Hotel Le Postillon

37 reviews over Hotel Le Postillon in het Nederlands

Prachtige plek

Naomi
15-6-2018

De ligging was super. Helaas was het eten niet lekker in het restaurant. Stug vlees. En vroegen medium rare kregen doorbakken.

Douche viel van ellende naar beneden.

Geen extra kussen aanwezig.

Kamers waren wel ruim en bed lag lekker ondanks die wat klein was

Onbijt weinig keus, 2 soorten broodjes. Een gekookt ei. En beleg was er bijna niet alleen kaas ham en salami. En wat zoetbeleg.

Heeft wat renovatie nodig !

Nooit meer

Elly
1-6-2018

De kamers zijn echt oud en achterstallig onderhoud.kamer stonk en gordijnen hingen los.badkamer schuifdeur was stuk en hier hingen stukken stof los .geen extra kussen aanwezig .

Men was ook erg klant onvriendelijk. Ik zou iedereen afraden om daar heen te gaan. Wij zaten op een kamer waar we niet goed weg konden komen in geval van brand ...zou dit hotel een 1 geven voor de moeite

Top!

Astrid
18-4-2018

Prima hotel, schoon en netjes. De mevrouw bij de receptie is wat stug, maar niet onaardig. Goed ontbijt, genoeg te kiezen.

Het dorpje was in April erg rustig maar de omgeving echt prachtig.

Nooit meer !

Van de Wetering
15-10-2017

Schone kamer, mooie omgeving !

Verder erg onvriendelijk personeel, meisjes bij het avond eten viel mee, mevrouw aan receptie en mevrouw bij het ontbijt echt heel koel, geen warm welkom en er kon geen goedemorgen af. Erg jammer want zo komen je gasten niet terug... Eten was eenvoudig, zowel ontbijt als diner. Maar voor wat je betaalt kan je ook niet meer verwachten. 1 keer maar nooit weer

Super mooie omgeving. Prima hotel

Sita
21-9-2017

Ik heb niets te klagen over het hotel of personeel

Prijs kwaliteit verhouding klopt

Jos en marij
24-8-2017

De dame aan de receptie was niet vriendelijk, toen we wilden inchecken.

De jonge meiden die in de bediening werkzaam zijn waren zeer vriendelijk, en correct.

Het ontbijt was eenvoudig maar goed en voldoende.

Het avondeten was redelijk.

De kamer was niet erg schoon ook de badkamer niet, bedden waren oké.

Nooit meer!

Rep
22-8-2017

Het hotel heeft een mooie ligging. Dat is dan ook het enigste pluspunt.

Onze kamer was erg vies, doucheafvoer vol haren en andere viezigheid, vieze vloerbedekking, dikke lagen stof overal en het stonk er. Bij reclamatie werd de eigenaresse kwaad op ons. Goed personeel is moeilijk te vinden volgens haar en ze wilde er zelf niets aan doen. Het eten was matig tot redelijk. Na één nacht hier te hebben geslapen ipv drie zijn we vertrokken naar hotel de la Sûre waar het perfect in orde was.

blijf hier weg 8

ANDRE BUEKERS
1-8-2017

Avondeten = minstens 2 uur, want ongeboekte gasten gaan voor !

Overgeprijsde wijnen !

Het café naast het hotel is veel beter...

Denk eraan de zoete fles wijn mag je alleen op de kamer of thuis drinken... niet in dit hotelletje !

Piepkleine kamers en ontbijt dat thuis beter is.

Uitstekend hotel

Rene
23-7-2017

+ Erg mooie omgeving om te wandelen, rond te rijden, bezoekjes af te leggen. Prima gelegenheden om te vissen in de omgeving.

Kamers waren prima en schoon. Ondanks de hoge temperaturen was het er prima vertoeven/slapen.

- We hadden 3 nachten gereserveerd met 1x een diner. Het eten zelf was kwalitatief lekker, maar de kwantiteit liet te wensen over. Het leek wel of er bewust op de hoevelheden en grotes was geknepen, vergeleken met overige gasten die toch beduidend vollere borden kregen.

Prachtig gebied,hotel goed

W. Kurvers
16-7-2017

Ligging heel mooi,rustig gebied

Ontbijt goed wel zuinig met aanvullen broodjes en koffiekoek. Heerlijke ham.

Poetsen van kamers was matig.

We hebben een aantal aanbieders voor Le Postillon voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Postillon in Esch-sur-Sûre, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Postillon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Le Postillon scoort een 6.15 uit 10 op basis van 40 reviews.