Sorteren

Reviews over Heiderscheidergrund

Mooi saai

mariondj75
    22-8-2015

Het is een gebied dat niet zo toeristisch lijkt. Weinig restaurantjes of winkeltjes. Je bent direct op een grote weg en vanuit daar ben je zo in allerlei andere steden en regio's van Luxemburg dus je kunt wel voldoende ondernemen. . De natuur is overal heel mooi en als je een goede wandelkaart hebt kun je zo op pad. Het stuwmeer in Esch/Lutzhausen/Insenborn is mooi maar 'saai'. Zo mag je op een bepaald deel helemaal niets in en op het water ondernemen en kent het meer geen bezoek van watervogels e.d.

Mooie omgeving! Veel prachtige plekjes en wegen

Jane
    11-6-2015

Hele mooie omgeving met veel leuke wegen, en plekjes.

Echt een super leuk vakantie land

Rob Aalbers
    5-8-2014

iedereen wat wils van fiets tot wandelen van roeien tot klimmen van zwemmen tot duiken

Heiderscheidergrund scoort een 7,7 uit 10, op basis van 13 reviews