Vakantiepark Parc Dirbach Plage

5.5Voldoende

• 5.5Onderkomen
  • 3.9Activiteiten
  • 5.8Eetgelegenheden

We hebben een aantal aanbieders voor Parc Dirbach Plage voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

21 reviews over Vakantiepark Parc Dirbach Plage

• 10Leo Heitbrink08-06-2014

Uniek!

We zijn nu voor de 3e keer in de afgelopen 5 jaar naar Dirbach Plage geweest. Na de afgelopen 2 keer had ik ook al een lyrische review willen schrijven, maar is dat er bij in geschoten. Maar 3x is scheepsrecht, dus nu moet het toch echt gebeuren. Het park Dirbach Plage is werkelijk een uniek iets. Ten eerste is de plek, in het dal van de Sure, met het beste visplekje van heel Luxemburg, voor de deur en die prachtige rotswand aan de overzijde vande rivier, alleen al reden genoeg om hier te boeken. Maar wat helemaal fantastisch is, is dat de huidige eigenaren, de plek is zijn waarde laten. Het wordt niet "uitgemolken" door er zoveel mogelijk chalets zo dicht mogelijk op elkaar te zetten. Integendeel, het is heel extensief opgezet, de chalets verspringen wat, opdat je nooit van je buren hoeft te "genieten" als je daar geen zin in hebt. En dan vervolgens een zee van (groene) ruimte voor het chalet, prachtig! Eigenaren en personeel zorgen verder voor een fijne sfeer.

• 10Onderkomen

Gereisd met partner in mei 2014

• 8Reza12-09-2013

Perfect

We zijn 3 nachten in Dirbach Plage geweest. Ruime keurig onderhouden huisjes met een terras waar je gezellig kan zitten. De eigenaar en vrouw zijn zeer gastvrij. Kortom, wij hebben een hele leuke vakantie gehad en zullen hier zeker nog eens terug komen.

• 7Onderkomen
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in september 2013

• 9Sanders11-08-2013

Geweldig

Het is gewoon een aanrader!!!!!!!!

• 9Onderkomen
    • 8Activiteiten

Gereisd met partner in januari 2013

• 9cathrienverhaegh27-07-2013

Prachtige plek en zeer gastvrij hotel!

Prachtige plek in een vallei. De Sure loopt er door heen. Ideaal voor kinderen om te spelen in het stromende water. Groene omgeving. Prima hotel, zeer gastvrij. Eigenaar is Nederlands. Chalets zijn klein, maar prima. Schoon. Handdoeken en beddengoed zijn aanwezig. Alles is fris gewassen! Enigste nadeel is de weg er naar toe. Moeilijk te vinden en er is maar een weg, waar ze bij ons verblijf aan het werken waren. Nu prachtig geasfalteerd.

• 7Activiteiten

Gereisd met familie in juli 2013

• 8P.J. Visser28-07-2012

Hele mooie locatie.

We huurden er een blokhut, aan de Sûre. Het terrein is lekker ruim opgezet, met een breed speel- /grasveld voor de deur. En er kan naar harte lust gevist worden. Wij hadden een huisje met veranda, dus we konden elke dag lekker buiten eten ...en er was een barbecue bij het huisje :D Kortom ... het was er heerlijk. De beheerders spreken Nederlands en doen hun uiterste best om het je naar de zin te maken. Dik voor mekaar dus :) Vooral de Canard kunnen we aanbevelen!

Je moet wel een stukje rijden voor je boodschappen (20 min), maar voor koffie of iets te eten kan je goed terecht bij het restaurant.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 8Ans Helling22-06-2012

Prachtige omgeving

Prachtige omgeving in een diep dal langs de Sure. Je kan hier ontzettend mooi wandelen. 't Is vooral voor mensen die van rust en de natuur houden. De chalets zijn prima, de badkamer is wel wat klein. De beheerder is erg vriendelijk en de service is goed. Handig dat je brood kan bestellen omdat de winkels ver weg zitten.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2012

• 6Oege15-08-2011

Mooi stukje Luxemburg

De locatie is mooi, maar water moet wel centraal staan in de vakantie. Het is onder in het dal, dus de winkel verder weg is. Bij minder mooi weer is een auto wel nodig om vertier elders te zoeken. Met de Luxemburg-kaart zijn de mogelijkheden legio. De chalets zijn klein, de natte cel is te klein. De beheerder zal alles doen om het verblijf goed te laten verlopen.

• 5Onderkomen
    • 5Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 8Fam de Haas10-08-2011

Mooie rustige omgeving

De bij het Dirbach plage hotel gelegen chalets zijn een ultieme plaats voor een rustige week vakantie. Knusse chalets met uitzicht op het riviertje. Bij de nederlandse eigenaar 's avonds brood bestellen in het hotel en de volgende morgen ophalen om te ontbijten op de veranda. Wij vonden het geweldig , maar je moet hier wel jezelf een beetje zien te vermaken. Bijvoorbeeld gaan vissen, wandelen of een boek lezen bijvoorbeeld.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 9Familie van Loon08-06-2011

geweldige plaats

Wij hebben met onze (bejaarde)ouders in een chalet 6 dagen doorgebracht. Geweldig. mooie natuur, rust, chalet netjes en zeer compleet. Heel vriendelijk/gastvrij Nederlands echtpaar, die altijd voor je klaar staan. We hebben paar keer gegeten in hotel dit was ook heel goed, leuke prijs en goed verzorgd. Kortom zeker een aanrader voor iemand die van rust en natuur houdt en op een plaats wil vertoeven waar je je welkom voelt.

• 9Onderkomen

Gereisd met partner in juni 2011

• 6John van Doorn02-09-2010

Het kon beter!

Ten tijde van ons verblijf was het regenachtig en kil. De kachel kon niet aan en het was daardoor klam in het huisje. Er wordt gevraagd om je afval te scheiden in 6 verschillende stromen, maar er is maar 1 afvalemmertje beschikbaar. Op de plaats waar je het afval kunt brengen, kruipen de maden uit de GFT-container en zijn er diverse andere afvalbakken vol. Als de eigenaars van het park willen dat er een goede afvalscheiding plaatsvindt, dienen er ook goede mogelijkheden te worden geboden. Het huisje is niet groot en de schoonmaakkosten erg hoog 65 euro! Het gebruik van handdoeken van het hotel was inclusief, maar vanwege de hoge vochtigheid droogden de handdoeken na gebruik heel slecht. Hier had de eigenaar in eerste instantie niet veel boodschap aan en moest worden aangedrongen op droge handdoeken.

• 5Onderkomen
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2010

1 tip over Vakantiepark Parc Dirbach Plage

• cathrienverhaegh, 27-07-2013

Bekijk van te voren goed de route of gebruik tom-tom. Winkels op 30 minuten afstand in Diekirch!

2 vragen over Vakantiepark Parc Dirbach Plage

• Jaschenka, 30-06-2018

Plattegrond

Wij willen heel graag een plattegrond zien om te kijken waar ons huisje ongeveer ligt. Wij kunnen hem echt nergens vinden......

• Annemarie Verlouw, 14-10-2016

wifi

Mijn vraag is of er wifi aanwezig is in de bungalows van Parc Dirbach Plage

Julian, 14-08-2017

Ja, de wifi code is 9153Plage. Als je verbinding hebt is het wifisignaal voldoende. Het kan zijn dat je ff een dag geen verbinding hebt. dat kan liggen aan de weersomstandigheden. Ik heb hier echter bijna geen last van gehad.

Vakantiepark Parc Dirbach Plage info

• BBQToegestaan