Hotel Gourmet & Relax Hotel de la Sûre

Kleine hotelsWeer vandaag2°-3°
Hotel Gourmet & Relax Hotel de la Sûre

We hebben een aantal aanbieders voor Gourmet & Relax Hotel de la Sûre voor je op een rij gezet:

Laatste review

prima verblijf geweest!

Jaap Mollen,
23-10-2018

Check goed of je in het hotel zelf of in het bijgebouw verblijft, dat is een klein stukje lopen van het hotel. 4 sterren geef ik het niet. De kamer in het bijgebouw was netjes, maar wel verouderd. Het eten in het hotel was heel goed maar wel aan de prijzige kant. De fitness was echt niet goed en daar hebben we jammer genoeg ook geen gebruik van gemaakt. Wel vertelde de eigenaar dat er in november een nieuwe fitness ruimte geopend wordt met allemaal techno gym apparatuur, dat biedt perspectief. De wellness was echter verschrikkelijk mooi, wat een topper!!! De Finse sauna, de steensauna en het stoombad, wow! De relaxruimtes en de water/thee bar, met notenmix gedroogde pruimen, vers fruit, alles prima. De eventuele behandelingen, zoals massages enz vonden we wel aan de prijzige kant, dus daar hebben we geen gebruik van gemaakt. De omgeving is er echt prachtig en er zijn diverse wandelroutes met adembenemende uitzichten.

Kenmerken

88 reviews over Hotel Gourmet & Relax Hotel de la Sûre in het Nederlands

prima verblijf geweest!

Jaap Mollen,
23-10-2018

het goede aan het hotel was het avond eten. Voor de rest was er weinig goed.

De kamer:

was erg uitgeleefd. De deurtjes van de kast zaten los. De aanwezige tv-werkte niet. Volgens de eigenaar hoort die er ook niet te staan. Haal de tv dan van te voren weg!!!! De wifi was traag. Voor het raam was geen gordijn. Ik had een kamer in het bijgebouw.

de noodvoorzieningen waren niet aanwezig. Er mist een vlucht plattegrond op de kamer en noodpictogrammen waren er ook niet. Kortom bij brand redt je zelf......

Ontvangst:

Was wat lauw. Maar na het inchecken was er wel iemand die mee liep naar de kamer.

De eigenaar had ook zijn goede momenten maar vaak ook niet.

Kortom de prijs is te hoog voor wat je krijgt. Voor 4 dagen moest ik € 400,- betalen en ik had achteraf € 250,- meer op zijn plaats gevonden. ook de 10% korting bij contante betaling krijg je pas bij je volgende bezoek. Dit stond dus niet zo vermeld. Haal maar 2 sterren van de gevel.

Niet voor herhaling vatbaar

Jean van Roy,
      1-9-2017

Restaurant prima, maar ook het enige pluspunt van dit hotel. Ontvangst zeer koel en onvriendelijk. Kamer ver onder de maat, zeker als je de prijs bekijkt. Prijskwaliteitverhouding is compleet zoek. Vloer met tape aan elkaar gemaakt, kamer erg klein, lijkt op studentenstudio. Geen enkele luxe. Kamer met bubbelbad geboekt, maar volledig sfeerloze ruimte. Ontbijt matig in een eveneens sfeerloze omgeving. Meest opvallend was de onpersoonlijke en onvriendelijke benadering door de leidinggevenden aldaar. Het was of wij blij moesten zijn daar te mogen zijn, niet andersom. Zelfs geen bedankje of vriendelijk woord bij het uitchecken. Daarnaast belabberde parkeergelegenheden.

Geweldig hotel

Rep,
      22-8-2017

Erg gezellig hotel, leuke eigenaars en prima personeel.

Het eten was zeer goed, beetje prijzig maar eg lekker!

Mooie schone kamer met stoomdouche en prima bed. Onder in het hotel een schitterende wellness gratis voor gasten.

Kortom een hotel waar gast nog met hoofdletters wordt geschreven.

Verrassend leuke accommodatie

Jos en Erna
      3-10-2016

Leuke speelse accommodatie. Rechtstreeks boeken niet erg voordelig maar je zoekt even op internet en je vind zeker een aanbieding. Wij hadden een leuke studio: perfect gewoon. Ontbijt is zeer uitgebreid en diner is hotel is erg goed. Leuk personeel. Eigenaren zijn wat zakelijk ingesteld maar de spontaniteit van het overig personeel maakt veel goed.

Plaatsje is prachtig gelegen en goede uitvalsbasis voor wandelingen; motorritten etc.. Kortom: gewoon doen: aanrader. Parkeren is overigens absoluut geen probleem: er zijn verspreid over het kleine dorpje flink wat parkeerplaatsen. Voor motorrijders is er trouwens een enorme garage voor 60 motoren met was- en reparatiemogelijkheid. Groot terras aanwezig met super uitzicht.

prima accommodatie en uitstekend restaurant

aad Woelders
      11-5-2016

De eerste kennismaking met het hotel zette ons volledig op het verkeerde been:.een wat gedateerde en rommelige entree en receptie. De receptioniste deed de check-in prima en begeleidde ons naar een studio, 2 minuten bij het het hoofdgebouw vandaan. Het complex bleek heel knap verbouwd: aan de buitenkant was niet te zien dat het grondig onder handen was genomen -er stond nog steeds een eeuwenoud gebouw- maar na binnenkomst bleek hoe creatief de architect is geweest. Strak, modern, licht. Een mooi lijnenspel van stalen trappen brengt de gasten naar de tiental appartementen/studio's. De studio die wij betrokken was ruim, modern ingericht, met prima bedden en zelfs een hightec stoomdouche ontbrak niet. De kastruimte was ruim voldoende, er was wifi. Kortom: meer dan prima. we hebben er twee nachten doorgebracht en twee maal in het hotel-restaurant gegeten: een maal buiten op het panoramaterras en een maal binnen vanwege de regen. De prijs is pittig maar de menu's, de bereiding en de bediening waren uitstekend. Kortom: doen we nog eens.ps. Parkeren is wel een probleem, zelfs als je ontdekt dat er her en der in de nauwe straatjes parkeervakken voor de hotelgasten zijn:-)

Redelijk hotel, super eten.

Dicky
      25-10-2015

Prima hotel voor kort verblijf om de omgeving te verkennen. Kamer was op 2 minuten lopen van hotel, eenvoudige kamer met krappe badkamer. Alles is wel in een leuke stijl opgeknapt en het is schoon. Parkeren is een probleem, te weinig parkeerplaatsen in het hele dorp. Het ontbijt en diner hebben ons bijzonder verrast, dat maakte veel goed. Het eten was uitstekend. Nog nooit meegemaakt dat we ons eigen eitje konden koken bij het ontbijt! Dat was grappig!

Prima hotel, voor herhaling vatbaar.

Marianne Koenraadt
      27-7-2015

Prima, gezellig hotel wel jammer dat er van dependances gebruik wordt gemaakt welke niet echt makkelijk toegankelijk zijn iets te lage ingang en erg smalle treedes bij de toegang. Maar toen ze zagen dat mijn man moeilijk te been is gelijk een kamer een verdieping lager en een parkeerplekje bij het hotel. Prima geregeld dus.Kamer verder best in orde geen sterrenkamer maar fris en schoon en alles aanwezig. Welnes ruimte helemaal up to date en goeie masseuse kwam er erg verfrist vandaan. Restaurant ook prima kwaliteit zelfs de kleine kaart. Nog als extra feit, ik heb spijt dat ik niet een paar kilo van die heerlijke ham heb gehaald die bij het ontbijt werd geserveerd. Wat was die lekker.

Redelijk hotel

René
      1-8-2014

Prima basic hotel.

Ontvangst was matig: kan beter!

Vier sterren? Ik zou eerder denken aan drie sterren: oud-bollig meubels in een ruime kamer.

Ontbijtzaal en dakterras zijn prachtig; net nieuw.

Het eten (diner) viel een beetje tegen voor vegetarische gerechten.

Ontbijt was prima.

voor herhalling

ROLAND
      13-5-2014

zijn er een weekendje geweest en het is voor herhaling vatbaar .het is een mooie streek om te wandelen .het personeel was zeer behulpzaam . het menu werd voorgesteld en als je iets niet mocht werd dat zonder morren aangepast . het ontbijt was niet groots maar er was voldoende keus er lag niet veel op het aanrecht ( om niet te veel te moeten wegsmijten ) maar werd voldoende aan gevuld . het was geen te grote maar knusse kamer .

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gourmet & Relax Hotel de la Sûre in Esch-sur-Sûre, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gourmet & Relax Hotel de la Sûre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.