Camping Fuussekaul

Kleine hotelsWeer vandaag12°
Camping Fuussekaul
7,9

Camping Fuussekaul in Luxemburg is geschikt voor jonge kinderen. Zij worden elke middag opgehaald met de tractor voor een rondje over de camping. Het zwembad is niet heel groot maar de speeltuinen wel. Patatjes kun je halen in de snackbar of het restaurant. Een supermarkt vind je naast de camping en een groot winkelcentrum op 20 minuten afstand.

548 reviews over Camping Fuussekaul in het Nederlands

Voordelig verblijf via touroperator met behulpzame, aardige beheerders. Grote camping. Zwembad helaas alleen in zomermaanden geopend maar er zijn zwembaden in de buurt. Enthousiaste animatie voor kinderen met tractor die kinderen haalt en terugbrengt en grote speelzaal. De camping heeft ook meerdere speeltuinen. Informatievoorziening bij de receptie is voor verbetering vatbaar. We werden doorverwezen naar touroperator en dat was het dan. Medewerkers waren vriendelijk maar leken niet bijster veel te weten over camping en omgeving. Minigolf en klimpark zag eruit als vergane glorie. Jammer! Aan het begin van de week was het sanitair netjes, verwarmd en schoon. De laatste 3 dagen daar helaas geen schoonmaker meer te zien ... ?? Dat zie je en dat ruik je ook :-( Wifi was zoals op vele campings beroerd. In de directe omgeving is niet bijster veel te doen. Gelukkig is Luxemburg geen groot land. Ondanks minpuntjes hadden wij een leuke vakantie.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuk, maar voor mij niet meer, te gedateerd

Nynke de Vries
21-4-2019

Ze durven hier een euro per douchebeurt te vragen. Maar hij deed er nog geen 5 minuten over en je kon merken dat er nauwelijks naar die douches wordt gekeken. Ik heb nog nooit zo'n pisstraaltje gehad. Ik douche altijd snel, maar ik kreeg hier niet eens de kans om alles uit te spoelen. Ook gaat het continue van gloeiend heet naar ijskoud. Lekker douchen dan voor 1 euro per keer. Sta plekken is opzich niks mis, zien er prima uit. De tractor die rond rijd is ook leuk. Kan wel soms stampvol zitten en dan zit het heel erg opgepropt. Ze houden geen maximum aantal kinderen aan. Ik vind de speeltuintjes leuk, maar ook erg gedateerd. Ik heb de losse planken zien hangen aan de trap naar een glijbaan bijvoorbeeld. De snackbar is prima. Wel zit die in hetzelfde hok als de binnenspeelplek voor de kids en er wordt de animatie gedaan. Dus als je rustig even een patatje wilt eten, zou ik ergens anders heen gaan. Verder erg lekker!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019

Geweldige week gehad

Mariska van der Beek
17-3-2019

Prima ingerichte tent via touroperator. Erg warm. Welkom kinderen kregen ranja. Ook genoeg te doen op de camping en rondom de camping. Leuke sanitair voor kids.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super vakantie

Daniëlle
6-1-2019

Ontzettend leuke en actieve animatie en personeel super vriendelijk in een prachtige omgeving

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Geweldige omgeving en camping ook voor kinderen

Dennis Aarts
6-1-2019

Alle mooie plekjes dichtbij, op de camping buiten het hoogseizoen ook animatie. Kortom alles naar wens. Alleen is het geluk hebben met het weer maar ook met slecht weer is er genoeg te genieten. Ik heb het zwembad een 7 gegeven maar eigenlijk geen oordeel, we hebben niet gezwommen, ziet Er wel mooi uit voor in de zomer.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2018

Zomervakantie.

Elly
3-1-2019

Wij vonden de sfeer op de camping erg gemoedelijk/ gezellig. Het is een aanrader voor mensen met kinderen. Animatieteam is TOP!

Gereisd Met partner in augustus 2018

Geweldige camping

Joyce Michielsen
3-1-2019

Wij zijn in 2017 in de zomer geweest en wij vonden de camping en omgeving zo leuk dat we met kerst 2017 en kerst 2018 terug zijn gegaan. En kerst 2019 is ook gereserveerd. De kinderen vinden Leo met z'n traktor geweldig. De binnenspeeltuin blijft leuk en de sauna is erg in trek.

Gereisd Met oudere kinderen in december 2018

Camping verblijf

Kevin
31-12-2018

Het was heel leuk voor de kinderen die werden opgehaald door de tractor en hadden iedere dag een andere activiteit

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2018

Top!!

Ben Horselenberg
30-12-2018

Erg mooie omgeving. Voordeel is dat de lidle en de Aldi erg dicht in de buurt is. Camping erg gezellig en een drankje kan voor op de camping op het terras lekker genomen worden. Animatie is ook erg leuk voor de kleinere kinderen.

Gereisd Met vrienden in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heel leuk verblijf!!

Krijger
27-12-2018

Wij hebben 8 dagen verbleven op deze leuke camping! We hadden een huisje dichtbij de speeltuin. Ideaal, want onze dochter kon zo oversteken en was daar vaak te vinden. De activiteiten waren ook zeer gevarieerd en erg leuk Als je zou willen hoef je de camping niet af. De ophaalroute was ook super met de trekker over de camping. Al met al een heel leuk verblijf gehad en zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelMinigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Fuussekaul in Heiderscheid, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Fuussekaul zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.