Camping Kohnenhof

8,3

184 reviews over Camping Kohnenhof in het Nederlands

Prima camping ! maar....

marcel smeets, 19-5-2018

Zoals hierboven vermeldt een goede camping maar met enkele opmerkingen.

De ligging is prachtig, de plekken zijn ook prima en ruim, het aanwezige sanitair wordt uitstekend verzorgd en ook is er een aardig restaurant met een leuk terras, voor mensen met honden is het een perfecte camping want je gaat de brug over en je hebt een enorm netwerk aan wandelroutes tot je beschikking.

dan de zaken die voor ons wat minder waren, allereerst de campingeigenaren/beheerders, iets meer interesse mag wel, een goeiemorgen een vraag of alles naar wens is enz. is toch vrij gebruikelijk op een camping als je over het terrein fietst of met de grasmaaier langs komt, overigens het personeel van restaurant en de schoonmaaksters zijn uiterst vriendelijk!

Dan het nieuwe sanitairgebouw, op de site staat in 2018 gereed?? echter de werkzaamheden liggen stil en er moet nog aardig wat gebeuren, iets meer duidelijkheid hierover zou niet verkeerd zijn want het huidige sanitair is bij een flinke bezetting absoluut ontoereikend, en dan helaas de grootste ergernis op de laatste dag(pinksterzaterdag), een motorclub die tot 1 uur snacht met luide muziek en geschreeuw de mensen die in de buurt stonden wakker hield en dit wordt schijnbaar getolereerd, nou dan raad ik de mensen in het hoogseizoen(hemelvaart, pinksteren en juli/augustus) aan zich hierover te informeren want anders kan je wel eens voor onaangename verrassingen komen te staan.

Overigens vind ik de prijs in het hoogseizoen vrij prijzig, een gezin met caravan en 2 kinderen in een tentje en een hond betaald meer dan 50 euro per nacht! dit betaal je in Zuid-Frankrijk voor een 4-sterren camping met luxe zwembad.

Heerlijke verzorgde camping!

Diwi, 13-5-2018

Prachtig gelegen camping! Wij stonden aan de rivier en dichtbij de speeltuin. Jammer genoeg was het nieuwe (giga) sanitairgebouw nog net niet klaar, maar je ziet dat dit van alle luxe voorzien is. Al het nieuwe wat toegevoegd is aan de camping is echt mooi aangelegd. Prive sanitair, camperplekken, speeltoestellen. Jammer genoeg in 2e week meivakantie geen animatie, maar genoeg kids in de speeltuin om vermaak te hebben. Oudere sanitairgebouw is keurig onderhouden. Vanuit camping genoeg uitjes te maken, en flinke supermakt op6 km. (is wel een uitdaging, want de weg er naartoe is vreselijk hobbelig)

Personeel, eigenaren erg vriendelijk! De oudere man die bij het restaurant werkt (en friettentje runt) is werkelijk een lieve man. Altijd vriendelijk! Elke morgen lekkere broodjes, en in restaurant heerlijk gegeten!

Helemaal Top

Jack Cartigny, 12-5-2018

Zeer gastvrij en fijn welkom op een ruime camping. Waar je kunt zien dat er iedere jaar wordt geïnvesteerd om het de gasten nog meer naar hun zin te maken.

Helaas nog even wachten op het nieuwe toiletgebouw.

Aanrader!

Van noordwijk, 7-5-2018

Alles was top camping keurig, ruim opgezet, keurig onderhouden super service!!!! Wij hebben genoten.

Groetjes fam van noordwijk

Fam Vergeer, 28-4-2018

Mooie camping, perfecte ligging aan de rivier. Vriendelijke medewerkers en alles heel netjes onderhouden.

Esther, 23-4-2018

Camping met aardig en behulpzaam personeel en goede schone sanitaire. Mooie omgeving waar genoeg te doen is! Wij hadden een trekkershut geboekt, deze was schoon, mooi en alles wat je nodig hebt was aanwezig. Tot de volgende keer!

Mooie ligging, prachtige omgeving

Lucie van den Akker, 20-4-2018

Heel mooi gelegen camping, direct aan de Our. Schoon sanitair, beetje oud, maar het nieuwe grote sanitairgebouw was bijna klaar. Bijzonder behulpzaam en vriendelijk personeel op camping en in restaurant. Vanaf de camping kan je meteen de natuur in. Wij hadden de elektrische fietsen bij ons en hebben heel mooie toeren gemaakt. Je hebt wel een sterke motor nodig, want de vele fietsvriendelijke wegen zijn vaak nogal steil. Wij waren daar begin april en toen was het natuurlijk nog enorm rustig.

Erg leuk!

Rick van Zwam, 3-12-2017

Leuke camping, nederlands sprekend en veel te spelen voor de kids.

Ook in de omgeving is veel te zien en te wandelen.

Genoten in een mobil home aan het riviertje

Genoten, 10-9-2017

2 weken heerlijk genoten in een mobile home aan het riviertje de Our. Leuk hoe dat stroomt en waar je in kan vissen of je laten meevoeren op een luchtbedje. We hebben wisselend weer gehad, maar er is altijd wat te doen in de buurt. De camping is leuk, je loopt zo het bos in, prachtige wandelingen zijn er mogelijk en je kunt leuk zwemmen in het zwembad Hosingen waar je 2 uur gratis toegang krijgt. Verder zijn er leuke stadjes in de buurt, met kastelen. Zoals Vianden, clervaux (ook leuk kijkje in de kloosterkelder mogelijk met uitleg over het kloosterleven), en natuurlijk Luxemburg stad waar het paleis een aanrader is!

Fijn verblijf

Brom, 28-8-2017

Mooie groene camping. Alles zag er netjes uit. Niet heel veel sanitair, maar wel goed schoon. Riviertje waar je met de zwemband af kan en leuke speeltuin voor de kinderen animatie ook prima niet zo heftig allemaal. Plaatsen aan de rivier, mooi maar niet heel erg groot. We waren blij met prive sanitair naast de plek. Restaurant in orde, niet heel goedkoop maar smaakte goed. Fijn dat je gratis naar het zwembad kan zeker bij minder weer. Wel alles stukje rijden, maar we hebben vakantie he. Je kan je in de omgeving prima paar weekjes vermaken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kohnenhof in Eisenbach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kohnenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Kohnenhof scoort een 8.28 uit 10 op basis van 184 reviews.