Vakantiepark Parc Dirbach Plage

Vakantiepark Parc Dirbach Plage
7,3

• Activiteiten5,7
  • Onderkomen7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Parc Dirbach Plage voor je op een rij gezet:

21 reviews over Vakantiepark Parc Dirbach Plage in het Nederlands

Nooit meer

Daphne
13-8-2018
  • Activiteiten1
  • Onderkomen2

Onvriendelijk persoon dat verwacht dat je om 21:30 binnen gaat zittten. Indien je dit niet dreigen ze je eruit te zetten. Huisjes zijn zeer gehorig! We hadden een 10 persoonshuis waarbij niet was aangegeven dat 2 personen op de gang moesten slapen. In de omgeving is niks te doen. We kwamen om te vissen maar er zat geen vis in de rivier. Het hotel had niet aangeven dat we een dure vispas moesten kopen bij een dorp wat een half uur rijden was. Al bij al een zeer slechte ervaring.

• Activiteiten3
  • Onderkomen6

De kookplaat was te klein om er 2 pannen op te zetten. Ook was er geen supermarkt in de buurt dus we moesten minimaal 20 minuten rijden voor onze boodschappen. Ook gezellig een bakkie koffie met wat lekkers was er niet. Vonden wij wel vreemd voor een hotel.

Tip, neem een lekker zittende tuinstoel mee want de buitenstoelen zijn erg hard.

Goed was dathet er netjes uit zag en je daar voor je rust goed kunt vertoeven. Gezelligheid in de avonduurtjes moet je elders zoeken.

Erg mooie omgeving, rustig kortom geweldig genoten

Fam van Hulst
23-7-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Als je van natuur, water, vissen en wandelen houd dan is deze plek echt prachtig.

We zaten in een 4 persoon chalet met veranda. Badkamer was aan de kleine kant maar wel te doen. Alles was aanwezig in het huisje.

supervakantie gehad

Julian
14-8-2017
  • Onderkomen9

Rustig park, ruim opgezet, voldoende ruimte voor de kinderen om te spelen, vissen, varen en verblijven op, in of aan het water. Bij je huisje tot rust komen, maar ook een prima uitvalbasis om Luxemburg te leren kennen.

Wij zaten in huisje nummer 3, direct tegenover de waterval.

Een super huisje. Ruim opgezet, net wat meer ruimte dan in een stacaravan. Douche was wat klein. Mooie ruime veranda voor het huisje waardoor je makkelijk buiten kunt zitten (ook als het regent). Bedden ogen wat oud en hard, maar niets is minder waar. ze sliepen lekkerder dan menig boxspringbed. Simpele keuken, maar van alle gemakken voorzien. Had van mij wel iets meer opbergruimte gemogen voor boodschappen, en kleren.

Toen we aankwamen schrokken we een beetje van de waterval zo dichtbij. De gedachte om de hele nacht het vallende water te horen (met de nodige toiletbezoeken tot gevolg) speelde direct op. Niets was minder waar. zodra je de ramen sloot hoorde je niets meer van buiten. Top! 's nachts deden wij ook de luikjes voor de ramen dicht waardoor het heerlijk donder was in de slaapkamers.

Wij hebben de hele week mooi wer gehad waardoor de kinderen de hele dag buiten konden spelen. Voetballen, zwemmen, vissen, alles was mogelijk.

Nadeel is wel de dure visvergunning (€ 43 voor 1 week per persoon), maar de vangst van een mooie forel door mijn oudste zoon (9) deed de kosten direct vergeten. Wij hebben de forel weer teruggezet in het water.

Veel mensen komen hier vissen om de forel te vangen en op te eten (wordt speciaal forel voor uitgezet). Dit leidde tot een gesprekje met mijn zoon waarom die jongen de vis doodsloeg met een steen. Op zich niet vervelend, maar wij zijn gewend om de gevangen vissen zo snel mogelijk weer terug te zetten in het water.

Op het park is verder niets te doen. je moet jezelf bezig houden. Dat is ons erg goed bevallen. de kinderen hebben zich enorm vermaakt, en als de kinderen het leuk hebben, hebben de ouders het vaak ook best.

Veel gebruik gemaakt van de WIFI op het park. Je mobiele telefoon heeft veelal geen bereik, dus wordt je ook weinig doch niet gestoord. Lekker een filmpje kijken op Netflix terwijl de kinderen zitten te vissen. Muziek luisteren van Spotify terwijl je een boek zit te lezen. Wat wil een mens nog meer?

• Onderkomen6

Wat een schitterende ligging. Midden in de natuur aan een rivier. De kinderen konden zich prima vermaken, Huisjes waren gezellig. Douche wel erg klein. Broodjes services prima. Wel bijna alleen maar Nederlanders

minpunt.

Hou je van vissen dan is het een prima plek.Maar kan je niet tegen dierenleed, dan is dit geen aanrader, De hele dag door wordt hier gevist. Zelfs kinderen hebben een vergunning. Die vinden dat ze de vissen met een paar steenslagen mogen doden, waar mijn dochter de hele dag van slag van s geweest. Ook laten ze vishaakjes er maar inzitten en gooien ze zo weer terug. En ze gewoon te lang boven water houden en dan teruggoooien waardoor we de volgende ochtend dode vissen zagen drijven. Bij melden aan de Nederlandse eigenaar kreeg ik een schouderophalend. " dit is nou eenmaal een visgebied". Als ik dat had geweten was ik hier niet heen gegaan. Dit heeft mijn vakantie wel voor een deel bedorven ondanks dat de plek en omgeving schitterend zijn.

Fantastisch, erg naar ons zin gehad!

A. Samic
26-9-2016
  • Activiteiten10
  • Onderkomen9

Een camping waar je volledig tot rust kunt komen. Geen massatoerisme en geen 'last' van je buren. De chalet voor 4 personen is prima ingericht, heeft een prachtig uitzicht en de omgeving is geweldig.

De eigenaren zijn erg (klant)vriendelijk. Ze doen echt hun best voor je.

Kortom: een aanrader.

• Onderkomen8

ik ben positief en weet geen klachten

Superbe séjour

Frank
28-8-2016
  • Onderkomen8

Très belle situation, au bord de la rivière, au calme. Chalet 4 pers. fonctionnel, pratique (mais cabine douche fort étroite). Propreté impeccable. Excellent restaurant. Patron très sympathique et attentionné.

Prettig vakantiepark

Aletta
12-6-2016
  • Onderkomen10

Om even een paar dagen ertussen uit te gaan hadden wij een huisje geboekt op dit park. Je verwacht niet waar je terecht komt. Je meld je bij het hotel, vriendelijk ontvangst in het Nederlands, kregen duidelijk informatie hoe men hier te werk gaat. Toen werden wij begeleid naar ons Chalet (nummer 2). Klein maar fijn vonden wij het. Alles wat je nodig had was aanwezig. Wij hadden zelf ons eten meegenomen zodat we konden koken (supermarkt lag niet om de hoek). Vanuit ons chalet hadden wij uitzicht op het kleine watervalletje en vanaf het park kon je alle kanten op. Wij zijn voor in ons chalet geweest om te eten en te slapen. Erg naar ons zin gehad en zeker een aanrader voor als je er op uit wil in Luxemburg!

Lastige beoordeling

Jorrit
6-8-2015
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Erg lastige beoordeling om te schrijven, ik zal uitleggen waarom. We hadden hier geboekt voor vier nachten en kijken met veel plezier hierop terug. Prima chalet, basic, maar keurig gedaan, schoon, prima bedden maar alleen een veel te kleine badkamer. Prachtige ligging, mooie natuur, maar omgeving van Dirbach maakt een vervallen indruk. Chalets staan volgens mij op een verlaten camping of iets dergelijks. Tijdens ons verblijf hadden we prachtig weer, kinderen hebben zich uitstekend vermaakt bij de rivier en het watervalletje. Ik vraag me alleen af of het voor kinderen hier leuk is bij slecht weer. Dan de eigenaren en het personeel. Allemaal vriendelijke mensen maar het heeft niet echt uitstraling. Welkom wat afstandelijk en algemene uitstraling is wat gedateerd.

Samenvattend: mooie natuur, rust en prima chalet. Wij hebben een prettig verblijf gehad.

Vacanceselect

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Parc Dirbach Plage in Dirbach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Parc Dirbach Plage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Parc Dirbach Plage scoort een 7.32 uit 10 op basis van 21 reviews.