Camping Kohnenhof

Kleine hotelsWeer vandaag3°1°
Camping Kohnenhof
8,4

Op Camping Kohnenhof kun je terecht als je houdt van ouderwets kamperen midden in de natuur. Je staat op ruime plekken tussen de groene heuvels. De kinderen hebben pret met de Nederlandstalige animatie. De camping ligt vlak aan de grens met Duitsland. De kastelen in Clervaux, Vianden en Beaufort zijn leuk om eens te bezoeken.

217 reviews over Camping Kohnenhof in het Nederlands

Heerlijke verblijf

Miedema
1-10-2018

Heerlijke rustige camping met

behulpzaam Nederlands sprekend personeel.

Prachtige omgeving en super schone mobilhome.

Aanrader

Tot de volgende keer!

Hendriks
30-9-2018

Geweldige omgeving, vriendelijk personeel, schoon sanitair. Hier komen we zeker terug!!!

Prima ervaring

fam Consent
28-9-2018

Keurige mobil home, compleet ingericht. Mooie omgeving

Top!

Nini
27-9-2018

Een van de beste campings waar ik ooit geweest ben!

Ik kom er al enkele jaren, steeds in een ander huisje en altijd perfect in orde.

Super vriendelijke mensen, veel leuke dingen te doen in de buurt, lekker eten,...

Luxemburg is altijd een beetje thuiskomen..

Fantastisch😎

Muriel Vreugdewater
27-9-2018

Mooie rustige camping met zeer schone chalets. De sfeer op de camping is heel gemoedelijk en we genoten van het riviertje. Geweldig tijd gehad!

Geweldig

Franz Vermunt
27-9-2018

Pracht camping. Kunt zien dat er aandacht aan besteed word. Nieuw sanitaigebouw met enorme douches.

Supergoed

Fam. Koorevaar
27-9-2018

Wij komen hier al 15 jaar. Altijd goed! Aardige mensen,schoon sanitair ,mooie ligging en heerlijk eten.

Fantastisch, een dikke 9!

Tineke Biemans
27-9-2018

Fantastische familiecamping, jarenlang met de kinderen gekampeerd, vrienden gemaakt, en al snel het gevoel van thuiskomen gekregen, mede door de geweldige eigenaars. Later samen met mijn partner, heerlijk bijkomen met een hengeltje in de Our en 's avonds een heerlijk maal in het restaurant. Alles meer dan prima in orde, ik kan deze camping iedereen aanraden!

Fantastische camping. Komen er jaren en gaan weer!

Bart van Sinten
27-9-2018

Super wat betreft de ligging en omgeving, heel vriendelijk personeel, leuke animatie voor de kids, schoon sanitair, mooi kleinschalig en overzichtelijk enz. enz. Alleen maar lof en ga er zeker nog vaker komen!!

André Doorn
27-9-2018

Super schoon sanitair en campingplaatsen.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Nadeel was dat als je achter op de camping staat best een stukje moet lopen naar het toilet..... maar inmiddels is er een nieuw toiletgebouw bijgekomen zodat dit nadeel verdwenen is! 👍🏼

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kohnenhof in Eisenbach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kohnenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.