Camping Fuussekaul

510 reviews over Camping Fuussekaul in het Nederlands

Gewoon niet doen!

Bas
17-8-2018

Wij waren met onze tent bij Fussekaul, en blij dat we een mooie comfort plek met uitzicht op de speeltuin hadden, volgens plattegrond. In de praktijk bleek de plek (net als de hele camping) bezaaid met steentjes, die we natuurlijk door ons zeil heen voelden. Wie verzint dat?! Het uitzicht op de speelplaats is ons ontnomen door een grote partytent, die de hele week buiten gebruik was, behalve door kinderen die er herrie in konden maken. Privé sanitair vrij goed, er wordt niet gepoetst tussendoor.

Qua volk op de camping; onze dochter van 4(!) bedreigd in de speeltuin met ‘uitkleden of een bloedneus’, onze zoon van 2 is nachterna gezeten door een groep van een jaar of 6 en in beide gevallen geen ouders te bekennen.

Zwembad is ijskoud en ronduit smerig, friet bevatte compleet verkoolde zwarte stukken en chagrijnig personeel. Restaurant wel goed. Activiteiten genoeg, maar gezellig is het nooit met stagiairs die er geen zin in hebben.

Een tegenvaller...

Familie
16-8-2018

De camping is groot en sfeerloos. We huurden een stacaravan, op 3 meter voor en achter ons stond ook een caravan waardoor we alleen maar de gordijnen dicht konden houden omdat je elkaar zo zag zitten. Je had 0,0 privacy, alles stond vreselijk dicht op elkaar.

Het was heel de week 30+ graden en het zwembad was maar heel klein, het was veel te druk! Er omheen was steen dus je kon ook niet lekker liggen.

De tractoren die de kids 2 x per dag kwamen halen waren erg leuk, je moet er wel van houden...

Auto's rijden erg hard op de camping.

In de buurt is veel te doen. Supermarkt+ winkelcentrum in pommeloch op 20 min rijden. Bij tankstation aan overkant zit ook een supermarktje bij maar is erg duur.

Je moet er zelf wat van maken natuurlijk en dat hebben we ook gedaan maar we komen hier zeker niet meer terug!

Voor ons nooit meer!

Maaike
14-8-2018

Wij hebben met 2 kids (4&6) 10 nachten in de luxe en grootste stacaravan geslapen. Camping viel tegen. Vanaf dag 1 aangegeven dat de DVD speler het niet deed en dat het bed niet goed was, op dag 2, 3, en 4 wederom terug geweest omdat er geen technische staf langs was geweest terwijl dit wel beloofd was.... eenmaal de technische man over de vloer kon hij alleen maar lachend zeggen dat hij niets aan het bed kon doen ( lees: 2 matrassen met kuilen en een bedombouw die bij elke beweging veel herrie maakte), gevolg: slecht slapen en gebroken je bed uit komen, en dat terwijl je in de nieuwste, grootste en duurste caravan zit.... ( rest van de caravan was overigens wel in orde en netjes). Verder heeft het ons erg verbaasd dat er wordt rond gereden met meerdere tractoren over de camping ( als Fun rondje voor de kids) maar ook met grote onderhouds tractoren met aanhangers... door personeel en gasten wordt veel te hard gereden en niets aan gedaan

Vrij Uit

Leuke caming voor kleine kinderen

Marieke
13-8-2018

Dit was onze eerste keer camping en al met al hebben we het naar ons zin gehad. Vooral omdat de 2 jongens van 3 en 5 jr het geweldig vonden. Het is een ruime camping met verschillende faciliteiten. De camping is op (kleine) kinderen gericht en dat is ook waarom we voor deze camping hebben gekozen.

We logeerden in een N stacaravan. Er waren wat kleine gebreken: scheve keukenkastdeurtjes, strip van wastafel liet los, vieze matras (omgedraaid). Het keukengerei is 'compleet', de kwaliteit laat te wensen over (tip: neem een extra koekenpan of wok mee!). De caravan was redelijk schoon, maar de luxaflex aan het keukenraam erg vies.

Wat mijerg stoorde was de keuze van het animatieteam om het lied 'Cell Block Tango' met bijbehorende nepgeweren en uitgebeelde moordscenes uit te voeren terwijl 75% van het publiek jonger was dan 12 jaar. Ook zijn sommige houten speeltoestellen zwaar aan vervanging toe (rotte/ splinterende plekken)!

Uitstekend

Anoniem
10-8-2018

Echt een super camping voor een leuke vakantie met de kids, ze hebben het super naar hun zin gehad

Ups & downs

Kaylee
8-8-2018

Minpunten Camping fuussekaul

-Chaotische animatie. (Hoogseizoen)

-prullenbak in gezamenlijke ruimtes van de de sanitaire gebouwen, niet aanwezig.

-Iets om handen te drogen + luchtverfrisser in toilet gebouwen, niet aanwezig.

- Wegmarkering op de drempels ontbreekt.

- bewegwijzering receptie-zwembad-miljeustraat niet aanwezig.

- Website update nodig.

- snackbar prijzig - beperkt aanbod.

- enkel 1 van de 2 zwembaden te bereiken voor campinggasten, buiten het naturistendeel.

- weinig verlichting op de camping.

- frequenter schoonmaak van de toiletgebouwen = niet overbodig.

Pluspunten:

Minidisco.

Trampoline's.

Vele speeltuinen.

Indoor spelen.

Leuke vakantie. Maar eenmalig.

Natascha
1-8-2018

Over het algemeen zijn we tevreden maar we hebben ook minpunten.

- Animatie was erg leuk georganiseerd en de begeleiders waren heel enthousiast. Onze kinderen van 8 en 9 waren er wel al te oud voor. Het was vooral op jonge kindjes gericht.

- de stacaravan (K202) zou een goed uitgeruste keuken hebben, maar die hebben wij niet kunnen ontdekken. Geen magnetron, geen maatbeker, pannen die nodig aan vervanging toe zijn etc. De caravan was van 2005 en dat kon je merken ook. Alles was oud. De caravan was overigens wel brandschoon. Voor de caravan was er geen mogelijkheid tot in de schaduw zitten en met 35 graden was dat behoorlijk afzien.

- we hadden onze hond bij ons en daar moesten we €3 per nacht voor betalen. Waarom? Geen idee. Er zijn totaal geen faciliteiten op het park voor honden.

- we wilden uit eten bij het restaurant, maar werden zo onbeschoft behandeld dat we weer zijn vertrokken.

- zwembad is prima met heerlijke ligweide

Er is wat werk te doen, maar kan best leuk zijn.

Fam. Kamp
30-7-2018

Ongeïnteresseerde receptioniste bij aankomst. Onze eerste stacaravan had een verrotte vloer, wij kregen toen wel gelijk een andere welke beter was. De animatie was leuk voor onze kinderen (4 en 6), maar ook deze zouden de puntjes wat beter op de i moeten zetten. Wij werden door een jongetje aangesproken die vroeg waar zijn papa en mama waren. Ze bleken met de tractor mee gekomen te zijn, maar die reed niet terug. Ook de dames van de animatie waren al weg, dus stonden die 2 jongetjes daar alleen (de locatie was aan de andere kant van de drukke weg). Gelukkig hadden ze hun kaart om die de camping verstrekt aan de kinderen waarmee ze stempeltjes kunnen sparen voor een presentje. Hier stond ook hun naam en plaatsnr ingevuld, dus zijn we samen teruggelopen naar hun mama. Maar dat kan natuurlijk niet, 2 kindjes die onbeheert achterblijven. Verdr waren de vermelde snackbar en supermarkt er niet (wel een beperkte pompshop zo'n 200 mtr verder)

Aanrader voor jonge gezinnen

Annelien
27-7-2018

Ik plaats nooit reviews, maar deze camping verdient een dikke plus! Ook gaan we nooit vaker naar dezelfde camping, maar hier zijn we voor de derde keer. De mensen die de camping leiden doen dat zichtbaar met veel passie en plezier. Eigenlijk is elke dag een klein feestje. Het sanitair voor kleine kinderen is super. Thuis willen ze niet onder de douche en hier vragen ze erom. Entertainment voor de kinderen is top. Vooral de tractoren over het terrein naar de minidisco is een hit. Jarige kindjes worden leuk in het zonnetje gezet. Wij zijn eigenlijk helemaal niet zo van de drukte en onze zoon kan zelfs niet goed tegen lawaai en prikkels, maar hij geniet ook zichtbaar. De camping is levendig, maar niet lawaaierig. Perfect voor jonge gezinnen.

Geschikt maar niet bij de tijd

A de Jong
25-7-2018

Niet voor tieners geschikt wel kinderen tot 10 jaar. Wifi kost 4 95 euro per dag douchen 1euro per keer (2minuten)verstrekte info echt onvoldoende en/of gedateerd. Zwembad klein en standaard tv ontvangst matig zeer grote campibg vrij toegankelijk (geen slagbomen of controle )brasserie vooral pizza bovendien prijzig! Blijf je langer dan een paar dagen...supermarkten tussrn ettelbruck en diekirch die in Heiderscheid dorp beperkt en duur.sanitair camping prima

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Fuussekaul in Heiderscheid, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Fuussekaul zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Fuussekaul scoort een 7.48 uit 10 op basis van 508 reviews.