Hotel Braasstersterster

Luxemburg, Diekirch, Eschdorf

6.8Voldoende

8 reviews over Hotel Braas

• 6Madelon01-08-2013

Mooi van buiten, wat minder van binnen

De buitenkant van het hotel ziet er heel netjes uit, maar van binnen is het echt aan renovatie toe. Jaren '70 inrichting en dito voorzieningen. We vonden het ook niet heel erg schoon en de douche lekte.

105 euro voor een nachtje in een gezinskamer vond ik gezien het comfort wel wat aan de hoge kant. Weliswaar was het ontbijt inclusief, maar ik heb voor minder geld veel mooier gezeten. Het ontbijt was overigens prima. Simpel, maar voldoende variatie en keus, ook voor de kinderen.

De eigenaar was vriendelijk maar het leek of hij alles in zijn eentje moest doen, waardoor we bij het uitchecken tien minuten voor een lege balie stonden.

Wel een mooie locatie voor reizigers voor een nachtje.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 8eric09-10-2012

zeer schone kamers

Eigenaren zijn zeer vriendelijk, doen ook echt veel moeite. Hotel is wat ouder maar ik vind schone kamers en goede bedden erg belangrijk. Zeker voor herhaling.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2012

• 7Wauters A.12-01-2012

Eénvoudig.

Héél gewoon hotel. Vriendelijke eigenaars. Nette kamers. Hond welkom. Gewoon avondmaal. Pijs ok.

Gereisd met partner in januari 2010

• 6willie08-08-2011

kamers erg gedateert

kamers sober , eigenaar en zijn vrouw erg klantvriendelijk. goed ontbijd. meer een hotel voor reiziggers die op door reis zijn.

Gereisd met vrienden in juli 2011

• 6Marcel17-08-2010

Redelijk hotel tegen goede prijs

Redelijk hotel, maar voor 30 euro per nacht per persoon kan je ook niet veel verwachten. Stijl van het hotel is 70-er jaren. Bruine kleuren overal. Vriendelijke eigenaar. Ligging is goed en uitzicht was erg mooi (je kijkt zo het dal in). Ontbijt was karig, maar wel vers en goed! Goede uitvalsbasis om Luxemburg te zien.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 7André15-08-2010

Schone, nette kamer. Prima ontbijt.

Schone kamer. Nette douche en toilet. Uitstekend ontbijt met veel verschillende dingen. Hotel wel een beetje gedateerd. Prima hotel om de omgeving te leren kennen. Erg vriendelijke hoteleigenaar met spontane tips voor de omgeving. Aanrader als je voor niet te veel geld een hotel zoekt en geen luxe eisen stelt.

Gereisd met vrienden in augustus 2010

• 8J.H.M. Joosten13-08-2008

keurig hotel

Tijdens onze fietsvacantie hebben wij iwee dagen bij hotel Braas gelogeerd.De chef was vriendelijk en amusant.Het ontbijt was wat karig,maar het warm eten was subliem. Echt een aanrader. ons bevriende mede gezelschap dacht er hetzelfde over. Mia en Sjaak Joosten

Gereisd met vrienden in juli 2008

• 6H.B.30-07-2008

Een gedateerd hotel

Geen opwindend hotel. Wel netjes en schoon. Prima wanneer je geen hoge eisen stelt aan luxe en comfort. Zo´n hotel voor vertegenwoordigers. Het ontbijt voldoet, maar is erg eenvoudig. Geen gekookt eitje, beschuit of koek. Eén type broodje! Ligt in rustig dorpje langs een straat. Geen verkeersoverlast.

Gereisd met partner in juli 2008

1 tip over Hotel Braas

• Wauters A., 12-01-2012

Goede uitvalbasis voor wandeltochten indien men niet al te veel luxe nodig heeft.

0 vragen over Hotel Braas

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurTV

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
    • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras
    • Overige servicesFietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Vissen