Hotel Dirbach Plage

Hotel Dirbach Plage
5,8

7 tips over Hotel Dirbach Plage

Lena Thijs, 30-5-2015
De huisjes zijn het gezelligst om in te overnachten maar de kamers zijn meer luxe.
Ineke de Graaf, 8-8-2014
Schoonmaken die zaak en de eigenaresse (neem ik aan) een cursus klantvriendelijkheid gaan volgen. Van geslof door het restaurant wordt niemand vrolijk.
John Kerstens en Kristel de Rooij, 31-7-2014
Zwemmen in Lac De La Haute Sure in Lultzhausen is een aanrader! Neem wel waterschoen mee i.v.m. de steentjes die je voeten kunnen verwonden. Verder is Vianden een aanrader. Ook Larochette en Echternach zijn leuke plaatsen.

We hebben een aantal aanbieders voor Dirbach Plage voor je op een rij gezet:

R Tuin, 31-5-2013
In de buurt van o.a. Diekirch met het oorlogsmuseum. Verder in de buurt van alle belangrijke plaatsen mbt de slag om de Ardennen.
Yvonne M, 27-5-2013
De burcht/kasteel bezoeken in Bourscheid, vlakbij Dirbach zelf.
Cools Lucas, 4-11-2012
Verblijf in de herfst is uitstekend omdat er veel wandelroutes aanwezig zijn maar ik denk in de zomer nog veel beter.

D. Visser, 6-7-2012
Wil je vissen, neem de hengel mee en je kunt er naar hartelust vissen.

We hebben een aantal aanbieders voor Dirbach Plage voor je op een rij gezet: