Tijdelijk €25 aanbetaling

6VoldoendeScore uit 41 reviews

6VoldoendeScore uit 41 reviews
  • 6Waardering

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Le Postillon voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

41 Reviews over Le Postillon

• 9Carlo Hogendoorn26-12-2018

Eenvoudig hotel maar wel schoon.

Het is een eenvoudig hotel. Toch was de kamer verder prima. We hadden de pech dat ze net met werkzaamheden bezig waren waardoor we op vrijdag eerder gewekt werden dan de bedoeling was. Maar daar kan het hotel weinig aan doen. Eten s'avonds was prima vriendelijke bediening. Hotel ligt ook erg mooi aan de Sure. Voor ons voor herhaling vatbaar. Prima hotel om er 2 of 3 dagen te verblijven. 10 km verderop ligt een groot centrum tegen België aan met tankstations supermarkten etc..

• 4Naomi15-06-2018

Prachtige plek

De ligging was super. Helaas was het eten niet lekker in het restaurant. Stug vlees. En vroegen medium rare kregen doorbakken. Douche viel van ellende naar beneden. Geen extra kussen aanwezig.

Kamers waren wel ruim en bed lag lekker ondanks die wat klein was

Onbijt weinig keus, 2 soorten broodjes. Een gekookt ei. En beleg was er bijna niet alleen kaas ham en salami. En wat zoetbeleg.

Heeft wat renovatie nodig !

• 3Elly01-06-2018

Nooit meer

De kamers zijn echt oud en achterstallig onderhoud.kamer stonk en gordijnen hingen los.badkamer schuifdeur was stuk en hier hingen stukken stof los .geen extra kussen aanwezig . Men was ook erg klant onvriendelijk. Ik zou iedereen afraden om daar heen te gaan. Wij zaten op een kamer waar we niet goed weg konden komen in geval van brand ...zou dit hotel een 1 geven voor de moeite

• 8Astrid18-04-2018

Top!

Prima hotel, schoon en netjes. De mevrouw bij de receptie is wat stug, maar niet onaardig. Goed ontbijt, genoeg te kiezen. Het dorpje was in April erg rustig maar de omgeving echt prachtig.

• 6Van de Wetering15-10-2017

Nooit meer !

Schone kamer, mooie omgeving ! Verder erg onvriendelijk personeel, meisjes bij het avond eten viel mee, mevrouw aan receptie en mevrouw bij het ontbijt echt heel koel, geen warm welkom en er kon geen goedemorgen af. Erg jammer want zo komen je gasten niet terug... Eten was eenvoudig, zowel ontbijt als diner. Maar voor wat je betaalt kan je ook niet meer verwachten. 1 keer maar nooit weer

• 7Sita21-09-2017

Super mooie omgeving. Prima hotel

Ik heb niets te klagen over het hotel of personeel

• 7Jos en marij24-08-2017

Prijs kwaliteit verhouding klopt

De dame aan de receptie was niet vriendelijk, toen we wilden inchecken. De jonge meiden die in de bediening werkzaam zijn waren zeer vriendelijk, en correct. Het ontbijt was eenvoudig maar goed en voldoende. Het avondeten was redelijk. De kamer was niet erg schoon ook de badkamer niet, bedden waren oké.

• 3Rep22-08-2017

Nooit meer!

Het hotel heeft een mooie ligging. Dat is dan ook het enigste pluspunt. Onze kamer was erg vies, doucheafvoer vol haren en andere viezigheid, vieze vloerbedekking, dikke lagen stof overal en het stonk er. Bij reclamatie werd de eigenaresse kwaad op ons. Goed personeel is moeilijk te vinden volgens haar en ze wilde er zelf niets aan doen. Het eten was matig tot redelijk. Na één nacht hier te hebben geslapen ipv drie zijn we vertrokken naar hotel de la Sûre waar het perfect in orde was.

• 2ANDRE BUEKERS01-08-2017

blijf hier weg 8

Avondeten = minstens 2 uur, want ongeboekte gasten gaan voor ! Overgeprijsde wijnen ! Het café naast het hotel is veel beter... Denk eraan de zoete fles wijn mag je alleen op de kamer of thuis drinken... niet in dit hotelletje ! Piepkleine kamers en ontbijt dat thuis beter is.

• 8Rene23-07-2017

Uitstekend hotel

• Erg mooie omgeving om te wandelen, rond te rijden, bezoekjes af te leggen. Prima gelegenheden om te vissen in de omgeving. Kamers waren prima en schoon. Ondanks de hoge temperaturen was het er prima vertoeven/slapen.

• We hadden 3 nachten gereserveerd met 1x een diner. Het eten zelf was kwalitatief lekker, maar de kwantiteit liet te wensen over. Het leek wel of er bewust op de hoevelheden en grotes was geknepen, vergeleken met overige gasten die toch beduidend vollere borden kregen.

Hotel Le Postillon info

Het complex