Camping Neumühle

Camping Neumühle
7,2

262 reviews over Camping Neumühle in het Nederlands

Met jonge kinderen

Geweldig, voor herhaling vatbaar.

Henri Vorst
11-9-2018

Begin september neergestreken op deze camping voor twee weken. Ondanks een droog hoogseizoen ziet het gras op de kampeerplaatsen er nog zeer goed uit. De camping is voor ongeveer 50% bezet met oudere personen, jonge gezinnen en mensen met honden, desondanks is het zeer rustig op de camping zowel s'avonds als in de ochtend. De camping is een goede uitvalsbasis voor mooie wandelingen en het zoeken naar geo-caches.

Na een lange wandeltocht in het mooie Mullerthal is het zeer goed eten in de gezellige bistro tegen een schappelijke prijs.

Gerjo kan heel lekker koken en Paul zorgt voor de bediening.

Helaas was het mooie nieuwe zembad na het hoogseizoen niet meer open, jammer.

Al met al een camping die in het hoogseizoen veel bied aan gezinnen met kinderen en het voor en naseizoen geweldig is voor ouderen die willen genieten van rust en de natuur.

Het is een hele gezellige, mooie camping.

Schoon sanitair en in een prachtige omgeving.

Wij hadden een mobilhome gehuurd.

Deze was super schoon en zag eruit als nieuw.

Bij aankomst werden we heel vriendelijk ontvangen en kregen we veel informatie mee.

Lekker eten in de bistro en een drankje gedaan op het terras.

Wij kijken terug op een zeer geslaagde vakantie.

Min punten hebben we niet kunnen ontdekken.

Nooit meer

Carolina
31-8-2018

Camping plek zelf is prima. Mooie omgeving, dat was dan ook de enige reden waarvoor wij op deze camping bleven. Aankomst camping: 2 velletjes papier met camping regels, als je er niet aan houdt mogen ze je wegsturen. Camping eigenaren laten zich weinig tot niet zien en zijn niet flexibel, bovenal zoals in eerdere reviews werd geschreven niet vriendelijk en kunnen niet tegen opbouwende kritiek. Ook wij hebben ervaren hoe ons bezoek achterna gerend werd en totaal niet vriendelijk werd aangesproken. Dit ook terug gegeven aan de eigenaars, maar ze draaien alles om. Daarnaast zijn is er nog een echtpaar die de wc's schoonmaken en de boel goed in de gaten houden,meerdere keren per dag wordt er een rondje over het terrein gelopen. Echter wat erg smerig is dat de wc's idd maar met 1 emmertje en 1 doekje schoon gemaakt worden. En daardoor het voor het oog misschien wel schoon lijkt maar niet hygiënisch is. Kortom wij komen hier niet weer!

Jammer van het sanitair

Maarten
27-8-2018

De camping is zowat een Nederlands dorp en het leek wel alsof iedereen elkaar kent....

De omgeving is erg mooi, wat de rest goedmaakt. De camping zelf ligt op een prima plaats en de plaatsen zelf zijn niet overdreven ruim, maar als je de auto op de parkeerplaats zet prima te doen. Wat ons erg irriteerde, zijn de sanitaire voorzieningen, dit vonden wij ronduit slecht! Er werd halfbakken schoongemaakt (klein emmertje halfvol water met 1 doekje). Daarnaast hebben niet alle wasbakken warm water en anders een koud straaltje van driekeerniks. Verder is de tag voor het warme water echt uit de oude doos! 4 minuten douchen met je kind is echt te weinig, maar 8 minuten veel te veel! Wat mij betreft de prijs verhogen en die tag afschaffen! Verder zijn er maar 2 washokjes in het gebouw en die er zijn hebben niet eens warm water! En dan de grote ergernis: 1 rol wc-papier in het gebouw, waardeloos als je nodig moet of een probleempje hebt....

Nooit weer..

Han
16-8-2018

De eigenaren zijn niet gastvrij en kunnen niet tegen kritiek.Wij huurden een chalet maar de molton worden niet schoongemaakt tussendoor. dus iedereen ligt het hele seizoen op dezelfde moltons. bah!! de borg is daarom niet helemaal teruggestort. Ze nemen niet contact op, om het uit te leggen. Ze houden het geld gewoon in. Ik belde op en vertelde dat ik niet correct vond en toen hing ze zomaar op, zonder wat te zeggen. Vroeg alleen dat het bij andere campings toch ook zo gebeuren, maar ik zei nee hoor, die maken alles netjes schoon. De animatie staat op de site dat het een goede animatieteam is. Maar het is matig.. en ze beginnen voor de kleinste kinderen te laat. minimaal 8 uur. Zwembad is te koud en te klein.

Hele fijne Camping

Wim Hofkens
11-8-2018

Vriendelijke mensen van de camping. Je kunt lekker eten in de Bistro, eenvoudig maar keurig verzorgde maaltijden.

Nooit meer

Marcel
11-8-2018

Mooie camping, sanitair schoon. De camping hulp was erg vriendelijk. Wat dat betreft een goede vakantie. Eigenaar kan niet tegen kritiek. Als je kritiek levert loopt de beste man weg en komt vervolgens terug om persoonlijke opmerkingen te maken i.p.v. je netjes te woord te staan. Wij konden ons inhouden maar dit gaat een keer verkeerd. Vaste en terugkomende gasten bevestigen dit. Deze komen alleen terug vanwege de mooie camping en ligging. Bezoekers worden achterna gerend om te betalen en worden niet vriendelijk toegesproken. Dit hebben we gezien en bij eigen bezoek ervaren. Helaas ook alleen op woensdag is er afhaal van frituur mogelijk. Dit is erg vervelend als je aankomt en even een snelle hap nodig hebt. Dan zul je naar Dikirch moeten. Geluidsoverlast waar niet op gelet wordt. Wij hebben ook kinderen maar letten hier op. Kortom mooie camping maar wij komen nooit meer terug.

Voor kinderen tot 14jaar

KONINGS
9-8-2018

Eigenaar in één woord fantastisch, lekker de tour meegekeken biertje erbij. Sanitair knetter schoon en dat gezeur over de douche sleutel. nou 4min is lang zat en anders doe je er 4min bij valt kwa kosten best mee en mensen moeten niet zeuren.de camping op zich is helemaal niet duur voor twee weken met tent en bijzettentje en 3pers. €426,- wateraftap aanwezig plek met zon en schaduw en 6amp stroom. Bistro was heerlijk eten voor een mooi prijsje

Deze camping nooit meer.

Diana
9-8-2018

Zeker geen rustige camping. Rusttijden van 22 uur tot 8 uur worden niet gehandhaafd. Gevolg drukte tot 1 uur 's nachts en vanaf half 7 weer jankende baby's. Douches zijn te weinig maar wel schoon. Douchen gaat met sensor maar 4 minuten is echt erg kort. Voor het andere warm water, bv afwas, moet betaald worden. Zwembad klein maar voldoet. Plaatsen vrij klein en als de auto niet meer op de plaats past is er te weinig parkeerruimte. Eigenaren weten te weinig van de omgeving.

Geweldig

Kramer
7-8-2018

Paul & Gerjo het was top.

2 fantastische weken gehad.

Het sanitair was erg schoon.

Toppie Frans & Dinie

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Neumühle in Ermsdorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Neumühle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.