Camping Fuussekaulstersterstersterster

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer camping info
Tonen op kaart

Camping Fuussekaul in Luxemburg is geschikt voor jonge kinderen. Zij worden elke middag opgehaald met de tractor voor een rondje over de camping. Het zwembad is niet heel groot maar de speeltuinen wel. Patatjes kun je halen in de snackbar of het restaurant. Een supermarkt vind je naast de camping en een groot winkelcentrum op 20 minuten afstand.

585 reviews over Camping Fuussekaul

• 9JP20-01-2020

Al 19 keer Fantastisch.

Als bestuur van de kampeergroep, wensen we te reageren op de individuele beoordeling van 04-11-2019 "sfeer, gezelligheid en onderhoud caravans". Al 19 jaar organiseren we een weekend op camping Fuussekaul. We zijn het niet eens met degene die het afdoen als een vervallen camping. Uit ervaring weten we dat een melding op de receptie, van iets dat niet in orde is, er zo snel mogelijk iemand komt kijken en herstellen. Zelf zien we steeds of de door ons gehuurde caravans gepoetst zijn. Beoordeling: sanitair is prima in orde, goed verwarmd en proper. Voor ons 9/10! Het openluchtzwembad is in het najaar gesloten, dus geen beoordeling! Prijs-kwaliteit verdient 9/10 Voor ons en voor de groep is dit een prima camping, en wij hopen er in 2020 voor het 20ste achtereenvolgend jaar naar toe te gaan. De eigenaars zijn nog steeds dezelfde als de voorbije 20 jaar, waar we een goede verstandhouding mee hebben. We wensen het team veel succes.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in november 2019

• 9Jozef18-01-2020

Fantastisch,we hebben er van genoten.

Vriendelijk onthaal in het nederlands. Van uit de camping mooie wandelingen gemaakt. Een klein ongemak ( zelf veroorzaakt) gemeld op de receptie, ze zijn het vlug komen herstellen. In de staancaravan was alles aanwezig.Mooi buiten zwembad. Goed verzorgt sanitair.
    De camping en de staancaravan zijn goed onderhouden. Het was een meevaller, voor her haling vat baar, we komen zeker terug.

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in december 2019

• 2019
    4C04-11-2019

Sfeer, gezelligheid en onderhoud caravans zijn weg

Na 20 jaar altijd het Allerheiligen verlof door te brengen op de camping hebben we grote twijfels of er nog jaren gaan volgen. De verloedering slaat keihard toe. De staan caravans zijn aan een grote onderhoudsbeurt nodig. Er word altijd aangekaart wat er stuk is en of er iets niet is. Spijtig word er niets ondernomen. Na 2 jaar op rij dezelfde caravan gehad te hebben bleek de douche deur nog altijd niet in orde, een keukenkast hing er helemaal uit en los en zoveel meer. Er word zelfs niet meer deftig gepoetst als je aankomt. De caravans zijn gewoonweg smerig. Nu hebben we al 2 jaar op rij altijd moeten poetsen voor we ons onderkomen er in nemen. Vind toch dat dit niet kan, je betaalt tenslotte 70 euro per nacht. Op een groepskorting mag je ook al niet meer rekenen ook al bestaat je groep tussen de 80 a 100 personen. Er zijn nieuwe eigenaren de dochters en vrouw van de vorige eigenaar spijtig dat hun respect naar de gasten ver zoek is.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in november 2019

• 9Mila06-09-2019

Fuussekaul, een memorabel weekendje!

Fuussekaul, een memorabel weekendje met de beste vriendinnen. Tijd om het nog eens over te doen! Camping Fuussekaul is gelegen in een prachtig gebied in Luxemburg waar je fantastische wandelingen kunt maken in een ongerept en wonderlijk natuurpark. Aan de receptie gekomen werden we gelijk verwelkomt door een spontane, breed glimlachende dame die ons alle nodige informatie gaf over ons verblijf en ons de sleutel van onze luxe stacaravan overhandigde. En wat een caravan zeg! Aan echt alles was gedacht om ons verblijf zo relaxed mogelijk te maken. Een grote gezellige zithoek met TV, een lange tafel om samen gezellig te ontbijten, een volledig uitgeruste keuken met alles erop en eraan en bijzonder nette en moderne badkamers met superdouche. Er zijn ook tal van activiteiten te doen, zeker voor de kinderen, die kunnen op een zalige “tractor-trein” wippen (hebben we stiekem ook zelf gedaan) en een enthousiast animatieteam staat hen bij. Ons

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 8Jolanda25-08-2019

Geweldig!

Wij zijn hier van 10-24/8 geweest in een huuraccommodatie. Wij zaten vooraan in het deel waar ook de binnenspeeltuin is en het meeste wordt georganiseerd door de animatie. Wij hebben het erg leuk gehad, is veel te doen op de camping en het animatie team is enthousiast. Traktor met Leo was natuurlijk elke dag een feest!
    Wij hadden een H model gehuurd maar deze zijn erg slecht/oud. Uiteindelijk zijn wij verhuisd naar een Q model en deze zijn prima en staan erg gezellig. Wij hebben het erg leuk gehad. Zwembad is niet heel groot maar groot genoeg voor de periode dat wij er waren. Wij komen hier vast nog eens terug!

• 9Staat v/h sanitair

• 8Marco17-08-2019

Voor herhaling vatbaar

Echte familie camping, sanitair is verouderd

• 5Staat v/h sanitair

• 3Haans14-08-2019

Niet meer

Vergeleken met het vorig jaar is deze camping hard achteruit gegaan, wc,s erg vies douche kapot douchekoppen kapot. Tot laat harde muziek. Bij aankomst moesten we eigelijk ineens 70 euro extra betalen let hier voor op jammer wij komen niet meer terug

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

• 6Kjeld Aarts10-08-2019

Nooit meer

Het is een grote camping die ideaal is voor kleine kinderen. De camping is wel erg volks en daar moet je van houden. Zwembad is veel te klein, op warme dagen schouder aan schouder in het zwembad. De terrassen van de sta caravans zijn erg open en wij waren blij dat we windscherm bij ons hadden voor beetje privacy. Het restaurant op het park is goed en niet duur. Stacaravans was ruim maar vergt nog wel wat onderhoud. Helaas hadden wij ook wel last van vaste camping bewoners die tot diep in de nacht muziek draaiden en luid zongen.

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Marloes10-08-2019

Geweldige vakantie gehad!

Geweldige camping voor jonge kinderen. Wij stonden op een veldje met eigen tent en sommige plaatsen waren wat klein, maar we hebben er ons prima mee gered. De douche was idd een enkele keer koud, maar was binnen een dag opgelost. Sanitair wordt goed schoon gemaakt, maar zij zijn niet verantwoordelijk voor de troep en haren die campinggasten achterlaten. Daar is niet tegen schoon te maken. Enige minpuntje is de waterdruk bij sanitairgebouw 3. Animatie is geweldig, de trekkers de grote hit en ook de excursies zijn mooi en kosten niet veel. Er zijn genoeg leuke speeltuinen. Het zwembad is idd aan de kleine kant, maar onze kids hebben zich er prima in vermaakt en wilden het liefst elke dag zwemmen! Onze kinderen willen het liefst volgend jaar weer terug!

• 7Staat v/h sanitair

• 6Hiemstra09-08-2019

Nooit weer.

Wij zaten aan de andere kant vd weg in een stacaravan. We vinden de caravans erg dicht opelkaar staan op een weinig sfeervol terrein. Caravan zelf matig. Animatie prima. Zwembad te klein. Mooi stuwmeer in de buurt (15 minuten rijden). Voor ons helaas niet weer.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

45 tips over Camping Fuussekaul

• Drenth, 07-08-2013

Bastogne in Belgie, het oorlogsmuseum is nu in aanbouw maar volgend jaar klaar.

• Familie Dirven, 04-08-2012

We hebben veel stadjes en dorpjes bekeken met vele kastelen en leuke gezellige terrasjes. We in een stoeltjeslift gezeten in Vianden erg aan te raden. Er werden in Vianden in de tijd dat wij er waren ridderfeesten georganiseerd.

• yze, 20-07-2013

Rij naar de regio Klein Zwitserland en dan met name het Müllertal om de werkelijk schitterende natuur en watervallen mee te maken. Bezoek ook een van de (gras)stranden aan de diverse meren. Vermijd de regio ten noorden van het meer ten noorden van het park; is ronduit saai. Voor inkopen ga naar Pommerloch waar een groot koopwarencentrum staat (15 min rijden). Neem ALTIJD de tunnel onder de weg door. De weg zelf die het park splitst is voor Luxemburgers een racetrack.

36 vragen over Camping Fuussekaul

• janna, 10-10-2018

stroom

heeft iemand ervaring hoe veel geld je ongeveer kwijt bent aan stroom 16 ampere voor ongeveer twee weken ????

• Melissa, 05-01-2017

Staat van de camping

Hallo,

Wij zijn van plan om te reserveren voor de maand augustus. Alle reacties zijn wisselend en ook niet allemaal van het afgelopen jaar. Hoe is de staat en hygiëne van de camping nu?

mikekessler, 26-05-2017

Wij zijn er afgelopen jaar geweest. Toen we aan kwamen oogde het huisje schoon maar hebben het nog ff snel afgedaan, niets schokkends gevonden. Ook op de rest van de camping was alles schoon. Het enige wat soms vervelend was is dat er vaak langpoot muggen in het huisje zitten, maar ja het ligt dan ook in de natuur en 'n keer met een krant om je heen slaan doet wonderen haha.

• bianca nanninga, 25-07-2016

beddengoed

hoi ik heb voor aanstaande vrijdag een 3 kamer stacaravan gehuurd op de camping , maar zit er beddengoed bij de accomodatie?

Camping Fuussekaul info

• Aantal sterrenstersterstersterster