Camping Im Aal

Laatste review

Fantatisch

Fam. van Meeteren,
19-8-2018

Het zijn vriendelijke beheerders die alles doen om het naar je zin te maken . prima camping en schitterende omgeving.

Kenmerken

Voor de 4de keer

Dedeine Marie,
10-7-2018

Super gezellige camping,

Alles is super proper en net, eigenaars zeer vriendelijk.

Gezellig dopje op loopafstand , we komen zeker terug.

Fijne, schone camping!

Caroline,
3-7-2018

Heerlijk rustige camping! Geen overlast gehad van “dronken” campinggangers...(ook niet nadat de Belgen gewonnen hadden van Japan!)

Nette toiletten en badgelegenheid!

Mooie plaats aan het water.

Mooie wandelingen in de buurt.

Zeker voor herhaling vatbaar!

Zeer goed

Willem van Meeteren,
8-10-2017

Uistekende beheerders klant is hier nog echt koning. Sanitair schoon wordt twee keer gepoetst per dag. Er worden diverse activiteiten georganiseerd top. Mooie ligging super vakantie gehad.

Nooit meer !

Joske,
27-8-2017

Te luidruchtig. Indien een campeerder even nalatig is, wordt er luidkeels - zodat de hele camping het hoort - toegesnauwd, getiert, uitgescholden. Er wordt continue gekibbeld, enz.dit geeft helemaal geen rustgevend gevoel.

Op deze camping word je dagelijks geconfronteerd met dronken gasten die uit de kantine komen gestrompeld.

Bij de douches zijn verschillende kranen kapot/versleten.

Daar deze 'goede' klanten zijn, wordt dit dan wel gedoogd. De natuur omheen de camping is zo mooi, jammer dat de uitbaters dit links laten.

Ruime plek

Rita van Tongeren,
11-8-2017

Nette camping. Ruime plaatsen. Vanaf camping veel wandelroutes in mooi gebied.

Verschrikkelijk

C van loon,
3-7-2017

Camping met veel "vaste klanten"

Sanitair is ver beneden peil. Zogenaamde broodjes service is een puinhoop. Jammer. De camping ligt op een mooie plaats vlak bij esch sur dure.

Voor hetgeen je krijgt (hoegenaamd niets) veel te duur. Wij waren met de camper. Veel beter zijn de camperplaatsen bij fuussekaul voor de helft van het geld en je hoeft niet bang te zijn om iets op te lopen

Nette camping met mooie plekken

William,
12-6-2017

Camping im Aal is een mooi verzorgde camping met hele ruime plaatsen. Omgeving is mooi maar niet echt veel te doen. Wat wij wel heel jammer vinden is de staat van het sanitair. Die is namelijk heel erg slecht. Het was er verder wel netjes (dagelijks gepoetst) maar daar was ook alles mee gezegd. Veel kranen die niet fatsoenlijk werkten, bril op toilet los, douches met alleen een klein krukje. Het sanitair is echt niet meer van deze tijd. Eigenaars (vriendelijk !!) zijn erg druk met het verfraaien van hun terras/podium (ziet er heel mooi uit!) maar ze kunnen beter eerst investeren in de verbetering van het sanitair.

Mooie plaatsen, wij stonden achter de brug

Madeleine,
29-5-2017

De plaatsen achter de brug zijn ruim. Wij stonden op 148. Plaats genoeg voor onze caravan met luifel. De auto kon gemakkelijk nog erbij. De weg aan de overkant van de rivier gaf wel wat geluidsoverlast, vooral overdag.

Sanitair werd 1x per dag schoongemaakt, maar dit was wat weinig gezien de grote aantal kampeerders die hier gebruik van maakten. Er zijn maar 4 douches (2 voor mannen 2 voor vrouwen). Af en toe wachten dus. Verder is er geen plankje om je spullen op te zetten en sta je met je voeten in een douchebak. Deze loopt snel vol omdat iedereen zijn haren in het putje laat zitten. Een extra contole 's avonds zou welkom zijn.. Verder is het water goed warm, tenzij het op is, wat elke avond het geval was. Dit geldt ook voor de afwasgootstenen. 's Avonds geen warm water meer.

De natuur is prachtig en de uitbaatster is heel erg vriendelijk. Broodjesservice is ook erg fijn. De rommel maken de gasten helaas zelf, jammer.

Een uitstapje naar Bastogne is ook leuk. Is ongeveer 20 minute rijden.

Geweldige camping

De Vuyst Didier,
9-5-2017

Op deze camping komt iedereen tot rust. Ze zijn vele activiteiten doorheen het ganse jaar . Je kan er ook zeer mooie forellen vangenin de sure en de vergunningen zijn zeker niet te duur en zijn geld waard ! Over de uitbaters kan ik zeer kort zijn ze zijn SUPERRRR . Over de camping zelf alles is er zeer netjes en mooi verzorgd . Tot de volgende keer Didier

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Im Aal in Esch-sur-Sûre, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Im Aal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.