Ermsdorf

Reviews over Ermsdorf

Klein plaatsje

Fam Jacobsen
    28-6-2017

Ermsdorf zelf heeft niet veel te bieden. Larochette 11 km is grotere plaats met supermarkt en tankstation. Luxemburg erg mooi en ongelofelijke lieve en geduldige mensen. Luxemburg is een fijn land voor vakantie

Gereisd Met partner in juni 2017

ermsdorf is een klein dorpje

piedro
    31-8-2013

in ermsdorf is er niet veel,maar luxemburg is klein. je bent zo in larochette of diekirch in larochette zit een bakker en een slager, een benzine pomp en een supermarkt.die in verhouding met nederland niet duurder is. in diekirch zit ook een aldi en een lidl larochette in 5 minuten rijden van ermsdorf, diekirch 15 minuten.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2013

fantastische omgeving.

Neumuhle
    29-5-2013

Prachtige omgeving met mooie vergezichten. Lekker wandelen in een afwisselende omgeving met goed uitgezette wandelroutes van 2 tot 40 km. Laat de rust over je heen komen. Een plaats waar rust en stilte nog gewoon zijn.

Gereisd Met partner in Wed May 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

stil

hiemstra
    1-9-2012

wat ons opviel was dat het erg stil was in het dorp,niet alleen in Ermsdorf maar in alle kleine dorpjes,net of was iedereen mensenschuw Wel waren er veel bankjes geplaatst met afval bakken en was het overal erg schoon

Gereisd Met partner in augustus 2012

Ermsdorf is een klein dorpje in het midden van Luxemburg

Paul van de Werken
    26-3-2008

Ermsdorf is een klein dorpje in het midden van Luxemburg. De omgeving is prachtig, om te wandelen, fietsen, mountainbiken enz. De mensen zijn vriendelijk ze spreken er 3 talen, Duits, luxem burgs, Frans en zelfs een klein beetje Nederlands.

Gereisd Familie in augustus 2007
Ermsdorf scoort een 6,7 uit 10, op basis van 43 reviews