Fischbach-lès-Clervaux

We hebben een aantal aanbieders voor Fischbach-lès-Clervaux voor je op een rij gezet:

vakantie Fischbach-lès-Clervaux

Reviews over Fischbach-lès-Clervaux

Supper plaats

Benji,
    20-10-2018

Leuk gezellig hotel die alles voor u doen

Gereisd alleenreizend in januari 2018

Heerlijk schoon en mooi uitzicht

Boukje,
    15-11-2015

Mooi hotel met prachtig uitzicht. Wij hadden een ruime kamer met een ruime badkamer en balkon. Dit is echt een aanrader, wij waren er in de winter en we kunnen ons voorstellen dat je hier in de zomer heerlijk op het terras kan vertoeven.

Het hotel heeft o.a. een kegelbaan in de kelder die je voor een klein prijsje kan huren. Personeel spreekt nederlands maar vonden wij niet altijd vriendelijk. Voor een kleine hap rond het tijdstip van dineren voelde wij ons niet erg welkom. Maar ondanks alles een mooie omgeving, fijn ontbijt en prettige kamer.

Gereisd met partner in november 2015

Gemiddeld *** hotel uitstekend voor wie rust wil

contact_31,
    6-11-2015

Hotel Reiff ligt in de prachtige natuur van Luxemburg en wie een kamer met balkon heeft heeft geen last van de drukke baan aan de voorkant. Het uitzicht is fenomenaal maar wie een uitstapje wil doen met ver rijden. Het hotel ligt heel afgelegen en wie buiten het hotel wil eten moet al snel enkele dorpjes verder rijden.

Zeer mooie en propere kamer, het ontbijt is goed maar niet zoals is een groot hotel. Wel lekker op aanvraag gemaakte eitjes en zeer goede service!

Gereisd met partner in november 2015

Super!

maxvw,
    30-10-2015

Super hotel! Mooie en super schone kamers (fijne bedden, prachtige badkamer). Lekker en uitgebreid ontbijt, met verschillende soorten broodjes, jam, vleeswaren etc. Ook was de wifi verbinding goed!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2015

Klasse hotel

Toon,
    25-9-2014

Is een tof hotel, met een uitmundende service, lekker eten, waarvan het restaurant een adembenemend uitzicht biedt!

Gereisd met partner in september 2014