Hoscheid

Reviews over Hoscheid

Schitterende wandeling

KARINVANVELTHOVEN
    1-10-2012

Klangwanderweg. Onderweg zie je muziekinstrumenten, zeer origineel opgebouwd. Schitterende wandeling maar je hebt een goede conditie nodig om de steile hellingen te beklimmen. Wij hebben er iets minder dan 3 uur overgedaan.

Gereisd Met vrienden in Sun Sep 23 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prachtig gelegen uitgangspunt om rond te toeren

j.m. elbers
    24-9-2010

Klein en schoon dorp in prachtige omgeving. Er is voor zover ik kon bekijken geen uitgaansleven. Het ligt mooi centraal als uitgangspunt voor grotere of kleinere tochten. De bewoners van het dorp komen vriendelijk over.

Gereisd Met partner in Wed Sep 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig

Marie Tholens-Mentzij
    13-3-2010

Leuk ontvangst door Yvonne kreeg echt het gevoel alsof je thuis was Ook Esther,Nicolle en een meisje dat in de weekend werkte waren zeer vriendelijk en gastvrij. Lekker eten 4 gangenmenu Leuk als je met zijn 2en even er tussen uit wil

Gereisd Met partner in februari 2010

Vriendelijke mensen en zeer verzorgde kamers

Vanstraelen - Tamboers
    15-2-2009

Eerste indruk is wat minder door de werken aan de voorgevel. Maar zeer vriendelijk onthaal (nederlands gesproken). Gezellige en propere kamers. We waren er tijdens het valentijnsweekend en het valentijnsbuffet was af. Zeer lekker en zeker genoeg. De thema-avonden elke maand zijn zeer interessant Het hotel is een aanrader voor wie van wandelen en rust houd. Vianden ligt nabij en is zeker een bezichtiging waard.

Gereisd Met partner in Sun Feb 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hilly, Cees en personeel bedankt, We hebben een heel leuk

Lex en Marian Apeldoorn
    24-12-2006

Hilly, Cees en personeel bedankt,

We hebben een heel leuk weekend bij jullie gehad mede door jullie betrokkenheid Alles perfekt verzorgd en heel schoon. Goed ontbijt en heerlijke diners. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Prachtige omgeving om te wandelen. Afstand Vianden kasteel klein eindje rijden. Diekirch om te winkelen. Stad Luxemburg 35 km.

Komen graag nog een keer terug als het kasteel in de riddertijd is omgetoverd.

Wij wensen jullie fijne Kerstdagen en een heel Voorspoedig 2007.

Gereisd Met vrienden in december 2006
Hoscheid scoort een 7,7 uit 10, op basis van 22 reviews