Sorteren

Reviews over Ermsdorf

Klein plaatsje

Fam Jacobsen
    28-6-2017
    Ermsdorf zelf heeft niet veel te bieden. Larochette 11 km is grotere plaats met supermarkt en tankstation. Luxemburg erg mooi en ongelofelijke lieve en geduldige mensen. Luxemburg is een fijn land voor vakantie

Fantastische streek ( mooie natuur )

M. Stoel
    15-8-2014
    Veel wandelmogelijk heden ( Klein Zwitserland ) volop fiets mogelijkheden. volop gelegenheid voor Mountainbike. Mooie kastelen om te bezichtigen.

klein dorp

linda roosen
    8-6-2014
    mooi klein dorpje in een prachtige omgeving. Te bezoeken door rustzoekers die van natuur houden.

Klein Zwitserland

Fam v.d. Bogaard
    16-5-2014
    Schitterend om te wandelen en fietsen. Dagje luxemburg stad is ook leuk

ermsdorf is een winkelarm stiltedorp

wim en trudy
    1-5-2014

Als je het vliegtuiglawaai vergeet ,een prachtige plek om te wandelen ,overal zijn goed gemarkeerde wandelroutes.

Ermsdorf is een winkelarm uitgestorven stiltedorp.

Ermsdorf scoort een 7,4 uit 10, op basis van 39 reviews