Camping Fuussekaul

Met jonge kinderen

Geweldige vakantie!

Willem
24-9-2018

Laat ik voorop stellen dat ik al die negatieve reacties van eerder totaal niet begrijp en ook totaal niet ervaren heb.

Wij hadden een stacaravan gehuurd. Deze was oud maar netjes. Rondom de caravan was niet al te veel ruimte, maar het is ook een stacaravan en geen privé villa. De animatie was geweldig voor onze kinderen. Ze maakten er veel werk van en dat werd zeker gewaardeerd. De voorzieningen voor de kinderen zijn goed. Mooie speeltuinen, binnen en buiten, en er zijn voldoende speelplekken. De receptie hebben wij als behulpzaam en goed geïnformeerd ervaren. Al met al een geweldige vakantie en wij komen graag nog eens terug. Wellicht volgend jaar al!

Klachten? Integendeel :)

Martin en Karin
10-9-2018

Als 1e opmerken: wij verbleven in een CL-caravan, onze complimenten zo schoon en netjes als deze was. Als gezin hebben wij een goede vakantie gehad, mede dankzij de activiteiten die werden georganiseerd. 2x per dag rondje(s) met de tractor en aansluitend animatie is een succes. De aanwezigheid van het speelparadijs (als het bijv regent) is ook top.

Als 2e opmerken: tjonge jonge wat een zure reacties hier. Volgens ons zijn de meeste reacties zwaar overtrokken. De animatie deed het gewoon heel leuk. En wat een geklaag over een dode muis op het terras (?!?!) of een DVD-speler die het niet doet. Die van ons deed het ook niet, genoeg alternatieven, lekker buiten spelen. Ook wij hadden een bed dat niet optimaal was (ook een kuil), dus even langs de technische dienst die vervolgens binnen een uur keurig een plank installeerden.

Gedrag roept gedrag op, regelmatig bij de receptie aanschouwd hoe overige bezoekers zaten te klagen.

Voor de 4e keer op deze camping gestaan in caravan type N . Keurig nette caravan prima bedden en heerlijke douche. De animatie was weer super, zelfs voor onze 10,14,15,16,17 jarige .bubble ball ,boogschieten,kanoën, klimpark, mountainbiken en natuurlijk de trampoline, midgetgolf , zwembad en de bingo. De tractor blijft gewoon gezellig en tijdens mijn verjaardag werd ik voor het eerst door 4 tractoren vol mensen toegezongen.Wat een verrassing! Onze dagelijkseboodschapjes deden we dit jaar bij de compleet nieuwe winkel/benzinestation. Ruime keus en elke dag verse broodjes. Bij aanvang ook daar gegeten heerlijke snitsel en pasta en zeker niet duur. Verder is de camping een prima uitvalsbasis voor diverse uitstapjes je stapt naast de camping zo op de bus.(super voordelig) er zijn diverse kastelen en wandelroutes in de buurt. (Bij de receptie hebben ze volop tips) En vergeet vooral niet om het Heischter bier te proeven!!

Vrij Uit

Er was weinig goeds op deze camping, met enige regelmaat deed de douche het niet stond je onder een koude douche. Wanneer je dit op receptie melde dan werd je door (ik vermoed de beheerders oid) aangekeken maar verder geloof je toch niet.

Het gevoel niet serieus te worden genomen als gast was zeer merkbaar.

Denk dat deze camping nog veel kan verbeteren als de eigenaar/beheerders dit ook willen inzien. de recensies hier op zoover liegen er niet om en zijn ook tevens onze ervaring.

Deze camping nooit weer.

Miranda Oolderink
27-8-2018

Wij hebben met onze dochters een GlamLodge gehuurd via een touroperator. Dit was goed geregeld. Mooie nette tent.

Maar de camping was voor de kinderen met de traktoren opgehaald worden erg leuk. Goed geregeld maar het sanitair nr 3 was ronduit vies, oud, weinig schoongemaakt. Drollen lagen op de grond. Handzeep heel vaak leeg. Wc papier op, kranen lekken. Douches heel wisselend. Al eerder klacht ingediend over het schoonmaken maar werd niks mee gedaan. Deze camping nóóit weer. Wel veel mooie dingen gezien en gedaan. Luxemburg vonden wij prachtig.

Twee jaar geleden ook op deze camping geweest, toen in een safaritent, nu in een stacaravan type F. We hebben wederom genoten van het geweldige animatieteam. Wat een enthousiasme en er wordt voor ieder wat wils georganiseerd, maar meest gericht op gezinnen met kinderen in de leeftijd t/m 10 jaar.

De stacaravan was dik in orde, genoeg ruimte en direct aan de grote speeltuin gelegen.

Mensen die zeuren over te weinig privacy en dat de camping niet geschikt is voor tieners/pubers hebben zich gewoonweg niet goed ingelezen.

Het zwembad is inderdaad aan de kleine kant, maar we hebben begrepen dat de planning is dat er achterop de camping een nieuw, groot zwembad komt.

Wij kijken volgend jaar verder omdat we er nu 2x zijn geweest, maar zullen deze camping zeker aanraden aan gezinnen met jonge kids.

Eens maar nooit meer

Diane
17-8-2018

Op zich een prima camping, maar niet voor ons. Een te massale camping, die erg gericht is op jonge kinderen onder de 10 jaar. Wat ons het meest tegenviel was de plek van de stacaravans. Wij hadden stacaravan type N: Totaal geen privacy en uitkijkend op 5 auto's. Stacaravan was wel schoon.

Ook werd er traag gereageerd op opmerkingen van onze kant. Zo hadden wij een kapotte gaspit, dode muis voor het terras en een wespenplaag. Bij de receptie aangegeven en zij zeiden dat de volgende dag hier iets aan gedaan zou worden. Dit gebeurde niet en pas bij herhaling werd er actie ondernomen.

De eerste dag hebben wij een snack gehaald op de camping. Ik zeg niet snel dat iets niet lekker is, maar dit was gewoon niet goed. Patat slap, frikandellen taai. En wel de hoofdprijs betalen.

Gewoon niet doen!

Bas
17-8-2018

Wij waren met onze tent bij Fussekaul, en blij dat we een mooie comfort plek met uitzicht op de speeltuin hadden, volgens plattegrond. In de praktijk bleek de plek (net als de hele camping) bezaaid met steentjes, die we natuurlijk door ons zeil heen voelden. Wie verzint dat?! Het uitzicht op de speelplaats is ons ontnomen door een grote partytent, die de hele week buiten gebruik was, behalve door kinderen die er herrie in konden maken. Privé sanitair vrij goed, er wordt niet gepoetst tussendoor.

Qua volk op de camping; onze dochter van 4(!) bedreigd in de speeltuin met ‘uitkleden of een bloedneus’, onze zoon van 2 is nachterna gezeten door een groep van een jaar of 6 en in beide gevallen geen ouders te bekennen.

Zwembad is ijskoud en ronduit smerig, friet bevatte compleet verkoolde zwarte stukken en chagrijnig personeel. Restaurant wel goed. Activiteiten genoeg, maar gezellig is het nooit met stagiairs die er geen zin in hebben.

Een tegenvaller...

Familie
16-8-2018

De camping is groot en sfeerloos. We huurden een stacaravan, op 3 meter voor en achter ons stond ook een caravan waardoor we alleen maar de gordijnen dicht konden houden omdat je elkaar zo zag zitten. Je had 0,0 privacy, alles stond vreselijk dicht op elkaar.

Het was heel de week 30+ graden en het zwembad was maar heel klein, het was veel te druk! Er omheen was steen dus je kon ook niet lekker liggen.

De tractoren die de kids 2 x per dag kwamen halen waren erg leuk, je moet er wel van houden...

Auto's rijden erg hard op de camping.

In de buurt is veel te doen. Supermarkt+ winkelcentrum in pommeloch op 20 min rijden. Bij tankstation aan overkant zit ook een supermarktje bij maar is erg duur.

Je moet er zelf wat van maken natuurlijk en dat hebben we ook gedaan maar we komen hier zeker niet meer terug!

Voor ons nooit meer!

Maaike
14-8-2018

Wij hebben met 2 kids (4&6) 10 nachten in de luxe en grootste stacaravan geslapen. Camping viel tegen. Vanaf dag 1 aangegeven dat de DVD speler het niet deed en dat het bed niet goed was, op dag 2, 3, en 4 wederom terug geweest omdat er geen technische staf langs was geweest terwijl dit wel beloofd was.... eenmaal de technische man over de vloer kon hij alleen maar lachend zeggen dat hij niets aan het bed kon doen ( lees: 2 matrassen met kuilen en een bedombouw die bij elke beweging veel herrie maakte), gevolg: slecht slapen en gebroken je bed uit komen, en dat terwijl je in de nieuwste, grootste en duurste caravan zit.... ( rest van de caravan was overigens wel in orde en netjes). Verder heeft het ons erg verbaasd dat er wordt rond gereden met meerdere tractoren over de camping ( als Fun rondje voor de kids) maar ook met grote onderhouds tractoren met aanhangers... door personeel en gasten wordt veel te hard gereden en niets aan gedaan

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Fuussekaul in Heiderscheid, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Fuussekaul zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.