Camping Neumühle

Camping Neumühle
7,1

24 tips over Camping Neumühle

Margot van Lith, 15-7-2015
Een klein extra toiletgebouw voor de gasten die onderaan staan, of een trap vanaf het beneden niveau naar het toiletgebouw.
P.Rozenveld, 4-6-2015

Diekirch / Ingelsdorf voor Inkopen. (Lidl,Aldi,Cactus)

E. Jonker, 28-8-2014
Laat je badpak maar thuis......het zwembad is een veredeld voetenbad.

We hebben een aantal aanbieders voor Neumühle voor je op een rij gezet:

ans, 27-8-2014

Besluit u te gaan kamperen op camping Neumuhle,

Kies dan een van de plaatsen 1 t/m 19

Dan geniet u van een heel mooi uitzicht.

ans, 26-8-2014
Wij adviseren de plaatsen 1 t/m 19 als je op Neumuhle gaat kamperen.
ans, 26-8-2014
Als je besluit te gaan kamperen op deze mooie camping zouden wij de plaatsen 1 t/m 19 aanbevelen.

Suz, 22-8-2014

Ze willen alleen maar geld verdienen maar service voor de gasten op de camping, ho maar.

De staanplaatsen waren heel klein en we stonden echt op elkaar lip. We hebben heel veel overlast gehad van jankende baby's en schreeuwende kleine kinderen dus een rustige camping.... daar dragen de camping eigenaren niet aan bij, die deden niets. Vandaar, tot nooit meer ziens!

B.Schram, 18-8-2014

Als je een leuke en eerlijke camping voor je geld wil, moet je hier niet heen gaan. Ook al lijkt het vertrouwd omdat je met Nederlanders hebt te maken. Deze mensen zijn uber commercieel en zijn niet echt klantvriendelijk. Zoek een leuke camping met de juiste ethiek.

Er schijnen er genoeg te zijn in Luxemburg.

M. Stoel, 15-8-2014
Wifi zou wat beter mogen zijn , maar ik heb begrepen dat daar verbetering in komt.
piedro, 31-8-2013

in het voor en na seizoen....hoe hoger je gaat staan hoe eerder je de zon heb en hoe langer je er van kan blijven genieten...

in de omgeving kan je erg mooi wandelen,zelfs al vanaf de camping.

ook Trier in Duitsland is makkelijk aan te rijden met de auto,uurtje..

mooie stad, veel te zien en lekker winkelen..

We hebben een aantal aanbieders voor Neumühle voor je op een rij gezet: