Reviews over Heinerscheid

Prima hotel, niks te klagen!

Ton van de Ven,
    26-8-2018

Hele ruime kamer. Prima bedden. Schoon sanitair. Goed restaurant. Genoeg keuze. Mooie wijnkaart. Alles tegen zeer acceptabele prijzen. ‘ s-Avonds heerlijk gedineerd. Prima en vlotte bediening. ‘ s-Morgens goed en uitgebreid ontbijt. Komen we zeker nog eens terug!

Schone nette kamers en goed restaurant!

M. Hermans,
    11-3-2018

Gerenoveerd hotel. Keurige schone kamers, vriendelijk personeel, zeer goede keuken.

Gezellig restaurant. Jammer van buiten is het niet goed te zien dat het hotel /restaurant is.

Goede prijs /kwaliteit verhouding.

Mooi rustig

Peeters marcus,
    23-6-2015

Kamers proper,sanitair oké,goede bedden enkel misschien betere hoofdkussens,morgens ontbijt meer dan voldoende.s'avonds gezellige bar.goede parkeerplaatsen achter het hotel.

Gewoon goed hotel

Gerard,
    16-12-2010

Om te beginnen het hotel is afgelopen jaar verbouwd en erg mooi geworden, de kamers zijn gewoon geweldig en erg schoon en dat voor een prijs van 25 euro p.p.

Nadeel zoals beschreven is, is dat men inderdaad slecht is in de Nederlandse, Engelse en Duitse taal maar ja non-verbale armbewegingen erbij en je komt erg ver.

Avondeten bestellen kan je pas vanaf 18:00 uur, ik moet zeggen het eten was erg goed en niet te duur.

In mijn ogen gewoon een goed hotel vooral kijkend naar de prijs en kwaliteit verhouding.

Heinerscheid scoort een 7,3 uit 10, op basis van 3 reviews