Camping Fuussekaul

7,6

492 reviews over Camping Fuussekaul in het Nederlands

éenmalig

Esther, 22-5-2018

Wij hebben een rustige week gehad. Voor pubers is in onze ogen deze camping niet de place to be. Voor de kleinere kinderen werden dingen georganiseerd en die werden 2x per dag opgehaald met een tractor.

De bistro werd nog volop verbouwd en het restaurant was niet open. Gelukkig konden we wel wat halen bij het tankstation, langs de weg.

Erg veel vaste plaatsen en die mensen waren er niet tot weinig, erg rustig op de camping dus.

Sanitair rook vies.

Bij aankomst kregen wij weinig tot geen info over de camping en die hebben wij zelf moeten zoeken, de speelhal bleek aan de andere kant van de weg te zitten bijvoorbeeld. het zwembad was nog dicht.

Ze waren de camping zomerproof aan het maken, met o.a. het plaatsen van nwe stacaravans.

Ondanks dat wij lekker uitgerust zijn, zullen wij hier niet meer terug komen. 1 ster te veel in onze ogen

Geweldig met kinderen

An, 5-5-2018

Wij verbleven in een luxechalet. Was echt top! Heel ruim, praktisch en schoon. Enkel een vaatwasmachine ontbrak nog 🙂

Leuke animatie voor de kinderen, de tractorrit met Leo is het hoogtepunt van de dag. Van hieruit kun je alles bezichtigen in Luxemburg, kastelen, mooie stadjes, prachtige natuur. Het Knauf shoppingcenter op een 15 min rijden is geweldig, bij een dagje slecht weer vul je hier gerust een leuke shoppingdag. Men is druk in de weer om de camping klaar te stomen voor het zomerseizoen. Wij komen zeker terug!

Schoon appartement

Janet, 8-11-2017

2 nachten in een mooi schoon appartement geslapen. Jammer dat er niet vermeld is dat het naast de Bistro ligt. Lang rumoerig s’avonds en ze staan te roken voor ons raam, dus dat moest dicht. Het restaurant (was leeg)en de snackbar waren gesloten, terwijl de site gewoon vermeld dat ze open zijn! De Bistro ziet er niet gezellig uit met die felle TL lampen, toch besloten om dan daar maar te gaan eten, het eten was gelukkig prima in orde.

Nog een rondje over de camping gelopen, veel vergane glorie.

Zeer gezellig

Fam. Koopman, 26-9-2017

Leuke kindvriendelijke camping.

Ieder avond komen er diverse tractors langs om de kinderen op te halen om naar de kinderdisco te gaan. Daar weet het animatie team ook iedere keer weer een feestje van te maken. Helaas begrijpen veel ouders niet dat de kinderen liever in de tractor zitten dan erachteraan te lopen. Gelukkig speelde de medewerkers daar goed op in.

Sanitair is heel wisselend, maar wel allemaal schoon en onderhouden. Het kindersanitair is ook echt op kinderen afgestemd door het in jungle stijl te maken.

Er word ook genoeg georganiseerd dat je je geen dag hoef te vervelen. Het buitenbad is niet groot. Maar goed genoeg voor kinderen

Erg leuk!

Fam A, 9-9-2017

Per toeval hier terecht gekomen, erg naar ons zin gehad! Erg leuk om savonds met de trekkers te worden opgehaald, veel kosteloze activiteiten. Leuk animatieteam! Enige tip, savonds ook een schoonmaakploeg inzetten, en reparaties uitvoeren met name op de kinder toilet zaten scherpe randjes aan de wc rol houder

Leuke camping!

Familie, 23-8-2017

Mooie omgeving voldoende te zien en te doen! Enthousiast animatie team.

De camping is gezellig, netjes, schoon en ruim opgezet. Wij waren er in juni, in het voorseizoen. Daardoor was het vrij rustig op de camping. We vonden de kantine erg gezellig en tijdens onze week was er de voetbalwedstrijd Nederland-Luxemburg die door Nederlanders, Luxemburgers en andere gasten werd bekeken. Erg gezellig. Van het restaurant hebben wij geen gebruik gemaakt, maar als we de volgende keer komen, gaan we dat waarschijnlijk wel doen. Leo en zijn team hebben ons een zeer warm bad gegeven. Vol enthousiasme werd ons verteld waar er mooie bezienswaardigheden waren, hoe we met het ov konden reizen en waar we zeker eens heen moesten. Dit alles heeft ervoor gezorgd dat we een heerlijke week in dit prachtige land, waar het leven zo rustig lijkt, hebben gehad. In het hoogseizoen is er veel gezelligs te doen op de camping, getuige de leuke foto's die we te zien kregen en de mooie verhalen die Leo ons vertelde. Ja, een dikke JA; we komen HEEL GRAAG weer eens terug. Dank voor de heerlijke tijd!

Leuke camping!

S, 16-8-2017

Overzichtelijke gezellige camping. Jammer dat de auto voor de tent moet worden geparkeerd. En dat 2 van de 4 trampolines stuk zijn. Schoonmaak van sanitair is matig. Animatie super! Omgeving is prachtig.

Super fantastische glamping

Angelica kuzma, 13-8-2017

Een dikke 10 voor alle mensen die daar werken we hebben er 10 fantastische dagen beleefd .

Voor de kinderen is het echt een geweldige camping met als hoogtepunt de trekkers die die 2 keer per dag de camping opkwamen rijden om de kinderen op te halen voor de animatie.

We komen er zeker nog eens terug

leuke camping, gastvrij

kim, 9-8-2017

Wat een gastvrije mensen bij de receptie! Willen je graag een topvakantie bezorgen. Veel speeltuinen over de camping verspreid. Sanitair schoon. Veel te doen in de omgeving. Supermarkt, campingwinkel, indoorspeeltuin bij elkaar in een ruimte te vinden, waar ouders ook nog even kunnen zitten en gratis wifi is. Zwembad wat klein, maar netjes.

We hebben een aantal aanbieders voor Fuussekaul voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Fuussekaul in Heiderscheid, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Fuussekaul zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Fuussekaul scoort een 7.56 uit 10 op basis van 497 reviews.