Camping Bissen

• Onvoldoende: 1 - 5

Super service

Fam. Kocken
20-7-2018

Leuke, rustige camping met een zeer behulpzame eigenaar die zelf steeds op de camping te vinden is.

Mooie ligging aan de sure. Camping wordt goed onderhouden.

Na aankomst bleek het bed van onze huurcaravan volledig doorgelegen. Binnen een paar uur stond er een compleet nieuw bed met nieuwe matras! Dat vinden wij nou klantvriendelijk!

Leuke camping!

Daisy vermeulen
16-7-2018

Ideaal om met kinderen naar toe te gaan. Rivier is niet te diep en veilig! Er is een speeltuin en een kleine binnenspeeltuin. Vanaf de 2de week van juli wordt er ook animatie voorzien. Als eens geen zin hebt om te koken kan je in de bistro iets gaan eten. Sanitair is netjes en babyvoorziening is gratis.

Uitstekend

Peter
14-7-2018

Voor de tweede maal op deze camping gestaan. Goede camping. Voldoende en schoon sanitair ook als het druk is. Ruimtes tussen de caravans is niet al te groot maar dat wordt ruimschoots gecompenseerd met de ruimte die je voor de caravan hebt tot aan het water. Voldoende wandelmogelijkheden. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Broodjes service en eet- en afhaal gelegenheid aanwezig. Hier komen wij nog wel een keer terug.

Helaas nooit meer

Janssen
14-7-2018

Vriendelijk ontvangst alles netjes ook het sanitair is altijd schoon daar valt niets op af te dingen. Ook het riviertje is leuk voor hond en kind er is genoeg te spelen voor de kinderen.r Wat ons niet aanstaat is het gebrek aan privacy van de standplaats,de douche muntjes(50cent) voor 5 min warm water en je eigen wc rol meenemen naar het toilet.

De plekken zijn wat oppervlakte betreft ruim genoeg maar toch krijgen mensen het klaar op hun caravan zo'n beetje bij je in de disselbak te zetten en daarbij je stroomkabel uit te trekken.

De straatjes zijn zo smal dat bij een beetje ongelukkig parkeren je er niet langs komt.en op het einde van de doodlopende straatjes je je auto niet eens kunt keren.

Voor ons persoonlijk een keer en NOOIT meer!!!!!

Prima camping

J schoonhoven
6-7-2018

Hier een weekje gestaan met de tent. Prima camping aan de sûre. Ideaale staanaatsen direct aan het water. Dit was perfect voor de hond die vanuit de tent zo het water in kon lopen.

Sanitair blok 3 was schoon en netjes. Recensies over 1 douche direct naast het toilet hebben wij niet gezien. Prima douches apart van de toiletten.

Wij zaten direct naast water en elektriciteitspunt. Als je vooral verder vd elektriciteit afzit is een lang snoer wel een must!

Wij hebben het hier prima naar ons zin gehad en de camping is een goede uitvalsbasis om de luxemburgse ardennen (+belgie) te ontdekken!

Tip: het bos van borfelt. Mooie wandeling en je kan ook nog zwemmen in het stuwmeer waar het niet druk is.

Zeker weer een keer. Goed bevallen.

Mark
30-6-2018

De camping ligt in een dal tussen twee N wegen. De auto's hoor je nauwelijks of niet.

De camping is rustig. Sanitair uitstekend en zeer goede Wi-Fi wat op veel campings vaak te wensen over laat.

De omgeving is erg mooi. Veel wandel gelegenheid. Fietsen kan ook. De N wegen zijn relatief rustig in deze omgeving. Voorkeur zijn CR wegen. Je komt dan echt langs de mooiste plekjes.

Er zijn ook verschillende PC fietsroutes. De ervaring is dat de routes niet duidelijk zijn aangegeven vooral bij Luxemburg stad. Een kaart is een must.

Vanuit camping Bissen is alles binnen bijna 40-50km te bereiken.

Aanrader is ook de Teufelsschlucht te wandelen met over de grens in Duitsland. Erg mooi met veel klimwerk over kleine paadjes.

Nadeel van Luxemburg is dat het duur in levensonderhoud is. 35-50% vergeleken met Nederland. Brandstof is wel een stuk goedkoper. Bijna 50 cent per liter.

Zeer proper en mooi gelegen aan een rivier.

Peter Van Steenberge
26-6-2018

Voor mij was deze camping een voorbeeld van wat een camping kan zijn! Mooi gelegen, zeer goed onderhouden, prachtige omgeving, nette en ruime plaatsen. Zeer net en degelijk sanitair en aan een zeer lage prijs. Vriendelijke uitbaters maar ook de andere camping gasten/bewoners waaren aangenaam. Ik zou deze camping 5 sterren geven!

Zeker vaker

Friso Sybrandy
7-6-2018

Heerlijke camping waar je helemaal tot rust komt. Mooie plekken aan de Sûre wat een waar paradijs lijkt te zijn voor vliegvissers.

Zeer schoon sanitair en een heerlijke douche. (geen pisstraaltje) Eigenaar en personeel zijn zeer vriendelijk en je kan er Nederlands, Engels, Duits of Frans spreken. Ze verstaan het allemaal. Op de camping zit een restaurantje waar je wat simpele gerechten kan krijgen waaronder ook pizza's. Verwacht geen haute cuisine maar we hebben alles smakelijk op zitten eten. Ondanks het feit dat ik geen visser ben toch genoten met onze honden van deze camping. Voor de kids is er een pingpong tafel, een trampoline en wat speeltoestellen.

Buiten de camping is ook voldoende te beleven. Het schitterende plaatsje Esch-sur-Sure op loopafstand (3 km). Een schitterend stuwmeer vlakbij en naast de camping een mini plaatsje met een lokale motorrijderskroeg waar je geweest moet zijn.

Prachtig

Poelmans De Westelinck
21-5-2018

Een zeer vriendelijk onthaal op een zeer verzorgde camping vlak naast het water

Heel verzorgd sanitair alles volledig in orde

Mooi om te wandelen naar de naaste camping

Wij van plaats 185 waren uitermate tevreden

Bedankt 👌👌

Camping ligt prachtig aan rivier. Erg leuk voor de kinderen om in te spelen.

Op 10 min. Afstand van lidl en heel veel andere grote winkels. Zelf wc rol meenemen. Douche prima. Maar het is er maar 1 en direk met klein tussenschotje van de wc's. Erg vies om in die lucht te douchen. Er was nog 1 gebouwtje maar verder weg. Toch maar daar heen gelopen. Heel klein speeltuintje met 1 trampoline die continu bezet is door het zoontje vd eigenaar en die de baas speelt over het speeltuintje.

Vrouw v eigenaar houdt zich erg afzijdig. Eigenaar zelf erg onvriendelijk. Toen ik hem vroeg waar het Mullerthall is, kreeg ik kort "weet ik niet" . Achteraf bizar daar het de attraktie is van Luxemburg en hij er zelf reclame voor maakt op zn website.

Ik heb de eigenaar veel zien staan schreeuwen en blaffen naar iedereen.

Jammer want de plekjes aan de rivier zijn prachtig op deze camping.

We hebben een aantal aanbieders voor Bissen voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bissen in Heiderscheidergrund, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bissen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Bissen scoort een 8.11 uit 10 op basis van 139 reviews.