Hotel Reiff

LuxemburgDiekirchFischbach-lès-Clervaux

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Reiff voor je op een rij gezet:

8.5FantastischScore uit 13 reviews
+13/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.5FantastischScore uit 13 reviews

Meer hotel infoTonen op kaart

13 Reviews over Reiff

• 9Benji20-10-2018

Supper plaats

Leuk gezellig hotel die alles voor u doen

• 8Boukje15-11-2015

Heerlijk schoon en mooi uitzicht

Mooi hotel met prachtig uitzicht. Wij hadden een ruime kamer met een ruime badkamer en balkon. Dit is echt een aanrader, wij waren er in de winter en we kunnen ons voorstellen dat je hier in de zomer heerlijk op het terras kan vertoeven. Het hotel heeft o.a. een kegelbaan in de kelder die je voor een klein prijsje kan huren. Personeel spreekt nederlands maar vonden wij niet altijd vriendelijk. Voor een kleine hap rond het tijdstip van dineren voelde wij ons niet erg welkom. Maar ondanks alles een mooie omgeving, fijn ontbijt en prettige kamer.

• 8contact_3106-11-2015

Gemiddeld *** hotel uitstekend voor wie rust wil

Hotel Reiff ligt in de prachtige natuur van Luxemburg en wie een kamer met balkon heeft heeft geen last van de drukke baan aan de voorkant. Het uitzicht is fenomenaal maar wie een uitstapje wil doen met ver rijden. Het hotel ligt heel afgelegen en wie buiten het hotel wil eten moet al snel enkele dorpjes verder rijden. Zeer mooie en propere kamer, het ontbijt is goed maar niet zoals is een groot hotel. Wel lekker op aanvraag gemaakte eitjes en zeer goede service!

• 9maxvw30-10-2015

Super!

Super hotel! Mooie en super schone kamers (fijne bedden, prachtige badkamer). Lekker en uitgebreid ontbijt, met verschillende soorten broodjes, jam, vleeswaren etc. Ook was de wifi verbinding goed!

• 10Toon25-09-2014

Klasse hotel

Is een tof hotel, met een uitmundende service, lekker eten, waarvan het restaurant een adembenemend uitzicht biedt!

• 8W.F. de Vries15-07-2014

Prachtig uitzicht! Goede kamer, goed ontbijt.

Prachtig uitzicht vanuit het restaurant. Onze kamer was ruim met goede bedden en een ruime badkamer met bad. We hadden een kamer met terras (20m2) met uitzicht over de heuvels. Het ontbijt was goed met lekkere verse broodjes en verse fruitsalade.

• 10Familie Hovens17-09-2013

Heerlijk hotel, zeker de moeite waard!

We zijn in september 2013 bij hotel Reiff 3 nachten blijven slapen in kamer 5. Wij zijn hierover super tevreden. De hotelkamer had een terras met een mooi uitzicht over de bossen van Luxemburg. Je ziet ook een 3 tal windmolens op flinke afstand maar dat maakt de omgeving niet minder mooi. De kamer is erg ruim en het bed ligt goed, niet te zacht, niet te hard. Kussens konden iets beter, maar men heeft standaard extra kussens liggen. Kamers waren goed schoongemaakt en op de televisie heb je de beschikking over 100 zenders met oa. BVN en alle Nederlandse RTL zenders en vele Duitse, Franse en andere zenders. Het hotel ligt aan de E421, een doorgaande provinciale weg van St. Vith naar Luxemburg. Dit is een drukke weg, maar 's avonds vrijwel uitgestorven. Je hebt er in onze ogen dus weinig last van. De paar auto's die langskomen, willen tijdens de rustige momenten wel soms flink wat gas geven maar dat heb je in Nederland ook. Wij hebben met open raam geslapen en dus heerlijk geslapen.

• 4Jeroen van Rossum09-06-2013

Herrie!!

Hotel zelf (kamers, personeel, ontbijt) is prima. Maar het ligt langs een drukke weg en een kamer aan de voorkant is dus de hele nacht genieten van voorbij razende vrachtwagens. Onder in het hotel is een cafe met terras en ik lag dus tot een uur of twaalf ook te genieten van weinig sociale en hard pratende cafégangers. Kortom: zoek je een rustige avond of nacht, dan moet je niet hier zijn.

• 10harold verberk14-02-2013

Heerlijk ontspannen vakantieplek, zoek je de rust?

Heel mooi familie hotel, iedereen maakt het je naar je zin. Geweldinge plek voor een ontspannen vakantie. Prachtige omgeving. Eten is echt een aanrader, je hoeft echt niet een ander restaurant te zoeken. Ontbijt ook erg goed en gevarieerd. Gezellig cafetje waar nog gerookt mag worden. Gluhwein wordt op verzoek speciaal voor je gemaakt! Kortom een aanrader voor iedereen die geniet van rust en lekker eten!

• 9Anja31-07-2010

de kamer was een grote verrassing

De kamer die wij kregen was groot en prachtig opgeknapt de badkamer zo groot en schoon, kortom, geweldig. Het enige nadeel was dat de kamer aan de straatkant lag en omdat, vanwege de hoge temperaturen de ramen eigenlijk open moesten, er veel lawaai te horen was. Het uitzicht vanuit het restaurant was prachtig, het ontbijt (keurig geserveerd), en het diner erg lekker. Wij hebben genoten

Hotel Reiff info

Building information