Camping Neumühle

• 7.1Eetgelegenheden
  • 7.4Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

Camping Neumuhle is een gezellige familiecamping. In de bistro kun je eenvoudig maar lekker eten. De voorzieningen zijn ook eenvoudig, maar goed. Hou er rekening mee dat het zwembad en het sanitair in het hoogseizoen druk bezet kunnen zijn. Voor de kinderen is er leuke animatie. Vanaf de camping loopt er een wandelpad de bosrijke omgeving in.

283 reviews over Camping Neumühle

• 9Annie20-01-2020

Fantastische vakantie en we gaan terug

Fantastische vakantie gehad gezellige camping en mooie mobilhome. We hebben net weer gereserveerd voor een nieuwe mobilhome de Eekhoorn ditmaal. We zijn heel benieuwd, vorige keer hadden we de mobilhome Ermsdorf die was toen net nieuw en heel mooi

• 2019
    9Nico29-12-2019

Genoten van een hele mooie vakantie

Fantastisch verblijf gehad. Lekker rustige gezellige camping

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2019

• 8Fam Verbeek14-11-2019

Geslaagde vakantie gehad, kijken met een tevreden

Mooie camping zeker voor kleine kinderen

• 8Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

• 9Janneke12-11-2019

Fantastisch verblijf op een mooie camping

Heerlijk rustige camping, midden in de natuur. Lekker wandelen en fietsen direct vanaf de camping en ‘s avonds lekker eten in de bistro Daarna vanuit de tent genieten van het prachtige uitzicht. Dat is pas vakantie

Gereisd met partner in september 2019

• 9Gerrie15-09-2019

Mooie camping waar je je echt welkom voelt.

Wij hebben hier in juli gekampeerd en een heel geslaagde vakantie gehad. Lekker gegeten in de bistro en elke morgen verse broodjes opgehaald bij de receptie. Verder genoten van het prachtige uitzicht vanaf onze staanplaats. En mooie wandelingen gemaakt direct vanaf de camping. Normaal gaan we nooit terug maar voor deze camping maken we een uitzondering, volgend jaar zeker weer.

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Jan04-09-2019

Fantastische vakantie gehad, Neumuhle bedankt😊

Mooie camping met vriendelijke eigenaren. Camping is schoon en erg netjes. Onze kinderen hebben genoten van de kinderanimatie. Vooraf hadden we op de site gekeken wanneer de animatie was. Verder lekker gegeten in de bistro. Nog een voordeel is dat de camping niet groot is en onze kinderen zelf naar de speeltuin konden gaan. Het zwembad is niet groot maar wel lekker voor de kinderen om in te zwemmen en spelen. Kortom een geslaagde vakantie gehad en volgend jaarweer hier terug.

• 4Christa01-09-2019

Nooit meer

Deze camping had echt heel veel wat we niet willen. Eigenaren zijn niet echt vriendelijk en behulpzaam. Van te voren gebeld met de vraag hoe groot de plekken waren. Bij aankomt paste onze caravan en 2 bijzettentjes maar nauwelijks op de plek. Terwijl er gezegd werd dat het makkelijk zou kunnen. Toen we hier wat van zeiden kregen we te horen, maar jullie staan op de grootste plek van de camping. Sanitair is niet schoon. Geen toilet papier aanwezig, geen zeep om je handen naar een toiletbezoek te wassen. Hygiëne is een groot aandachtspunt voor deze camping. Geprobeerd wordt om overal aan te verdienen (geld voor warm water/ centrifuge enz.) of juist te verdienen door te bezuinigen. Warm water voor afwas/ handwas moet je voor betalen. Zit geen pauze knop op. Douchen is per keer 4 minuten, dus doorwerken. Wat je ook wel wil, want het water is niet echt warm. Zwembad is wel schoon, maar erg koud en er ontbreken tegels.

• 2Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

• 5Mirjam van Sonsbeek22-08-2019

wij komen hier zeker niet meer terug!

Op zich een mooie camping maar echt welkom voel je je daar niet. Toen we daar aankwamen moesten de kindjes plassen en ik zag het restaurantje bij de speeltuin en de deur was open. Daar was ook een toilet dus konden ze plassen. De eigenaar kwam gelijk boos naar me toe, wat denk je wel, dat dit een sanitair hok is? Eh oke, ook welkom!

Verder... - geen controle op de camping, eigenaar loopt geen rondje - betalen voor afwaswater. Als je geluk hebt, heb je 2 minuten warm water - zwembad is steenkoud en er ontbreken 2 tegels aan de rand - campingplekken zijn niet heel groot - campingplek naast ons werd halverwege de week gebruikt als caravanstalling, dag uitzicht op de koetjes - animatie stopt halverwege het seizoen. Jammer, want Claire en Zoe deden het super leuk - Brood was niet altijd even vers

Kortom, wij komen hier zeker niet meer terug! Mooie camping waar veel potentieel inzit met nieuwe eigenaren die het wel leuk vinden.

• 4Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

• 5Danielle20-08-2019

Nooit meer!

Een week geweest. Er zou het hele hoogseizoen animatie zijn. Wij kwamen op zaterdag aan toen werd er gelijk gezegd op zondag en maanda geen animatie. Oké dat kan. Dinsdag en woensdag wel animatie en toen was het einde hoogseizoen. Meiden van de animatie deden wel erg hun best! Eigenaar niet kindvriendelijk bijv:tijdens kinderdagopvang moest de jongste (3jaar) naar de wc mocht niet daar omdat we niet op het terras zaten en ze waren geen toiletgebouw. Dus met beide kinderen terug Naar de camping. Gevolg halve disco gemist. Zwembad water was steenkoud kinderen kwamen er naar 10 minuten met blauwe lippen uit. Ook waren er 2 tegels afgebroken nam de rand wat een gevaarlijke situatie opleverde maar waar niets aan gedaan werd. Je caravan schoon achterlaten of je borg niet terug krijgen.Om hem schoon te maken had je een vaatdoek, dweil ,afwasmiddel, trekker en bezem. De rest moest je maar kopen. Zo kunnen we nog wel even door gaan

• 5Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

• 9Piet20-08-2019

Fantastisch verblijf en lekker eten in de bistro

Wij hebben een fantastische tijd gehad op deze camping. Jammer genoeg zit het er weer op voor dit jaar. Maar voor we zometeen vertrekken eerst het verblijf voor volgend jaar weer vastgelegd. op het bovenste terras waar de koeien bijna voor je tent langslopen. We hebben genoten van de tijd dat alles vol was en de laatste week van de rust alsof het een mini camping is. Kortom een super vakantie en op naar volgend jaar.

Gereisd met partner in augustus 2019

24 tips over Camping Neumühle

• Gert, 22-07-2012

De beheerders vragen campinggasten een positief stukje over de camping op internet te plaatsen in ruil voor 1 uur vrij internet gebruik op de camping.

• piedro, 31-08-2013

in het voor en na seizoen....hoe hoger je gaat staan hoe eerder je de zon heb en hoe langer je er van kan blijven genieten... in de omgeving kan je erg mooi wandelen,zelfs al vanaf de camping. ook Trier in Duitsland is makkelijk aan te rijden met de auto,uurtje.. mooie stad, veel te zien en lekker winkelen..

• van den B, 06-07-2013

Nogmaals, PAUL, was het geloof ik, doe hier iets mee, verder een TOP camping.

1 vraag over Camping Neumühle

• Irene, 15-01-2017

Vissen

Kun je ook vissen vanaf of in de buurt van de camping?

Camping Neumühle info

• Aantal sterrensterstersterster