Esch-sur-Sûre

Reviews over Esch-sur-Sûre

Onbeschrijfelijk mooi.

Antoon E.Derix Bleiswijk O-B Writer,
    16-3-2018

Wij verblijven al meer dan 20 jaar eerst in Boevange en daarna in Kaundorf.

Dit dorpje dat zijn oorsprong rond de Bokkenrijders tijd ontstond, herberg nog vel huizen en een kerk uit die tijd,

Dit is te zien aan de vermeldingen welke die gebouwen versieren. Elke vakantie wandelen we de weg en het paadje dat van Kaundorf door de bossen naar Esch sur Sure leidt. Onbeschrijfelijk mooi is het moment dat je boven op de berg aangekomen, dit kleine plaatsje beneden ziet liggen

Gereisd met partner in augustus 2016

mooie plek echt het bezoeken eens waard

jennes & mestach,
    9-7-2014

het enigeer ligt veel hondenpoep en als gevolg veel vliegen en met goed weer toch een geurtje er hangen op verschillende plekken hondenpoep zakjes maar de hondenbaasjes gebruiken ze niet dat is wel spijtig

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

leuke plaats

ROLAND,
    14-5-2014

het was een leuk weekendje en een leuke locatie .je kan er mooie wandelingen maken met mooi zichten op het dal .en bij een avondwandeling nar de vervallen burcht die verlicht is kan je wat Griezelen!!!!!!!!!

Gereisd met partner in april 2014

Schilderachtig stadje

Rinus,
    18-11-2012

Dit schilderachtige stadje is gelegen aan de voet van een burchtrots en voor een groot deel omsloten door een meander van de rivier de Sûre, op het smalste gedeelte tussen de rivier ligt de ook op de rotsen een burchtruïne en een oud kerkje, een bezoek aan deze ruïne is zeer aan te raden vanwege het prachtige uitzicht..

Gereisd met partner in juni 1992

Authentiek stadje !

Kenny,
    29-6-2011

Esch-sur-Sûre is een gezellig dorpje gelegen in een wondermooie vallei ! Het stadje doet erg authentiek aan en trouwens ook gelegen aan een mooi "meer", hoewel het eerder een rivier is ! Zeker doen dus !

Gereisd met vrienden in juni 2011
Esch-sur-Sûre scoort een 6,6 uit 10, op basis van 62 reviews