Camping Neumühle

7,3

246 reviews over Camping Neumühle in het Nederlands

Perfecte camping

Jlp de Jager, 15-9-2017

Vriendelijke eigenaars zo hebben wij het ervaren

Het was verschrikkelijk

Dhr svetan, 12-9-2017

De eigenaar is niet klantvriendelijk en een hork.

Heb nog nooit zo iets meegemaakt.

Dus nooit meer.

Fijne Camping, met lieve hardwerkende mensen.Prach

Herman&Marjolein, 11-9-2017

Gemoedelijke sfeer, douchen 4 minuten,maar je krijgt genoeg punten zodat je langer kunt douchen als je wilt.

Sanitair wordt goed onderhouden.

Lekker eten voor een schappelijke prijs.

We hebben genoten, we komen zeker terug.

Fam Assies, 27-8-2017

Super leuke camping aardige eigenaren netjes sanitair en schoon, we verbleven in een blokhut dat was super als je echt wil camperen maar geen gedoe wil is dit de perfecte keuze we waren met zijn drieën maar met vier personen is het goed te doen zowel met mooi weer als met minder weer. de omgeving is prachtig zeer centraal gelegen en veel te doen in de omgeving, mooie wandelroutes maar ook in een half uurtje in Luxemburg stad en een half uurtje naar Triër in Duitsland.

Wij gaan hier zeker nog een keer heen

Geweldige tijd

Ron, 9-8-2017

Kind vriendelijke camping.

Zijn er geweest met twee kinderen van 8 en 14.

Ze hebben zich perfect vermaakt.

Eigenaar en vrouw doen hun uiterste best om het voor iedereen goed te doen.

Plaatsen zijn niet groot maar als je vantevoren belt heb je kans op een wat grotere plaats.

Sanitair word dagelijks goed schoon gehouden.

Eten in de bistro is lekker en voldoende.

Geen 2de keer meer

Leo, 28-7-2017

We hebben hier een week verbleven, campingplekken erg klein, kort douchen 4 min, warm water kost extra voor afwas, de opzichter loopt rond,, ( ook wel te zien aan z'n houding) om je stekkertje aan te sluiten) dus voor ons niet meer. Gelukkig gezellige buurtjes!

Mooie gelegen camping

Kees en Greet, 2-7-2017

Wij hadden een mobilhome gehuurd op deze mooi gelegen camping.

Camping zag er mooi en verzorgd uit en ook de mobilhome was netjes.

Wij hadden vanaf het terras/veranda van onze mobilhome een mooi overzicht over de camping en op de groene velden achter de camping.

Eigenaren zijn erg vriendelijk. Bij de bistro hebben wij 2 keer goed gegeten.

Zwembad is klein, maar is heerlijk om even af te koelen als het warm is.

In de omgeving kun je prachtige wandelingen maken.

Mooie onderhouden camping

Fam Jacobsen, 28-6-2017

Centraal gelegen in Ermsdorf, grotere steden goed te toen, Echternach 30 km er vandaan. Kampeerplekken zijn iets aan de krappe kant. Grotere caravans moet men overdwars neerzetten anders past de auto niet meer op de plek. Het is een terrassen camping, op elke laag een waterpunt en sanitair op de onderste laag. Alles ziet er keurig en netjes verzorgd uit. Sanitair verouderd maar is wel schoon. Warm water en douche werkt met een Icon sleutel. Receptie dagelijks geopend van 9. tot 11.uur en van 14. tot 16.uur. Vriendelijke eigenaars die hard werken en bijna alles zelf doen. Er is een meneer die helpt met hand en span diensten. Bijna alle dagen is de bistro geopend en je kunt daar heerlijk eten voor gemiddeld 10 euro. Eigenaars zijn zelf in de keuken en in de bediening. Ze verhuren ook chalets. Enig minpuntje dat de camping direct aan de weg ligt, loopt wel een looproute direct achter de camping, wat ideaal is voor de wandelaars. Goede camping voor langer verblijf of om door te reizen. Nederlands sprekend echtpaar.

Vanuit Ermsdorf de trails lopen is prima te doen.

Margreet, 18-6-2017

Camping voldeed aan mij wensen. Blokhut om te overnachten, comfortabeler dan camperen in een tent en toch lekker de hele dag buiten. Wellicht niet centraal gelegen om de trails te lopen, maar hierdoor ook mooie autotochtjes gemaakt. Genieten van dit loopgebied en als onderkomen een prima camping.

De bistro een eenvoudige kleine kaart. Ik miste wel een gezonde maaltijd ertussen, dan had ik wat meer gegaan.

Heerlijk verblijf in chalet op de camping.

Marja, 6-6-2017

Wij vonden alles prima geregeld op de camping. Vriendelijke eigenaren, nette camping en goed gegeten op het terras bij het restaurant. We gaan zeker nog eens terug, voor de hele mooie omgeving.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Neumühle in Ermsdorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Neumühle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Neumühle scoort een 7.33 uit 10 op basis van 247 reviews.