Camping Bissen

Kleine hotelsWeer vandaag1°-2°
Camping Bissen
8,4

Omschrijving
Camping Bissen ligt temidden van de natuur in Luxemburg. Hier verblijf je in schone accommodaties met goede bedden. Er is een bistro en broodjesservice. Bij slecht weer kunnen de kids spelen in de binnenspeeltuin. Bij goed weer vermaken zij zich uren bij de rivier de Sûre, ondiep en daardoor veilig. Op 10 minuten rijden bereik je de Aldi en Lidl.

Laatste review

Bij camping Bissen hebben wij in de herfstvakantie een lodge gehuurd. Wat een aanrader om hier naartoe te gaan in september of oktober. Het huisje was zeer behagelijk, de omgeving in herfstkleuren echt prachtig en omringende dorpjes schilderachtig. Wij vinden het een ontzettend goede prijs-kwaliteit verhouding. De lodge is ruim, voorzien van goede bedden (wij zijn zeer kieskeurig!), nette meubels, een heerlijke douche met harde straal en de lodge is brandschoon (en ik ben erg kritisch...). Alle lodges en chalets die verhuurd worden zien eruit om door een ringetje te halen. De toiletgebouwen zijn verwarmd (ff gebruikt ondanks ook eigen badkamer), de (binnen)speeltuin is tof, mooi restaurant en het riviertje maakt het af. Echt een aanrader voor alle vakanties! Nog een dinertip: ga eens naar Esch sur Sûre, hotel de la Sûre moet je zeker even wat eten.

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Speeltuin
Parkeren mogelijk

154 reviews over Camping Bissen in het Nederlands

Supertoffe chalets en lodges: aanrader!

familie Oud,
26-10-2018

Mooi rustig gezellig aan het water dus heerlijk.

Kuijk van,
1-10-2018

Heerlijk en fijne camping aan het water. Schoon sanitair, vriendelijk en behulpsaam personeel, wandelgebied, 3 eet mogelijkheden, ruime plaatsen.

Dizij,
27-8-2018

Vriendelijk personeel. Heerlijke rustige ligging. Schoon.

ANWB camping

Super camping netjes en rustig erg mooie omgeving

Fam.Tillema,
27-8-2018

Erg nette camping

De kinderen waren direct aan het spelen in de rivier de Sûre

En mijn man ving een Forel van 31 cm , die we hebben geslacht en heerlijk hebben opgegeten

Wij hadden een mooi plekje direct aan de rivier , je kon bijna vanuit de voortent vissen ( plek 153 )

De omgeving is ook mooi 10 min rijden en je zit op ongeveer 550 meter hoog en hebt echt wijde uitzichten

Winkels heb je vlakbij (ongeveer 10 min rijden bij Pommerloch ) en op de Camping is een goede broodjesservice, s 'middags even bestellen

In het restaurant echt lekker en goed eten een goed menu voor een tientje

Voor het vissen even een vis vergunging kopen ( rond de 40 euro )

Er is best wel wat te doen op de camping zoals Bingo en binnen speelplaats

Wc's en douches waren netjes en schoon 2 á 3 x per dag schoonmaak

Kortom wij komen zeker een keer terug

Tip : je kunt ook lekker eten bij de biker camping , is 100 meter verder dan de camping met een Hollandse eigenaar

Geweldig!

Brenda,
25-8-2018

Een super leuke, gezellige en kleinschalige camping! Mooie ruime plaatsen direct aan het water. Schone toiletgebouwen. Mooie ligging. Vriendelijk personeel. Super fijn dat honden zo welkom zijn op deze camping. Kinderen kunnen zich hier prima vermaken. Dikke pluim voor Bissen! Wij komen zeker terug!

Mooi en fantastisch

Theo geurts,
19-8-2018

Heerlijke camping ,vriendelijk personeel, saniteer prima en schoon, mooie omgeving.spelen op het water met waterval waar je vanaf kunt met boot.vissen(met vergunning)

Fijne vakantie!

I. Kamp,
17-8-2018

Prima camping, wel druk met caravans. Wij zaten in chalet 111. Keurig, voldoende ruimte. Kinderen én hond hebben zich heerlijk vermaakt in de rivier.

Fanrastisch

Sandra,
16-8-2018

Het is een top camping. De plastsen liggen direkt aan het water, ideaal. Wij zaten hier 3 weken in het hoogseizoen. Het sanitair eas zo schoon, je kon van de vloer eten. Geen wachtrijden. Er zijn 3 sanitair gebouwen. Super vriendelijk personeel. Eten goed en lekker. En voor dagtochtjes: de bushalte staat voor de camping. In 1 woord geweldig

Super fijne kindvriendelijke camping

A.,
14-8-2018

Heel fijn verblijf gehad op deze camping. Ligging aan de rivier is geweldig. Kinderen kunnen spelen/ varen in de rivier. Meer dan genoeg activiteiten in de buurt: vianden; stoeltjeslift en kasteel, kopermijn in stolzen berg, stuwmeer , zwembad in de buurt, winkelcentrum met Aldi en Lidl op 10 min rijden en animatie op de camping.

Wij hebben genoten tijdens een super zomer !

L. Lemmers,
10-8-2018

Wij zijn een ouder echtpaar en kampeerden 17 nachten met tent op ruime plek direct aan de rivier. Waterschoenen zijn een must.

Rustig, schoon kampeerterrein met betrokken campinghouder. Servicegerichte, klantvriendelijke medewerkers in receptie waar ook een klein winkeltje is. Supermarkten in Pommerloch in 10 minuten met auto bereikbaar.

Schoon en verwarmd sanitairgebouw.

Goede eetgelegenheden in bistro met terras op de camping zelf, in nabijgelegen restaurant en in nabijgelegen motorcafé.

Mooie omgeving met interessante bezienswaardigheden. Het Mémorial du Mardasson met museum in Bastenaken is een bezoek waard. Tip 2: neem de trein vanaf Goebelsmühle naar Luxemburg stad met dagkaart voor 4 euro p.p. Vooraf vertrekdagen, tijden en halten checken bij genoemd station.

Camping ligt aan verkeersweg wat door ons niet als storend is ervaren.

Minpuntje: op onze plek (134) was geen Wifi. Wel ter hoogte van sanitairgebouw.

ANWB camping

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bissen in Heiderscheidergrund, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bissen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.