Reviews over Esch-sur-Sûre

Onbeschrijfelijk mooi.

Antoon E.Derix Bleiswijk O-B Writer
    16-3-2018

Wij verblijven al meer dan 20 jaar eerst in Boevange en daarna in Kaundorf.

Dit dorpje dat zijn oorsprong rond de Bokkenrijders tijd ontstond, herberg nog vel huizen en een kerk uit die tijd,

Dit is te zien aan de vermeldingen welke die gebouwen versieren. Elke vakantie wandelen we de weg en het paadje dat van Kaundorf door de bossen naar Esch sur Sure leidt. Onbeschrijfelijk mooi is het moment dat je boven op de berg aangekomen, dit kleine plaatsje beneden ziet liggen

prachtig

tvdh
    27-8-2016

Heerlijk meer om te zwemmen!

Zeer mooie omgeving

Dany heinderson
    2-8-2016

Im aal is zeer mooie en gezellige camping. Zeer kindvriendelijk een echte aanradzr

Mooi dorpje met mooie ruine

Peter
    17-9-2015

Esch-sur-Sûre is altijd wel leuk om eens te bezoeken, maar echt een bruisend dorpje moet je er niet achter zoeken. Het is wel een prachtige uitvalsbasis om de streek te verkennen.

Mooi!

Sandrine
    11-8-2015

Leuk en rustig dorpje met een mooie kasteelruïne. Van hieruit vertrekken ook enkele wandelingen in de bossen. Wel minder te zien dan in bijvoorbeeld Klein Zwitserland.

Esch-sur-Sûre scoort een 7,9 uit 10, op basis van 62 reviews