Camping Fuussekaul

Camping Fuussekaul
7,6

45 tips over Camping Fuussekaul

Antoine, 25-7-2015
leuke kampeershop aan de overkant bij de camping, ze hebben echt alles wat je zoekt en prijzen zijn echt redelijk.
Anneloes, 12-7-2015
Heiderscheid is klein, maar in Pommerlach is een groot winkelcentrum en ook vindt je daar een Aldi, Lidl en Delhaize.
Tamar Scherff-de Water, 12-12-2014
De camping ligt in een mooie omgeving en er zijn bijna dagelijks excursies, wandeltochten en andere activiteiten (zoals kanoën) om de omgeving te verkennen. Heel tof!

Anne, 15-11-2014

Let wel op met eten in de omliggende dorpjes: restaurantjes gaan pas om 19u open! Ook het parkrestaurant gaat pas om 18uur open.

En zorg dat je goed controleert dat je echt alles heb ingepakt! Wij vergaten al onze jassen (gingen achter de deur op de slaapkamer) en toen we daarover contact opnamen was het allemaal gewoon weg ook al lagen ze dus in de afgesloten caravan en stonden er overal naam, adres en telefoonnummer in. Erg jammer..

nona_de_dobbeleer, 22-9-2014

De camping zou beter eens nadenken of ze nog klanten wensen .

En hoop dat ze eens denken over hun beleid .

mirjam, 11-9-2014

Voor de grote boodschappen naar het Knauf center in Pommeloch. Daar is alles wat er nodig kan zijn. In de omgeving is niets te doen. Minimaal 20 minuten in de auto.

Zwembad "Nordpool" is geweldig!

Eveline, 28-8-2014
Tips in de omgeving: bezoek het plaatsje La Roche en het oorlogsmuseum in Bastogne .
chantal werkmann, 22-8-2014

Kanovaren vanuit Dillingen (wel slechte service), kanovaren was super.

Boodschappen doen bij de winkel aan de overkant scheelt een stuk.

Martine, 20-8-2014

Cursus klantvriendelijkheid voor de werknemers.

Verder is de omgeving zelf erg mooi, maar houd er erg in, dat de camping is gesplitst door een weg. En juist aan de andere kant van de weg liggen de leuke dingen zoals het indoor speelparadijs en de winkel. En dat is best een eind lopen vanaf de plek waar wij zaten dus je bent afhankelijk van de auto.

Nancy Dorssers, 18-8-2014
de luxemburg kaart verkrijgbaar bij de receptie is heel handig als je veel wilt gaan zien gratis openbaar vervoer en veel gratis entree .wij hadden 3 dagen voor 65 euro heel voordelig