Camping Ettelbruck

Kleine hotelsWeer vandaag1°-2°
Camping Ettelbruck
8,1

Laatste review

Verbleven hier eind september/ begin oktober 2018. Weinig gasten nog maar. Ondanks dat, bleef de klantvriendlijkheid uitstekend. Ook het sanitair, restaurant en broodservice bleven prima.

Het sanitair is echt super en schoon. Zelfs handdesinfectie bij verlaten van elke ruimte aanwezig.

Voor onverwachts bezoek(bleef niet slapen) hoefde niet betaald te worden.

Echt fijne camping.!!!!

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Speeltuin
Parkeren mogelijk

167 reviews over Camping Ettelbruck in het Nederlands

Zeer nette en schone camping

Conny,
5-10-2018

Voor onverwachts bezoek(bleef niet slapen) hoefde niet betaald te worden.

Echt fijne camping.!!!!

Een aanrader, mooie locatie .

Fam. J.J.Hensens,
31-8-2018

Leuke camping. Vriendelijke (nieuwe) beheerderspaar. Het e.a. is nog in ontwikkeling :toiletgroep, volleybal veldje etc. Super schoon.

Veel mooie wandelroutes vanaf de camping.

Restaurant met beperkt menu en de verhouding prijs/kwaliteit is stevig geprijsd.

Fijn verblijf gehad

Marije,
18-8-2018

Op de terugweg vanuit zuid-Frankrijk 2 nachten verbleven in een safaritent op deze centraal gelegen camping. De camping heeft meerdere speeltuintjes voor kinderen. Voor een langer verblijf zou ik een zwembad of waterspeelplaats voor kinderen wel missen. Het sanitair is schoon en geen gedoe met muntjes. De camping is recentelijk overgenomen door een jong, enthousiast stel die er alles aan doen om er een nog mooiere camping van te maken!

Theo,
16-8-2018

Fijne camping in een hele mooie omgeving.

Recent overgenomen door jongere mensen, die meer dan hun best doen. Zowel douches als toiletten zeer schoon. Zeker voor herhaling vatbaar.

Mooie omgeving als uitvalsbasis voor stedentrips. Camping zelf viel erg tegen. Weinig beschutting. Voorzieningen toereikend. Sfeerloos restaurant. Prima terassen in centrum.

Prima plek

kris,
3-8-2018

Op de terugweg 1 nachtje overnacht hier.

Mochten zelf een plekje kiezen en het was niet heel druk dus genoeg keuze.

Zeer mooi ruime plek gevonden. Wel wat ver ( heel ver ) lopen naar sanitair gebouw, maar daar kozen we zelf voor alhoewel deze ook wel wat onlogische plek heeft. we vonden sanitair niet heel schoon, vooral de heren-kant niet.

Restaurant smaakte goed, maar niet veel keuze en te druk terras voor wat ze aan konden.

Prima plek voor een nachtje maar zeker ook langer had gekund. Volgens mij redelijk wat te doen ook in omgeving.

Voor herhaling vatbaar

Johan en Janine,
1-7-2018

Camping Ettelbruck is een geweldige camping op loopafstand van het stadje Ettelbruck. Aardige beheerder Fabien die met veel enthousiasme sinds begin dit jaar de camping mag beheren. Mooi uitzicht op dal en vallei en schone toiletten en douches (voor de laatste overigens geen muntjes). Deze camping is centraal gelegen in het hart van Luxemburg en een prima uitvalsbasis om Luxemburg te verkennen. Ook zeker een aanrader is de stad Luxemburg. Het menu van het restaurant is klein maar erg goed en zeker betaalbaar. Kortom, deze camping is zeker een aanrader!

Dus gewoon fantastisch en zeker voor herhaling

Paula en Henk,
9-6-2018

Nieuwe beheerders noemi en fabien heel leuk ontvangen. Tot onze verbazing was de camping veranderd heel.mooi geworden ook veel schoner douches vrij en lekker warm lekker eten e gratis WiFi echt een aanbeveling

Schoon, mooi, ruim, prachtig uitzicht.

Prima uitvalsbasis voor wandelen, mountainbiken en racefiets. 30 km van Luxemburg en Vianden, bereikbaar met trein of bus.

Fietsroute naar het zuide, bijv. De groene weg en of richting Avignon.

Camping Ettelbruck, PR Abteilung , 29-5-2018
Thank very much for your review! We hope that you enjoyed your stay and would be pleased to welcome you soon again at Camping Ettelbruck!

nooit meer

ten Caat,
5-9-2017

Afgezien van de schitterende omgeving, viel deze camping ons om een aantal redenen erg tegen.

Het ontvangst was hartelijk, meteen werd ons een kopje koffie aangeboden.

We kregen de vrije keuze om een plekje uit te zoeken, toen we dit daarna keurig door wilden geven, bleek dit voor hen niet zozeer nodig, m.a.w. er was geen overzicht.

De plaatsen vonden wij te klein, te weinig privacy. Het douchesysteem vonden we niet handig, eerst kiezen, geld erin gooien en dan naar de douchecel lopen, terwijl de tijd al loopt.

Afval moet gescheiden worden, echter dit wordt bewaard in open bakken die onder de afwasgelegenheid stonden. Niet echt hygiènisch dus.

In de afgelopen jaren veel SVR-campings bezocht, maar we begrijpen niet goed waarom deze camping onder de SVR valt.

Wat voor ons de doorslag gaf om eerder onze vakantie af te breken, was het enorme verkeerslawaai beneden, een drukke verkeersader, op de camping duidelijk hoorbaar, zowel dag als nacht.

De eigenaren zie je na aanmelden vrijwel niet, te druk met het terras en de keuken.

Tot slot nog eens uitgerekend wat een overnachting voor 2 pers kost, rond de 30 euro, is gewoon teveel voor het gebodene!

Als laatste minpunt noemen we het gebruik van Wifi, slecht bereik en 2,50 euro betalen Per apparaat per dag.

ANWB camping

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ettelbruck in Ettelbrück, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ettelbruck zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.