vleuten08-09-2008

Tegenvaller

De ontvangst was ronduit slecht. (Was wollen Sie) Verder geen woord. Voor het sanitair heb je een sepkey nodig. De camping is een doortrekcamping, maar voor één nacht vegeet men een sleutel te geven, zodat je niet kunt douchen, maar ook niet naar het toilet. De camping ligt langs de N7, in het dorp, de ondergrod is gras, toen wij er waren al een tijd niet gemaaid. Onze indruk, vooral n.a.v. beschrijvingen is dat de camping aan het verlopen is. In iede geval hadden de eigenaars geen belangstelling voor de gasten. Geen camping waar we terugkomen, jammer.

• 6Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 9Kees Peters Rit22-03-2006

heerlijk ontspannen camping waar het niet druk is. ook niet in het zomer seizoen. heerlijk om te wandelen, fietsen. helaas voor kinderen geen zwembad maar meerdere baden in de buurt.ook in voor- en naseizoen een aanrader. sprookjesachtig in de winter.heerlijk restaurant en gezellig cafe.

• 9H.Straten05-02-2005

Een rustige camping in een fantastisch wandelgebied. Op het hoogste deel van Luxemburg gelegen. De camping is klein en het hele jaar open en aan de rand van Hosingen gelegen. Het sanitair is perfect en verwarmd. Op de camping is het mogelijk kamers te huren. Een klein kroegje met eetgelegenheid is aanwezig. Langlaufvoorzieningen aanwezig. Laupes vertrekken vanaf de camping.

Camping Des Ardennes info

Camping informatie