Camping Bissenstersterstersterster

• 8.2Eetgelegenheden
  • 8.8Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

Camping Bissen ligt temidden van de natuur in Luxemburg. Hier verblijf je in schone accommodaties met goede bedden. Er is een bistro en broodjesservice. Bij slecht weer kunnen de kids spelen in de binnenspeeltuin. Bij goed weer vermaken zij zich uren bij de rivier de Sûre, ondiep en daardoor veilig. Op 10 minuten rijden bereik je de Aldi en Lidl.

170 reviews over Camping Bissen

• 2019
    9Fam ten Pas08-09-2019

We hebben een super fijne vakantie gehad.

Wij stonden met de caravan ongeveer 3 meter van het water. Met een super uitzicht. Kinderen hebben veel gespeeld in de buiten en binnen speeltuin. Sanitair is goed schoon. Hebben een restaurant met een kleine keuken. Eigenaar is vriendelijk en behulpzaam. Animatie team is vriendelijk. Wij hebben een super fijne vakantie gehad. In een hele mooie omgeving. Kinderen hebben zich super vermaakt. Bedankt.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 3Henny14-08-2019

nooit meer

geboekt in april campingplaats 11 nachten in Augustus , we kregen plaats 171 toegewezen. bij aankomst bleek dit recht voor het restaurant en appartemt daar boven te zijn, dit gebouw is nu 2 jaar in gebruik..de camping was vol, dus een andere plaats was er niet. veel overlast van restaurant en appartement die voor 11 personen was. er zaten afgelopen weekend bikers in die voor veel overlast zorgde, daar hadden we wat van gezegd en 2 dagen later werd er snacht de stroom uit de caravan eruit getrokken en bier glazen op onze caravan gegooid vanaf het appartement, ze waren zo dronken de politie moest eraan te pas komen we zijn eerder vertrokken en hebben niks van de eigenaar gehoord. hij was erg bang voor de groep bikers. zorg dat je nooit op nr 170 of 171 komt te staan dit is recht voor het gebouw met restaurant en appartement. de bar was soms tot 1.00 uur s`nachts open... verder was het een mooie camping zo aan de rivier.

• 6Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Plaats 15011-08-2019

Hele fijne gezinscamping . Lekker rustig, wij hadden plaats 150 voor ons de mooiste plek lekker bij de waterval. Heerlijk het water voor de caravan zeker met de hond. Leuke mensen op de camping het soort wat je zeker als buren wilt. Nette en schone camping met goed personeel. De campingbaas Marc Bissen is een man van goud lost alle problemen professioneel op. Met woord en daad , dit hebben we zelf ondervonden. Een echte sociale man . Nogmaals Marc bedankt voor je goede zorgen en steun voor ons gezin. Camping Bissen een echte aanrader.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 10Mirjam Loyo Bosma01-08-2019

Heerlijke tijd gehad!!!!

Heerlijke no nonsens camping waar onze dochter van 7 heerlijk vrij en blij heeft kunnen spelen. De eigenaar is zeer vriendelijk en zodra er maar iets is staat hij klaar. Waanzinnige omgeving en heel wat kilometers gelopen en geklommen! Op de camping animatie en ook dat is leuk kleinschalig verzorgd.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Tessa Koebrugge31-07-2019

Gemoedelijke, kindvriendelijke camping.

Knusse camping. Leuke binnenspeeltuin en buiten is er ook genoeg te doen. Cool riviertje om dammen in te bouwen en een beetje te drijven, maar héél koud. Super sociale en gezellige camping.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 7Renata24-07-2019

Prima voor een paar dagen met oudere kinderen

Wij zijn hier 5 dagen op de camping geweest. Met grotere kinderen zijn wij wel vaak gaan zwemmen bij een meer verder op, het riviertje aan de camping is ondiep maar daardoor wel veilig voor jonge kids. Ik persoonlijk houd van de natuur en haar geluiden maar door de drukke weg hoor je voornamelijk het drukke verkeer en veel motorrijders in het weekend. Eigenaren en personeel super aardig en behulpzaam.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 7MvA16-07-2019

1 keer maar niet snel nog een keer.

De camping ligt mooi centraal in Luxemburg. We zijn een middag naar Vianden geweest en het kasteel bezocht. Zeker de moeite waard. Ook zijn we naar Esch-Sur-Sure gereden, dat viel wat ons betreft erg tegen. Als je op een plek aan de rivier staat aan het begin van de camping dan heb je veel last van de weg. Er loop een weg ook tegenover de camping, motorrijders vinden het leuk om daar het gas open te trekken dus erge geluidsoverlast. Het sanitair (blok1) is verder schoon en netjes. Wel weinig plek om af te wassen. Er zijn maar 2 afwasbakken dus na etenstijd staat er een wachtrij. Ook weinig douches, 2 voor de vrouwen en 2 voor de mannen. De broodjes service is gemakkelijk, je besteld voor 18.00 uur en de volgende ochtend kun je het verse brood ophalen. De visvergunning is te koop op de camping. Voor vliegvissen was het top, maar voor de verder rest stelt het niet veel voor. Mijn vriend zou het niet aanraden aan andere vissers.

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Lydia Korpershoek08-07-2019

Echt een aanrader

Zeer goed verblijf gehad. Rustige camping, mooie ligging aan het water. Sanitair was erg schoon en de campingmedewerkers waren erg aardig en behulpzaam. We hebben onder andere gewandeld en gemountainbiked toen we hier op vakantie waren en hiervoor hebben we wat informatie gevraagd bij de receptie. We werden erg vriendelijk geholpen en kregen zelfs nog een uitdraai van de route van onze tochten mee. Daarnaast zijn er ook veel informatiefolders te vinden bij de receptie.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 9Jan en Gea Brouwer01-07-2019

hele nette camping aan het water

Camping Bissen mooie ,nette camping aan riviertje de Sûre en midden in natuurpark Boven-Sûre Voor de kinderen is van alles aanwezig met zelfs een indoorspeeltuintje, je kunt er goed eten voor een(h)eerlijke prijs. Wat ons opviel was de netheid en frisheid van de lodge toen wij aankwamen en is van alle gemakken voorzien. Wandelaars komen hier echt aan hun trekken van uit de camping tal van mooie wandelroutes.een aanrader wandel naar buurtdorp Esch-Sur-Sûre met een hele mooie ruïne,er lopen diverse wandelpaden heen (op de camping zijn wandelkaarten te koop ) Voor de vissers in het riviertje zwemmen best wel aardig grote vissen.(vergunning op de camping te verkrijgen) De eigenaar doet zijn best om het je naar de zin te maken,neemt alle tijd voor vragen,als er iets defect is in de caravan wordt het snel gerepareerd. We zijn 2 weken geweest het was te kort om alles te zien en te beleven

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Lonneke19-06-2019

Fijne camping , centraal in Luxemburg

Wat een heerlijke camping. We zaten in een van de lodges. Prima verzorgd op een mooie plek. De lodges zijn zeer compleet ingericht en verrassend ruim nog.
    De camping plaatsen liggen voornamelijk aan het water. Inchecken verliep heel soepel. Eigenaar spreekt ook een beetje Nederlands. Broodjes services 's morgens is ideaal. En het cafe/restaurant is ook netjes verzorgd. Kleine problemen worden direct opgelost. Top! De ligging van de camping is centraal in Luxemburg en een prima uitvalsbasis zowel te voet, met de fiets als met de auto. We komen graag een keer terug.

Gereisd met partner in juni 2019

18 tips over Camping Bissen

• an-pi, 19-05-2014

Vianden, Luxemburg, Echternacht

• Ton en Anna van Deursen, 16-05-2014

Voor vliegvissers een mooie plek, nu nog geen kinderen in het water, maar er is een stuk water waar alleen vliegvissers mogen vissen. Regelmatig wat gevangen, Top!!

• Edwin, 14-05-2011

Gratis draadloos internet en een paradijs voor visliefhebbers !

2 vragen over Camping Bissen

• Kleverwal, 10-07-2016

Fietsen

Is het de moeite waard om de fietsen van de Kids 3 en 7 mee te nemen naar de camping? Of is er op de camping al teveel hoogteverschil dat zij daar al niet kunnen fietsen.

• acgiljam_1, 10-11-2013

beddegoed

Iemand ervaring met het huren van beddengoed en handdoeken van de camping? Is dat wat en om hoeveel handdoeken gaat dat voor 4 personen?

Rob Aalbers, 05-08-2014

onze kennissen hebben een week een pod gehuurd op camping Bissen waar ook beddegoed en zo bij zat en dit was super goed!!!!!!!

Camping Bissen info

• Aantal sterrenstersterstersterster