Reviews over Esch-sur-Sûre

prima verblijf geweest!

Jaap Mollen,
    23-10-2018

Check goed of je in het hotel zelf of in het bijgebouw verblijft, dat is een klein stukje lopen van het hotel. 4 sterren geef ik het niet. De kamer in het bijgebouw was netjes, maar wel verouderd. Het eten in het hotel was heel goed maar wel aan de prijzige kant. De fitness was echt niet goed en daar hebben we jammer genoeg ook geen gebruik van gemaakt. Wel vertelde de eigenaar dat er in november een nieuwe fitness ruimte geopend wordt met allemaal techno gym apparatuur, dat biedt perspectief. De wellness was echter verschrikkelijk mooi, wat een topper!!! De Finse sauna, de steensauna en het stoombad, wow! De relaxruimtes en de water/thee bar, met notenmix gedroogde pruimen, vers fruit, alles prima. De eventuele behandelingen, zoals massages enz vonden we wel aan de prijzige kant, dus daar hebben we geen gebruik van gemaakt. De omgeving is er echt prachtig en er zijn diverse wandelroutes met adembenemende uitzichten.

Fantatisch

Fam. van Meeteren,
    19-8-2018

Het zijn vriendelijke beheerders die alles doen om het naar je zin te maken . prima camping en schitterende omgeving.

Voor de 4de keer

Dedeine Marie,
    10-7-2018

Super gezellige camping,

Alles is super proper en net, eigenaars zeer vriendelijk.

Gezellig dopje op loopafstand , we komen zeker terug.

Fijne, schone camping!

Caroline,
    3-7-2018

Heerlijk rustige camping! Geen overlast gehad van “dronken” campinggangers...(ook niet nadat de Belgen gewonnen hadden van Japan!)

Nette toiletten en badgelegenheid!

Mooie plaats aan het water.

Mooie wandelingen in de buurt.

Zeker voor herhaling vatbaar!

Top!

Astrid,
    18-4-2018

Prima hotel, schoon en netjes. De mevrouw bij de receptie is wat stug, maar niet onaardig. Goed ontbijt, genoeg te kiezen.

Het dorpje was in April erg rustig maar de omgeving echt prachtig.

Esch-sur-Sûre scoort een 6,5 uit 10, op basis van 62 reviews