Hotel Beau-Site

45 reviews over Hotel Beau-Site in het Nederlands

Heerlijke korte vakantie

Roger
23-10-2017

Samen met mijn partner weekje verbleven. Eerste indruk zeer gedateerd maar dat bleek achteraf ook de charme van dit hotel.

Eigenaar in de keuken, mevrouw zorgt voor bediening, beiden runnen al 38 jaar dit hotel. Zeer vriendelijk en behulpzaam. Kamer echt terug in de tijd, jaren 70, maar schoon en proper. Kleine badkamer en prima bed, daar gaat het uiteindelijk toch om.

Ontbijt prima, verse broodjes, diverse belegsoorten en zelfgemaakte jam.

Avondeten menu, liefs 4 gangen, geen keuze maar zeer smakelijk, gevarieerd en wij vonden het lekker. Drank iets aan de dure kant.

In dorpje weinig tot niets te doen, maar de omgeving voor wandelaars zoals ons een geweldige ervaring. Diverse wandelroutes vanuit het hotel te starten.

Leuke tijd gehad, volgens ons een aanrader!

fantastisch verblijf in dit hotel

Christophe
12-4-2017

Prachtig gelegen hotel met een mooi zicht op het dorp. Vriendelijke eigenaars die je info geven over de omgeving als je erom vraagt. Prima kamer, proper en veel ruimte, alles functioneert goed. Ook het avondeten was zeer lekker, 4 uitgebreide gangen (soep, voorgerecht, hoofdgerecht en dessert) met verse producten. We hadden zeker genoeg met de ruime porties. Het ontbijt was ook in orde.

Een echte aanrader voor mensen die tevreden zijn met een lekkere maaltijd en een zacht bed. Voor mensen die wat meer luxe wensen, is dit mooie hotel minder geschikt. Zeker de moeite waard!!!

niet hotel waardig

yvonne
23-10-2016

oud, smerig, honden en kattenharen.

meer een b&b dan een hotel

Avondeten pas om half acht, geen keuze, eten wat de pot schaft

nooit meer

mr lx
26-8-2016

ligging is goed maar zeer verouderd hotel geen comfort ,we hadden bij touroperator deze korte uitstap geboekt als suite en 417.05 euro betaald voor 3 nachten half pension

op ons terras geen verlichting ,oude bedden slechte matras ,kleine tv met enkel 2 franse canalen de rest was in het duits

in het restaurant mag je niet gaan zitten waar je wil ?

ontbijt zeer basic en 3 pistolet s per persoon

was ver van een suite

Prijs/kwaliteit in orde

Sandrine
11-8-2015

Ligging: Top! Net aan de Sûre met prachtig uitzicht op de kasteelruïne van op het terras van het hotel.

Eten: Ontbijt is basic: 3 pistolets p.p. (bijnemen niet mogelijk), koffie/thee, fruitsap, fruit, beleg (confituur, (smeer)kaas, ham, salami, choco), cornflakes, yoghurt. Avondeten wel in orde: Touroperator sprak van 3 gangen, maar eigenlijk zijn het er 4: soep, voorgerecht, hoofdgerecht en dessert. Veel gebruik van verse seizoenproducten. Het hoofdgerecht wordt op een schaal opgediend zodat je zelf kan bijnemen. De zaken die ik niet lustte lagen puur aan mezelf, maar niet aan de kookkunsten van de kok. Uiteindelijk 3 avonden goed gegeten. Drank in het hotel wel duurder dan in de cafés in het dorp.

Kamers: Ruim genoeg en proper maar verder eerder basic en wat verouderd. Eens opnieuw behangen of schilderen zou goed zijn en beter ogen.

Vriendelijkheid: Vriendelijke bazen en geven je tips over de omgeving als je er om vraagt. Dochter zeer vriendelijk en spreekt zeer goed Nederlands.

Goed hotel.

jgmjohn
31-7-2015

Ligging van het hotel is ideaal als je van wandelen houdt, er starten diverse mooie wandelroutes in het dorpje. Prachtig uitzicht op het kasteel vanuit onze kamer (4 pers. met balkon).

Kamers zijn wat verouderd. Toilet en bad zijn goed schoon. DIner is een viergangen menu, elke gast krijgt in principe hetzelfde, maar wij vonden het lekker en het zijn goede porties voor na een flinke wandeling. Eigenaren waren vriendelijk en beleefd.

Een aanrader voor mensen die van wandelingen in de heuvels houden en genoeg hebben aan een schoon bed en een goede maaltijd. Minder geschikt voor mensen die luxe willen.

Hier zien ze ons nooit meer

bea van steelandt
31-10-2014

kamer verschrikkelijk : bevlekte tapis plein, papier hangt van de muren, doorgezakte bedden met ressorts uit de jaren ??? en doorgezakte matrassen, kapotte draperiën, verbrande lamp, kast hangt half uiteen, kleine oude TV met slecht (sneeuw) beeld . De parkeerplaats voor de auto leek wel een stort, waar allerlei afval (steenpuin, kapotte tuinstoelen, versleten ressorts stonden) Bovendien moest je nog oppassen dat je niet in het water reed, echt geen parkeerplaats waardig. Ontbijt : koffie was koud, fruitsap warm, uitgedroogde en rotte appelsienen - weinig keuze. Avondeten was redelijk, doch geen keuze vaste menu en je wist nooit wat je ging eten, want dat wisten ze nog niet, prijs kwaliteit veel te duur (26€), flauwe roséwijn 22 € ook veel te prijzig. Nog nooit zo blij geweest ergens te kunnen vertrekken. Waar dit hotel zijn 3 sterren haalt, 'k zou het niet weten, max. 1 ster. Hier zouden ze wel eens mogen controleren. Absoluut aan vernieuwing toe, totaal verouderd.

Fantastisch!

Riet sauer
15-6-2014

Wij waren(echtpaar van 67) van 1 tot 7 juni 2014 in Beau Site.Het is een fijn familiehotel.De kamer was schoon en de bedden waren heerlijk.Alleen het bad,daar kon je alleen in baden en niet staande douchen,want je kon de douchekop niet ophangen,wat voor oudere mensen minder prettig is.Ook is er geen Ned.TVstation,zelfs geen BVN,wat (vooral mijn man) wel miste.We hadden een fijn balkon,met uitzicht op de rivier en het ('s avonds) verlichte kasteel.Het eten is goed en de dochter Joëlle is een schat.Zij bedient en spreekt heel goed Hollands(van de gasten geleerd),vader kookt en moeder doet de rest.Het dorpje is rustig,maar dat is vooral 's nachts erg fijn en de omgeving is prachtig! Zeker de moeite waard om nog eens naar toe te gaan!

mooie plek

hans tamis
24-5-2014

wij waren met 12 motorrijders in dit hotel werden vriendelijk ontvangen en hebben er perfect gegeten en een hele vriendelijke bediening gaan er zeker nog eens naartoe

Heel mooi en zeer rustig gelegen.

Claus Jacobs
29-8-2013

De kamers kunnen betere afwerking .Vriendelijke bediening en mooi gelegen.Eten was lekker alleen ontbijt zou meer variatie mogen hebben maar er was wel genoeg.Gewoon goed hotel voor weekendje rust.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Beau-Site in Esch-sur-Sûre, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Beau-Site zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.