Camping Bissen

Camping Bissen
8,4

Camping Bissen ligt temidden van de natuur in Luxemburg. Hier verblijf je in schone accommodaties met goede bedden. Er is een bistro en broodjesservice. Bij slecht weer kunnen de kids spelen in de binnenspeeltuin. Bij goed weer vermaken zij zich uren bij de rivier de Sûre, ondiep en daardoor veilig. Op 10 minuten rijden bereik je de Aldi en Lidl.

156 reviews over Camping Bissen in het Nederlands

Geweldig

Rudi bogaerts,
20-3-2019

Leuke camping met alle voorzieningen en heerlijke plaatsen aan het water met super vriendelijke uitbaters en personeel !!! komen er zeker terug in 2019

Gereisd met partner in augustus 2018

Fijne gezinscamping gelegen in prachtige omgeving.

I.Stellingwerf,
2-2-2019

Heel fijn verblijf gehad op deze gemoedelijke camping. We hadden een stacaravan tegenover de receptie met veel privacy door de heg aan de zijkanten. Caravan was keurig schoon en bedden lagen goed. Kinderen vermaakten zich opperbest in de (indoor) speeltuin, en konden lekker dwalen over het terrein. Camping ligt prachtig aan de rivier; echter is het water ijskoud en dus niet geschikt om in te spelen voor de kids. Dan is het jammer dat een zwembad ontbreekt. In het restaurant wordt eenvoudig maar goed eten geserveerd. Vanuit camping kun je fietsen langs een stuwmeer, prachtige natuur! We hebben uitstapjes gemaakt naar Vianden (met stoeltjeslift naar groot kasteel en ook een prachtig zwembadencomplex in de heuvels) en Luxemburg stad (aanrader)

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Supertoffe chalets en lodges: aanrader!

familie Oud,
26-10-2018

Bij camping Bissen hebben wij in de herfstvakantie een lodge gehuurd. Wat een aanrader om hier naartoe te gaan in september of oktober. Het huisje was zeer behagelijk, de omgeving in herfstkleuren echt prachtig en omringende dorpjes schilderachtig. Wij vinden het een ontzettend goede prijs-kwaliteit verhouding. De lodge is ruim, voorzien van goede bedden (wij zijn zeer kieskeurig!), nette meubels, een heerlijke douche met harde straal en de lodge is brandschoon (en ik ben erg kritisch...). Alle lodges en chalets die verhuurd worden zien eruit om door een ringetje te halen. De toiletgebouwen zijn verwarmd (ff gebruikt ondanks ook eigen badkamer), de (binnen)speeltuin is tof, mooi restaurant en het riviertje maakt het af. Echt een aanrader voor alle vakanties! Nog een dinertip: ga eens naar Esch sur Sûre, hotel de la Sûre moet je zeker even wat eten.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

ANWB camping

Mooi rustig gezellig aan het water dus heerlijk.

Kuijk van,
1-10-2018

Heerlijk en fijne camping aan het water. Schoon sanitair, vriendelijk en behulpsaam personeel, wandelgebied, 3 eet mogelijkheden, ruime plaatsen.

Gereisd met partner in september 2018

Dizij,
27-8-2018

Vriendelijk personeel. Heerlijke rustige ligging. Schoon.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super camping netjes en rustig erg mooie omgeving

Fam.Tillema,
27-8-2018

Erg nette camping De kinderen waren direct aan het spelen in de rivier de Sûre En mijn man ving een Forel van 31 cm , die we hebben geslacht en heerlijk hebben opgegeten Wij hadden een mooi plekje direct aan de rivier , je kon bijna vanuit de voortent vissen ( plek 153 ) De omgeving is ook mooi 10 min rijden en je zit op ongeveer 550 meter hoog en hebt echt wijde uitzichten Winkels heb je vlakbij (ongeveer 10 min rijden bij Pommerloch ) en op de Camping is een goede broodjesservice, s 'middags even bestellen In het restaurant echt lekker en goed eten een goed menu voor een tientje Voor het vissen even een vis vergunging kopen ( rond de 40 euro ) Er is best wel wat te doen op de camping zoals Bingo en binnen speelplaats Wc's en douches waren netjes en schoon 2 á 3 x per dag schoonmaak Kortom wij komen zeker een keer terug Tip : je kunt ook lekker eten bij de biker camping , is 100 meter verder dan de camping met een Hollandse eigenaar

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Geweldig!

Brenda,
25-8-2018

Een super leuke, gezellige en kleinschalige camping! Mooie ruime plaatsen direct aan het water. Schone toiletgebouwen. Mooie ligging. Vriendelijk personeel. Super fijn dat honden zo welkom zijn op deze camping. Kinderen kunnen zich hier prima vermaken. Dikke pluim voor Bissen! Wij komen zeker terug!

Mooi en fantastisch

Theo geurts,
19-8-2018

Heerlijke camping ,vriendelijk personeel, saniteer prima en schoon, mooie omgeving.spelen op het water met waterval waar je vanaf kunt met boot.vissen(met vergunning)

Gereisd met partner in juli 2018

Fijne vakantie!

I. Kamp,
17-8-2018

Prima camping, wel druk met caravans. Wij zaten in chalet 111. Keurig, voldoende ruimte. Kinderen én hond hebben zich heerlijk vermaakt in de rivier.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fanrastisch

Sandra,
16-8-2018

Het is een top camping. De plastsen liggen direkt aan het water, ideaal. Wij zaten hier 3 weken in het hoogseizoen. Het sanitair eas zo schoon, je kon van de vloer eten. Geen wachtrijden. Er zijn 3 sanitair gebouwen. Super vriendelijk personeel. Eten goed en lekker. En voor dagtochtjes: de bushalte staat voor de camping. In 1 woord geweldig

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bissen in Heiderscheidergrund, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bissen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.