Tijdelijk €25 aanbetaling

• 6.7Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

We hebben de beste aanbieders voor Camping Ettelbruck voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

179 Reviews over Ettelbruck

• 4nienzoover16-09-2022

opgelicht met de prijs

De camping leek ons prima voor doorreis naar Frankrijk. Toen we in de avond ( moe) aankwamen betaalden we 80 euro voor 1 nachtje staan met 1 caravan. Later ontdekten we dat er andere prijzen op de website stonden, we hebben ruim 30 euro teveel betaald, geld terug gevraagd, maar dat kon niet, ze zouden het teveel afgeschreven bedrag overmaken, maar dat is nooit gebeurd. Nooit weer dus!

• 7Staat v/h sanitair
  • 8Mieke Weeldenburg28-08-2022

Mooie verzorgde camping. Ruime standplaatsen. Het sanitair is schoon. Beheerder Fabian en zijn medewerksters zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Wij komen hier nu al enkele jaren op doorreis naar Frankrijk.

• 8Staat v/h sanitair
  • 8Leeuwtjes29-04-2022

Prima camping

Nette schone camping, vriendelijke eigenaar en personeel. Prima prijs kwaliteit verhouding

• 9Familie NL26-08-2021

Kindvriendelijke camping

Wij verbleven 4 nachten met onze caravan op deze kindvriendelijke camping. Centraal gelegen in Luxemburg, ruime plaatsen die je zelf kan uitzoeken, schoon sanitair en vriendelijke eigenaren. Geen zwembad, maar onze kinderen hebben zich uitstekend vermaakt met de speeltoestellen en op grasweides met andere kinderen.

• 9Astrid24-08-2021

Mooie nette camping

12 dagen op de camping gestaan. Ruime plaatsen met mooi uitzicht. Sanitair zeer schoon.Plek mag je zelf uitzoeken, hierdoor word er met de caravan of camper soms vrij hard een rondje gereden over de camping. Wel jammer dat grote campers overal mogen staan terwijl er grote camperplaatsen aanwezig zijn. Heel vervelend als campers met de rug voor het mooie uitzicht dan belemmeren.

• 7Misset24-08-2021

Mooie camping met campers pal voor je neus !!

Fijne omgeving, schone camping maar campers staan overal en ook vlak voor je neus terwijl er camper plaatsen zijn. Beheerder doet er niets aan!!!

• 5Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 7Helen05-07-2021

Fijne camping

We waren met onze caravan ruim twee weken te gast op camping Ettelbrück, en hadden een prachtige plek met leuk uitzicht op de heuvels. Schoon en compleet sanitair, en een eenvoudig maar goed restaurant. Leuk wandelgebied vanaf de camping, en met de auto dicht bij Klein Zwitserland (Müllerthal) voor prachtige wandelingen. Het centrum van Ettelbrück is te voet goed te belopen, maar hou er rekening mee dat je op de terugweg de heuvel weer op moet. Er is ook een bushalte voor de ingang van de camping. Fabien en Nathalie waren geweldige gastgevers: enorm vriendelijk, behulpzaam en betrokken! Al met al een camping om zeker terug te komen!

• 8Staat v/h sanitair
  • 10Paula en Henk24-07-2020

Dus gewoon fantastisch en zeker voor herhaling vs

Ondanks de corona een geweldige camping waar de regels strikt gevolgd worden de beheerders Fabian en Jo zijn geweldig verder is de camping super schoon een echte aanbeveling wij geven ze een 10 plus

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 9Fam. Jongbloed12-08-2019

Gemoedelijke kindveilige schone camping.

Een heerlijk rustige, gemoedelijke camping waar we onze kleine kinderen met een gerust hart konden laten 'scharrelen'. Keuze uit 3 speeltuintjes, waarvan 1 zeer nieuw. Mooi en schoon sanitair, vriendelijke eigenaar die ook even een persoonlijk praatje komt maken. Mooie uitvalsbasis voor bezoekjes aan 'Klein Zwitserland' (Mullerthal) en Luxemburg Stad, met het meer van Esch-sur-Sure om de hoek. De kinderen hebben genoten (en wij dus ook)! Enige minpuntje was dat de waterspeeltuin 'vergane glorie' is, daar zou de gemeente echt wat aan moeten doen. En het verkeer is 's nachts goed te horen (overdag valt het minder op).

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 9Gea02-08-2019

Top camping!

Op de terugreis vanuit Zuid-Frankrijk afgelopen nacht op deze prachtige camping verbleven. Zeer vriendelijke ontvangst, het sanitair was super schoon, toiletpapier, handzeep en papieren handdoeken aanwezig. Zeer verzorgde camping en je kunt er ook heerlijk eten. We komen zeker terug.

• 10Eetgelegenheden

Camping Ettelbruck info