accommodatie Ermsdorf met bar / kantine

Reviews over Ermsdorf

Fantastisch leuke vakantie gehad op deze camping

John Oomen,
    3-12-2018

Grote plaatsen met leuk uitzicht en super sanitair. Een goed restaurant met een uitgebreide kaart en beheerder die er alles aan doen om het je naar het zin te maken.

Geweldig, voor herhaling vatbaar.

Henri Vorst,
    11-9-2018

Begin september neergestreken op deze camping voor twee weken. Ondanks een droog hoogseizoen ziet het gras op de kampeerplaatsen er nog zeer goed uit. De camping is voor ongeveer 50% bezet met oudere personen, jonge gezinnen en mensen met honden, desondanks is het zeer rustig op de camping zowel s'avonds als in de ochtend. De camping is een goede uitvalsbasis voor mooie wandelingen en het zoeken naar geo-caches.

Na een lange wandeltocht in het mooie Mullerthal is het zeer goed eten in de gezellige bistro tegen een schappelijke prijs.

Gerjo kan heel lekker koken en Paul zorgt voor de bediening.

Helaas was het mooie nieuwe zembad na het hoogseizoen niet meer open, jammer.

Al met al een camping die in het hoogseizoen veel bied aan gezinnen met kinderen en het voor en naseizoen geweldig is voor ouderen die willen genieten van rust en de natuur.

fantastische camping, een om terug te komen

G,
    2-9-2018

Het is een hele gezellige, mooie camping.

Schoon sanitair en in een prachtige omgeving.

Wij hadden een mobilhome gehuurd.

Deze was super schoon en zag eruit als nieuw.

Bij aankomst werden we heel vriendelijk ontvangen en kregen we veel informatie mee.

Lekker eten in de bistro en een drankje gedaan op het terras.

Wij kijken terug op een zeer geslaagde vakantie.

Min punten hebben we niet kunnen ontdekken.

Hele fijne Camping

Wim Hofkens,
    11-8-2018

Vriendelijke mensen van de camping. Je kunt lekker eten in de Bistro, eenvoudig maar keurig verzorgde maaltijden.

Voor kinderen tot 14jaar

KONINGS,
    9-8-2018

Eigenaar in één woord fantastisch, lekker de tour meegekeken biertje erbij. Sanitair knetter schoon en dat gezeur over de douche sleutel. nou 4min is lang zat en anders doe je er 4min bij valt kwa kosten best mee en mensen moeten niet zeuren.de camping op zich is helemaal niet duur voor twee weken met tent en bijzettentje en 3pers. €426,- wateraftap aanwezig plek met zon en schaduw en 6amp stroom. Bistro was heerlijk eten voor een mooi prijsje