Hotel Gourmet & Relax Hotel de la Sûre

Hotel Gourmet & Relax Hotel de la Sûre
7,5

5 tips over Hotel Gourmet & Relax Hotel de la Sûre

yvonne de laan-aar, 16-3-2013
schattig klein dorpje in de kom van de rivier, groot wandelgebied
Beck Eliette, 12-3-2013
Bezoek de omligende Kateelen met een tour door het noorden, De zoons des huizes had voor ons een goede route ingetekend
Amir G., 22-8-2012

Pal om de hoek van het hotel zijn er de ruines van een zeer oud kasteel. Erg de moeite waard!

Wat betreft het hotel kom ik woorden te kort om alle negatieve ervaringen er neer te zetten.

Ik heb ruim 145 euro voor de kamer (met bubbelbad) betaald maar hiervoor verwacht ik wel een bepaalde mate van service, of eigenlijk verwacht ik dat ik en mijn partner hiervoor goed in de watten worden gelegd. Dit is niet gebeurd! Prijs en kwaliteit verhouding is niet om over naar huis te schrijven.

We hebben een aantal aanbieders voor Gourmet & Relax Hotel de la Sûre voor je op een rij gezet:

chrissie, 9-4-2012

voor een romantisch verblijf boek de "fly to the moon" studio

Activiteiten en bezienswaardigheden in de omgeving: te veel om op te noemen

Wauters A., 12-1-2012
Goed voor één nacht. Rustig stadje buiten het vakantieseizoen.