Camping Kohnenhof

195 reviews over Camping Kohnenhof in het Nederlands

Wederom PRIMA!!!

Fam. Te Wierike
11-8-2018

Twee weken aan de rivier gestaan met onze tent. Het was de tweede keer op deze camping , maar zeker niet de laatste keer.

Respect voor de eigenaren en natuurlijk personeel wat er allemaal is gedaan de laatste twee jaar. Het ziet er fantastisch uit allemaal. Elke dag weer in de weer om iedereen het naar de zin te maken.

Sanitair ruim voldoende en prima verzorgd.

De dames van de animatie waren erg geliefd bij onze kinderen.

Prima camping op een prachtige plek!!

Schone, goed onderhouden camping aan rivier

Fam. Looij
7-8-2018

Wij hebben hier in juli 6 nachten gekampeerd. We hadden een mooi plek aan de rivier gekregen. Plekken zijn ruim. Het sanitair is mooi en schoon. Ook het 'oudere' toiletgebouw is altijd keurig. Onze kinderen hebben genoten van de animatie. De dames deden dit vol enthousiasme. Het zwembad in Parc Hosingen waar je kaartjes voor krijgt is een mooi, groot zwembad. Kinderen vonden het erg leuk. De camping ziet er heel verzorgd en goed onderhouden uit. Omgeving is mooi. Supermarkt op 10/15 min. Vianden is vlakbij. In de omgeving zijn leuke wandelingen voor kleine kinderen uitgezet.

Wat kleine puntjes: er werd door sommige kampeerders te hard gereden op de camping. Bordjes met max. 10 km of let op uw snelheid zouden geen overbodige luxe zijn. Eigenaren/personeel was vriendelijk, maar zakelijk. Op zich prima, maar iets wat onpersoonlijk. Restaurant is prima, maar niets bijzonders.

Top!!

van der Burg
31-7-2018

Super fijne camping. Prachtig nieuw douchegebouw. Bij volgeboekte camping wel te weinig capaciteit maar als je de juiste momenten kiest heb je daar geen last van. Leuke camping en wij zouden zo terug gaan!

Een fijne camping

Lise Tolo
26-7-2018

Heel vriendelijke ontvangst, Nederlandstalig

Een enorm verzorgde camping, heel netjes

Ruime plekken

Een PRACHTIG nieuw sanitairgebouw met heel ruime douches. Ook haardrogers zijn hier aanwezig

Eten in het restaurant was heel lekker en voldoende

Elke dag kun je een toegangsticket vragen voor een zwembad enkele kilometers verderop

Een heel grote ruimte voor kinderen om te spelen

Ligweide aan de rivier

Een heel mooie omgeving. Veel bezienswaardigheden, wandeltochten

Het lijkt wel een Nederlandse enclave

Toch wel prijzig

De rivier is moeilijk te betreden. Heel veel plaatsen zijn aan de rivier gelegen; Als je geen plaats aan het water hebt, moet je via de ligweide en daar is het niet zo gemakkelijk om in het water te gaan

Een prachtig nieuw sanitairgebouw, maar er zijn slechts 3 damestoiletten en 6 (denk ik) douches in totaal. Er is nog wel een grote ruimte vrij in het gebouw. Misschien worden er nog meer douches voorzien.

Nooit meer

Peters
24-7-2018

Ligging is ok.

Ontvangst was niet vriendelijk, niet behulpzaam.

Deze camping is zeker geen 4 sterren waard.

Toiletruimte is onvoldoende, je moet altijd aanschuiven om het toilet te gebruiken, je knieën komen net niet tegen de toilet deur.

Deze camping is een aanrader!

Suzanne
21-7-2018

Prachtig gelegen camping, vriendelijk personeel en een schone mobil home. Mooie omgeving (rustig) Je kunt er heerlijk wandelen.

Super!

Joy
      19-7-2018

Gezellige, goed onderhouden, schone, mooie camping. Veel te doen in de prachtige omgeving en vol op animatie+speeltoestellen voor kinderen van alle leeftijden. Meerdere supermarkten binnen 10 minuutjes rijden.

Samen beslist om zeker weer te komen.

Johan en Michella
      30-6-2018

Vriendelijk onthaal,mooie omgeving,rustig. Eten hier viel erg goed mee qua prijs en kwaliteit. Gehuurde woonst met terras was heel net. Alles aanwezig,wel geen haardroger gevonden en wel enorm warm zonder airco of ventilator. Verder was het hier gewoon genieten 👍

Heel schone mobilehome en zeer vriendelijk personeel. Alleen keuken is iets minder.

Heerlijke omgeving aan de rivier.

Fantastisch!!

Hans
      23-5-2018

Nu al meer dan 10 jaar met vrienden naar deze camping en het is elk jaar weer een feest.

Je kunt in deze omgeving prachtig motor rijden, fietsen, wandelen, vissen etc....

Personeel is vriendelijk en zeer behulpzaam!! (spreek uit ervaring)

Volgend jaar zeker weer naar deze prachtige camping met zijn mooie omgeving.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kohnenhof in Eisenbach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kohnenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Kohnenhof scoort een 8.28 uit 10 op basis van 195 reviews.